Bedankt Bokt!! Wat Dorine niet of nog wel kan.. :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Bedankt Bokt!! Wat Dorine niet of nog wel kan.. :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 06:44

Per ongeluk heeft Dorine het ontdekt:
Het forum over 'DA', Dorine-Acties.

Zó ontzettend lief!!!
Ik had al wat vermoed ( *LOL* , ken jullie langer dan vandaag en werd overstelpt met héél veel pb's natuurlijk..., en tja...

Juist deze aandacht is datgene waar ik zo verslaafd aan, en ook dol op ben.
Bokt is een van de redenen dat ik dagelijks geniet.
Bokt is als het ware 'bezoek krijgen van mensen, niet irl, maar via pb enz., niet moe hoeven worden en toch met lieve mensen kunnen communiceren.
Communiceren met mensen die weten in welke situatie ik zit, die snappen wat ik (een beetje Knipoog ) voel, zonder dat ik alles opnieuw hoef uit te leggen.

Nu ik toch een reactie neerzet, even snel over wat ik wel en niet meer kan:
ik word met auto gebracht naar stal, Cerise uit de wei halen is te vermoeiend (ze rent gauw weg want ze weet dat ze dan moet werken *LOL* ...)
Mijn vriendin en stalhoudster is gepensioneerd verpleegkundige en die verzorgt dus niet alleen perfect mijn paard maar als ik op stal ben dus ook Dorine...

De schimmelmerrie bij ons op stal, haar eigenaresse komt heel af en toe op Bokt.
Ze heet Jolanda en heeft hier op Bokt als naam: Jolan.
Mochten jullie wat willen weten over mij dan kunnen jullie haar eventueel ook pb-en, hoewel ik haar nog niet vaak gesproken heb over de afgelopen 2 weken zeg maar.

DE KANKER IN MIJN HOOFD:

IS HET MIDDEL ERGER DAN DE KWAAL?
HEEFT ZE PIJN?
JA.

Ik heb last van mijn benen, kramp in mijn kuiten regelmatig, en door de hoofdkanker ga ik soms ineens trillen of schokken met mijn handen of duizelig worden.
Zolang ik mijn medicijnen op tijd inneem valt dit mee en is dit nog te voorkomen. Haha!
Gelukkig heb ik epilepsie en ben aan 'voorzichtig zijn' wel gewend.
Dus niet meer alleen paardrijden enz.
Heel veel lyvz en ik schrijf gauw nog meer,
Dorinepien. Lovers



Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 06:52

Je komt nog steeds zo relaxed over! Ik hoop dat deze instelling je overeind houdt. En ga maar lekker vaak naar je paard dat houdt je fris.
Je bent wel een stiekemerd dat je ons geheimpje ontdekt hebt zeg Knipoog
Nou moeten we weer een andere manier verzinnen om achter jou rug om te dingen te verzinnen Knipoog
Hou je sterk zou ik zeggen en hopelijk overstelp je ons nog met heel veel berichtjes en gedichtjes!!!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 06:57

Ik hoop ook nog veel van je te horen; berichten; gedichten etc etc.

Blij dat bokt je zo kan verrijken, en natuurlijk dat jij bokt zo verrijkt Knipoog
Ik hoop dat dat iig nog lang mag gebeuren.

Ik hoop iig dat de pijn en bijv krampen zo veel mogenlijk weg blijven.

Hou je taai iig, knuf van mij ook aan cerise en peter natuurlijk Lachen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 07:18

he jammer dat je het ondekt hebt! we waren vooral over je aan het roddelen hoor Knipoog

blij dat je nog steeds zo positief bent ik heb er echt bewondering voor

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 07:27

Hey fijn Dorinepien om weer iets van je te horen, dat doet een mens goed. Fijn toch om te weten dat heel Bokt van je houd Lovers

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 07:30

Oh ooh, we zijn betrapt Haha!

Maar evengoed gaan we lekker door met jullie te willen ondersteunen, verwennen en gewoon te laten weten dat we dol zijn op jullie Lovers
Zorg jij maar dat je goed op jezelf past, wij zorgen ervoor dat we iets gepast voor jouw vinden om je te steunen. Lachen

Lieverd, zet em op en we denken aan jullie!
* dikke knuffel *

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 07:48

oeps...en wij maar denken dat Bart het goed afgeschermt had...Lachen ach ja, als het je vrolijk maakt is het prima, toch? Maar niet teveel lezen he? Dan moeten we proberen nog stiekemer te werk te gaan.

chica schreef:
Citaat:
Zorg jij maar dat je goed op jezelf past, wij zorgen ervoor dat we iets gepast voor jouw vinden om je te steunen


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 07:56

Dus Bart heeft toch niet stiekum genoeg gedaan.

Ik weet niet hoe je het doe, maar je blijft gewoon zo verschrikkelijk positief. Nou ja, je moet ook haast wel, anders krijg je iedereen over je heen Tong uitsteken . Hou vol hé!!!!!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 08:01

Potverdorrie, heeft ze het ontdekt!
Nu kunnen we je niet meer stiekem verrassen, helaas!

Jee, zelfs nu klink je nog zo positief! Hoe doe je dat toch! Ik heb er echt bewondering voor!

Wat hierboven al werd gezegd, pas goed op jezelf! Hou vol en gil als we iets voor je kunnen doen!
*flinke knuffel*

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 08:07

Betrapt Lips are sealed Haha!

Maar ik bewonder je met de dag meer.
Zo'n rustige berichten, ik zou er aleen maar kunnen schrijven met een hoop gevloek.
Echt, wat ben je een geweldig mens!!!
En de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus daar gaan we allemaal op hopen

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 08:22

Damn betrapt :|
Maar precies als runningkawa zegt ik begin je steeds meer te bewonderen.
Die rust die jij in je verhalen houd, terwijl je wet dat je kanker hebt, ik werd al helemaal gek toen ik het hoorde van onze hond, en daar lig ik dag en nacht om te huilen, en dan meot ik me eens voorstellen dat er MENSEN zijnmet kanker en die liggen ook niet heel de dag te jammeren, toen ik daar overr na dacht , zij ik tegen mezelf ik moet niet zo jammeren maar nog genieten van Max (hond) en ik hoop dat jij ook niet al te veel jammert maar wel nog veel geniet van je leven!!

So close,
no matter how far.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 08:29

Zoals iedereen al zegt, Jammer dat we betrapt zijn! We kunnen ook niets geheim houden he!!!

Maar nog een keer sterkte zoals mijn onderschrift ook zegt en ik bewonder je sterkte hoor! Echt super!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 08:34

Nu ben ik weer stil, maar nu van het feit, hoe verschrikkelijk sterk je wel niet bent Dorine, ik heb hier echt bewondering voor. En ik vind het fijn om te lezen dat bokt toch ook een zonnestraal in jouw dag plaatst, ik dacht dat je het misschien wat opdringerig zou vinden, maar nu ik dat gelezen heb, vind ik het fijn dat wij bokkers jou steun en even ergens anders aan denken kunnen geven Lovers
Ik heb zo'n bewondering voor je, je bent echt mijn idool, zoveel tegenslagen, en dan nu de ultieme maar wel door kunnen gaan met je leven, en er het beste van proberen te maken, je bent echt super!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 08:48

Toch jammer dat je je forum ontdekt hebt, ik vind dat je moet zorgen dat je hem maar niet meer leest hoor Knipoog Het moet natuurlijk wel een beetje eern verrassing wat we alemaal gaan organiseren.
Super dat je zo enorm positief blijft Dorine, ik hoop heel erg voor je dat je dit zo tot het iende vol kan houden, jezelf positief kan houden en niet verbittert raakt door je ziekte.
Alle bokkers denken aan je, ik denk dat je dat nu wel hebt kunnen zien. Heel veel liefs Lovers
Karin

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 08:54

't Was natuurlijk ook een illusie te denken dat DA geheim voor je zou blijven... Knipoog

Fijn dat je ondanks alles toch de positieve dingen blijft zien. Bokt leeft idd met je mee, maar had je anders verwacht? *LOL*

Lieve, sterke Dorine, ook wij kennen jou langer dan vandaag: jij blijft vechten zolang je dat kunt. Jij blijft genieten van de dingen om je heen zolang je dat kunt. En met dat laatste moet je vooral niet stoppen, je hebt de energie hard nodig voor het eerste.

Hele dikke knuffel van Ka

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:03

hihi betrapt Haha!
Ach ja. Ik ben, net als de rest, blij dat bokt je zoveel plezier bezorgt en we willen je allemaal steunen.
Amuseer je nog maar veel met Cerise en geniet ervan Knipoog Als je iets nodig hebt, wij zijn er voor je!
xxxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:05

Nu je het eigenlijk toch stiekum mee leest

Misschien is er iets wat je echt graag wilt, maar te duur vind.
Maar met veel bokkers misschien wel te realiseren is.

Dus vraag het ons gerust

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:10

Zijn we toch nog betrapt! Knipoog
Ik heb echt enorm veel bewondering voor hoe hard je blijft vechten..
En je nooit op lijkt te geven, hoe moeilijk het ook moet zijn
Onwijs veel sterkte toegewenst!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:14

Fijn om weer een berichtje van je te lezen, Dorine!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:23

Het is erg fijn dat je van bokt zoveel steun hebt!
Jij wist mij ook op te beuren dus wij doen onze best ook voor jouw!
Geniet Dorinepien!!!!!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:23

Jammer dat je het zo snel al ontdekt hebt maar gelukkig heeft het je alleen maar veel goeds gedaan *LOL* Ik hoop dat je nog lang mee blijft spieken van je eigen forum!

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:07

we kunnen ook helemaal niets doen zonder dat jij het ziet hè Knipoog
ik sta elke keer weer versteld hoe je alles weer zo positief oppakt, echt super!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:08

Dorinepien, stiekem meelezen hè *wijst met vingertje* Haha!

Lieve schat, blij dat je nog positief kan stralen in je berichten. Je weet nu iig dat heel Bokt met je meeleeft. Maar hoe kan het ook anders, je bent een zonnestraaltje waar we nog lang niet zonder kunnen Lovers

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:36

*Foei!*

Had je niet stiekem je ogen dicht kunnen doen Haha!

hou je taai he!! dikke knuff van mij Lovers

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:56

Tja,
heb je het toch nog ontdekt Lachen En hier iedereen maar hun best doen om alles geheim te houden Knipoog

Fijn dat je het zo leuk vind wat er allemaal bedacht wordt. En dat je iedere dag weer geniet van Bokt en de aandacht die je juist nu krijgt van bokkers.

Ga nog even door met genieten van Peter, Cerise, je familie en vrienden en bokt natuurlijk.
En van mij nog een dikke knuffel voor een dijk van een vrouw!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, judithje, pillow, Purkii, XladyX en 41 bezoekers