help

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

bolletje
Berichten: 2120
Geregistreerd: 30-05-03

help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 21:03

ik heb een pony al 4jaar het is een haflingertje hij is echt superlief nou ik rijd nu met western zadel met hem buiten ik reed eert altijd met een rolletjesbit met koper nu hoorde ik laats dat het een soort elektrische reactie geeft gelijk bit weggedaan maar menneer is nogal sterk hij kent zijn eigen kracht nou rijd ik buiten altijd met losse teugel maar hij wil nog wel eens kuren krijgen door zomaar effe aan de kletter te gaan ja trekken heeft geen zin dat weet ik dus ik heb een bit met kinketting geprobeerd ik kon zo snel effe een karrebit boerenbit(bokkebit) lenen dat was de enigste die op de manege bij me lag nou ja geprobeerd blijkt dat ie hartstikke lief is ik rijd met lange teugel en iedere keer als ie weg wil schieten dan probeer ik het eerst met me zit en ho ben niet zo dol op al dat getrek in zijn mond als dat niet lukt zachtjes teugels korter nemen maar nou zit ik te denken om zon bit te kopen of een pelham gebroken met die hele zachte dan lekker dikke stukjes ik weet niet hoe je dat zegt dus daarom zo en dan gewoon op losse teugel blijven rijden en bij nood korter nemen maar nou wil ik graag weten welker zachter is de stang of de gebroken dikke de hefboomwerking is ongeveer het zelfde wie kan me helpen


moos
Berichten: 38
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:21

mijn paard hebben ze ingereden met dat bit waardeloos maar in jou geval als ze voor een kar lopen hebben ze ook dat bit in en dat is ook niet voor niks al wil ik zeggen dat ik bijna 1jaar bezig ben geweest om van dat bit af te komen omdat zij het niet nodig had

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:23

Leestekens zijn altijd handig....dan kunnen we je makkelijker helpen, zo snap ik er niet veel van....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flossies, idion, SemrushBot en 146 bezoekers