sommige mensen hebben altijd pech

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 00:25

ik vind het zo sneu,een stalhulp bij ons(alleen op zaterdag)had eerst een oude pony gekocht van de manege omdat ie anders naar de slager moest. het ging nog een hele tijd goed. toen ging ie dood aan een koliek aanval, ze gaf zo veel om dat beestje en kende hem al zo lang, echt k*t voor haar!een tijdje daarna het de pony van haar vriendin ook..toen ging haar lievelingspaard op de manege ook weg(die had ze juist toen echt nodig!!)toen kwam er een nieuw 5 jarig(geloof ik) paard, die was te jong en dus kocht zij hem(ze was er helemaal weg van)dat paard mankeerde helemaal nix dus wij d88 allemaal, wat leuk voor d'r heeft ze ook eens een paard waar niet zo veel risico aan zit als die ander.nou, het heeft niet lang mogen duren. inmiddels al een paar weken geleden is ie geopereerd aan z'n been(in utrecht)en daar staat ie nu al een tijdje, hij moet de hele dag in een stal staat(!!!!!!!)hij mag er wel elke dag ff uit om gepoetst te worden, maar dan heeft ie nattuurlijk meteen zoiets van, jippie!!!hij moet daar nog 3 weken blijven daarna wordt het weer een tijdje alleen aan de hand stappen en dan weer rustig opbouwen.....ze studeerd nu dieren geneeskunde en dan moet ze dus met al dat gedoe aan haar hoofd ook nog eens gaan studeren!!ik zou dat echt niet kunnen hoor!ik vind dat dus echt knap, en ik vind het trouwens ook echt heel knap dat ze alles kan betalen...die operatie zal wel niet erug goedkoop zijn...en aan haar vorige pony zal ze ook wel erug veel hebben uitgegeven op het gebied van dierenarts enzo..ik heb echt medelijden met haar, ze was zooo ontzettend blij met dat paard want ze had zoveel verdriet!

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 16:17

is inderdaad wel erg banketstaaf voor haar het is te hopen dat ze vanaf nu iets meer geluk krijgt want dit is echt niet leuk Verdrietig

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 22:41

sjeetje zeg!! dat lijkt me echt erg!! Ik zou me gewoon niet meer op mn studie kunnen concentreren!! Dat lijkt me echt erg!!
Wens haar maar sterkte!!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 09:58

ach got! Verdrietig ze heeft net zoveel ongeluk als ik toen ik voor het eerst een pony kreeg!