Datum prikken voor de 'rit'!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Datum prikken voor de 'rit'!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 13:02

Er moet op korte termijn een datum geprikt worden voor een rit of wat dan ook. Ik begin maar gewoon met roepen en ik hoop dat een heleboel mensen het voor elkaar krijgen om iets te regelen. Ik open dit topic nu alvast omdat het waarschijnlijk in 2 a 3 weken geregeld moet worden.
Mijn eerste voorstel is het weekend van 14 juni, dat is over 2 weken. Vrijdag lijkt me niet voor iedereen haalbaar ivm werk/school/etc (sommigen hebben al vakantie). Zaterdag lijkt mij de beste optie, zondag valt voor velen misschien wel af vanwege wedstrijden. Ik weet dat rond die tijd hier (midden v/h land) de vrije dagen van scholen ook al beginnen, hoop dat niemand dan nog toetsweken e.d. heeft.
Het kan evt ook een week later, als daar tenminste veel mensen voor te porren zijn, hiervoor lijkt mij zaterdag ook de beste optie.
Veel later moet het echt niet worden ivm Dorine's gezondheid en omdat in juli de vakanties echt beginnen en mensen dus op vakantie gaan en er daardoor minder bokkers kunnen (klein voorspellinkje). Graag even je voorkeur laten weten. Mogen meerdere dagen zijn en probeer die voorlopig nog even vrij te houden!
Geef je voorkeur alsvolgt aan (bijv) vr/za/zo 14 jun en/of vr/za/zo 21 jun. Dan is duidelijk op welke dagen van welk weekend je evt kunt. Kun je op allemaal maar is je voorkeur vrijdag, maak dat dan vet. Later zal ik van de 3 meestgenoemde data een poll maken. Let wel, de hele gebeurtenis gaat hooguit 3 uur duren, ik denk dat dat voor Dorine meer dan genoeg is!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:03

als er toevallig iemand aangespannen mee gaat ga ik graag mee maar rijden gaat niet in verband met mijn kapotte ribben...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:04

De 14e is Tyrza clinic bij Sjuimpje... 21e zit ik met tentamens *huil*

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:05

Maar ik begrijp overigens dat het definitief een rit word?

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:05

Zaterdag de 14e zou mij supergoed uitkomen, dan zit ik met beide paarden in het oosten van het land voor vakantie, dus dan rijden Dick en ik allebei mee met Leonardo en Milena.
Komende week ben ik er nog, vanaf 1e Pinksterdag ben ik weg en heb ik geen Internet meer. Maar Nimber houdt mij telefonisch op de hoogte van evt. geplande acties, zodat we er toch bij kunnen zijn.
Thnx Kim, je bent een kanjer!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 13:12

Son: anders mag je mij ook altijd bellen, heb ruimschoots beschikking over inet, als je wilt pb ik zo mijn nr wel.
Jacksel: het is niet definitief, maar als ik zo eea goed begrepen heb is dit voor Dorine het minst inspannend. Het is uiteraard heel goed mogelijk om een pauze in te lassen, even te stoppen en een showtje te doen etc etc. Het gaat vooral om de aanwezigheid van zoveel mogelijk bokkers. Dorine wil nl heel graag nog zoveel mogelijk bokkers meeten. Te voet, te paard, maakt niet uit. Als ze er maar bij zijn, en misschien kan niet iedereen écht met Dorine spreken, maar dan is iedereen erbij geweest. En in 3 uur is geen tijd om álles te doen, 3 uur is heel erg kort en we moeten ook proberen Dorine zo veel mogelijk te ontzien.
Zijn er overigens nog meer aanspanningen beschikbaar? Ik heb nu alleen Albert en Lia meegekregen, maar wellicht is er nog iemand? Er zijn nl ook mensen te voet, slecht ter been etc etc en 3 uur lopen en/of staan is niet fijn!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:18

De 14e is idd de clinic bij Sjuim waar best een boel mensen naar toe gaan. Ikzelf zou als toeschouwer gaan, dus mocht het die datum worden ga ik toch liever naar Dorine.

De 21e wordt lastig voor een aantal mensen, aangezien dan ook nog de Almelose Ruiterdagen zijn...

Op de zondagen in die weekenden kan ik er gewoon voor zorgen dat ik kan met Kasje.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 13:22

Veel langer kunnen we het écht niet uitstellen. Dorine zit nu nog in slopende behandelingen en gaat zeker niet nog heel erg vooruit, ik verwacht het iig niet. Is het niet mogelijk om de clinic bij Sjuimpje uit te stellen? Ik weet niet of het een optie is hoor, maar ik hoop van wel, want anders wordt het nog later omdat de 28e SixFlags/Ameland is waar ook weer een boel mensen heen willen. Zal Sjuim een pb sturen, als het niet gaat is het heel erg jammer natuurlijk, dit is nl iets wat evt uit te stellen valt (Almelose Ruiterdagen niet, da's geen bokt.nl evenement). *duimt alvast heel hard*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:24

Als het uitgesteld wordt ga ik ook zeker proberen om te komen *kijkt alvast lief rond wie een plekkie in de auto vrij heeft, bij gebrek aan vervoer, ouders die op vakantie zijn en een ov die in het weekend niet werkt*

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:25

*duimt mee*

Hoe dan ook als ik de mogelijkheid heb (ook ivm met vervoer waar ik m'n paps bij nodig heb) doe ik absoluut mee met Kasje, dan wil ik zelfs wel in m'n apenpakkie in die hitte Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:26

ik zit de 14de bij Sjuimpje en 's avonds vertrek ik naar duitsland met de pony's van Joshua.
Dus als Sjuimpje haar clinic kan/wil verzetten en het word niet te laat ben ik aanwezig zoniet dan ga ik toch echt voor de 21ste of de 7de?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:29

De 7e zou ook kunnen, maar dan is er weer de snuffelmarkt waar een hoop mensen naar toe gaan die hier echt bij willen zijn heb ik zo'n vermoeden. *jikes* lastig zoiets plannen.

Hmm... *kraak* ik denk even mee hoe we dit kunnen regelen...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:31

Ik kan de 14e niet komen, want dan zit ik op de keuring van het AVS met Europejka.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 13:32

7e is misschien ook wel érg kortdag, dat is aankomend weekend, om dan iedereen op 1 lijn te krijgen? Het is uiteraard wel een optie! Hoe eerder hoe beter. Zo midden op de dag lijkt mij ook mooi, écht heel erg laat moet het toch echt niet worden. En als we de lunch erin houden is dat een mooie picknickgelegenheid!
Ik denk dat er hoe dan ook mensen af gaan vallen, het is niet mogelijk om op zo'n korte termijn alle neuzen 1 kant op te krijgen!
Laatst bijgewerkt door Laui! op 30-05-03 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:33

Zowel de 7e als de 21e kan ik niet...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:36

De 7e kan ik zowiezo niet, heb ik al een hele tijd een hippics-meeting staan... De 14e kan ip wel, heb nog niets vast staan...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 14:10

misschien een nogal praktische vraag, maar waar wordt het gehouden?

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 14:18

Erg goede vraag Knipoog Ik zou zeggen bij Zevenaar in de buurt...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 14:23

ik zou heel graag meewillen maar kan helaas niet zelf rijden/mennen, dat kan ik Polly simpelweg niet aandoen, maar wil wel heel graag voor groom spelen als er mensen zijn die mij als groom willen hebben Haha! De 14e kan ik wel, de 21e is er BBQ meeting.
Ik hoor het wel als ik iets kan doen, ben tot heel veel bereid!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 14:32

als ik vrij kan regelen op het werk... de 14e graag Lachen
omdat ik de 10e nog een toets heb staan....

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 16:05

Zaterdag de 14e komt mij ook goed uit.
Allemaal duimen voor goed weer!!!!
Laui, ik ga vanavond nog bij de stalhoudster van Cerise langs om te vragen of haar die datum ook goed uitkomt.
Ik neem tenminste aan dat we dan ook de stal van Cerise aandoen?

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 16:07

Vraag dan gelijk ook naar eventuele andere geschikte data, dan kunnen we kijken wat het beste is. Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 16:10

He Mayo, heel slim.... had ik gelukkig zelf ook al aan gedacht. Knipoog
Oja, dicht in de buurt van Dorine is een bedrijvenpark in aanbouw. Met een beetje geluk kan daar iedereen parkeren. Het is meteen aan de A12, afslag Zevenaar, dus het kan niet missen!!!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Rocamor

Berichten: 10825
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 16:14

Zaterdag de 14e kunnen wij (Esther en ik) niet, open dag op het werk waar we moeten zijn. Zondag de 15e kunnen we wel.

Rockes <3

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 17:53

zondag de 15de dan ivm de clinic?

[edit] ik kan zelf zowel de 14de als de 15 de niet[/edit]
Laatst bijgewerkt door Nimber op 31-05-03 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, arjaaaaa, ComscoreBot, Deniseee96, Dido2316, fetisje, Geerten, Hicaria, Kimberley_, Laibadji, LiDi, Lithya, marlouhusson, Nathalie18x, Niwla, Sanniejtjuh, SemrushBot, xAlice, zonnebloem18 en 150 bezoekers