Wat hebben jullie vandaag (hemelvaart) gedaan?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Wat hebben jullie vandaag (hemelvaart) gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 17:46

Hallo,

Vandaag vroeg begonnen met werken. Boos! Boos! Boos!
Was verschrikkelijk druk bij Mc Donalds.

Mocht lekker vroeg weg (12:00) en ben maar direct naar stal gegaan.

Daar even gereden,paard op de wei gezet en stal uit gemest.
Mecie was verschrikkelijk sloom zal wel door het warme weer komen.

Mecie lekker op de wei gelaten en naar huis gegaan.
Daar ben ik in slaap gevallen.

3 uurtjes later werd ik wakker en heb toen mecie uit de wei gehaald.

Ik verveel me verschrikkelijk en ben naar mijn ouders heen gereden ,waar we gezellig buiten hebben gegeten.

Ik was bijna de hele dag alleen Huilen Huilen Huilen en ben naar mijn ouders gegaan voor gezelschap.

Wat hebben jullie vandaag gedaan??
Alleen of met vrienden /vriend/vriendin??

Groetjes: Corina


Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 17:48

naar t ziekenhuis voor gipscontrole Boos!en nog even naar zazou om ff lkkr te kroelen Haha!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 17:50

ik heb thuis gezeten en ben bij de pony geweest... vanavond ga ik met een vriendin naar het cafee, maar dat doen we elke donderdag. is onze vaste borrelavond, anders zien we elkaar zo weinig

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 17:51

smorgens vroeg paardje gereden op t land gezet thuis lekker gedoucht en toen ben ik met mn vriendje naar amsterdam gegaan altijd leuk alleen beetje druk.

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 17:54

Met een vriendin vanochtend lange super-buitenrit gemaakt *LOL*
Was pas 's middags terug, toen ben ik gaan zwemmen Lachen
En net lekker buiten gegeten (patat Haha!) en nu maak ik er een luier avondje van Haha! superdag dus Lachen

Romeo Lovers

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:40

ben vanmorgen met mijn schoonzusje naar een hele grote braderie geweest en we waren om twee uur thuis toen wat te eten voor ons gemaakt en hebben we gt st van gister gekeken .. toen ben ik met mijn digi gaan spelen en heb geke foto s gemaakt van mijn vriendje, paarden en de spullen die ik gister op bokt heb gezet en ben nu nog steeds aan het bokken (alleen) vriendje is nog hard aanhet werk

ONDERSCHRIFTLOOS

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:45

Lekker een buitenrit van ruim vier uur gemaakt met Sonja en de paardjes, met uiteraard ijs onderweg!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:40

bij ons is in ieder dorp wel haast wat te doen.
bij ons was grote braderie,heb daar heerlijk met een vriendin overheen gelopen,spulletjes gekocht enzo,was erg gezellig Lachen
mijn pony heb ik lekker de hele dag gewoon op de wei laten staan en pas later binnen gezet.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:44

ik heb lekker uitgeslapen Dromen (tot half 9 Boos! )
in het zonnetje ontbeten en in de middag ben ik naar stal gegaan. Stal uitgemest, keukentje schoongemaakt, terrein aangeveegd, gras een beetje gefatsoeneerd en toen was het tijd om te lessen. Lekker midden in de zon Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:50

Vanmorgen eerst de wei uitgemest, vanmiddag priveles gehad, ging toppie, toen gedouched en nog wat dingen en nu zit ik in Venlo bij Syph.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:52

~s ochtends om 08.00 wakker na een halve nacht wakker gelegen te hebben. Daarna nog een paar uur ziekjes op de bank geslapen en gelegen tot 14.00. Toen moest ik lesgeven in een stoffige binnenbak met een verstopte neus en keelpijn Boos!
Geweldig dus.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:59

vanmorgen rays aan de pessoa gezet en even laten crossen, toen snel stal uitgemest en mee gegaan met een vriendin op concours. daar ben ik verbrand Cool pff wat was t warm zeg!! en toen naar huis om te eten want rammelde van de honger Haha!

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:08

Heey,

Ik had gisteravond feest gehad en lag om half 3 een keer in bed. Slapen Toen vanmorgen weer om kwart over 8 me bed uit om naar de geraniummarkt te gaan en heel veel planten gekocht voor me ouders aangezien die op vakantie zijn. En verder heb ik niet veel gedaan maar da kan ook niet met een gebroken armpje he. Boos! Dat was mijn dagje een beetje.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:12

Lekker uitgeslapen 1100 naar Mango gegaan hem helemaal in de sop gezet en hij is echt super super wit heb hem nog nooit zo gezien durf niet te gaan kijken eigenlijk morgenochtend hahahaaha Haha!

Ben ook nog bruin geworden veel met water gestrooid!

ook nog een uurtje gereden en gemest en s'avonds lekker voor de buis (en nu de computer)

en morgen is er weer zo'n relaxt dagje heeeeerlijk!!!!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:14

Ik had vandaag een hele goede dag Party!!
Met 2 ibuprofens heb ik zeker een paar uur pijnloos rondgewandelt.
Ik heb wel de paarden laten staan, ben even de wei ingegaan maar verder niks.

s'middags nog even een uurtje gelegen en darna bij de buuf gezeten die jarig was geweest. Mijn pa kwam toen met het idee om uit eten te gaan.
Dus met 6 man naar de griek Vork
Ik met mijn buurmeisje en haar vriendin in de auto, want 15 minuten lopen gaat niet op bij mij en mijn ouders en de buuf gingen lopen.

Lekker gegeten en na 2 uurtjes kon ik vrij goed opstaan, mijn been was wel stijf maar verder viel het mee, gaan we dan nu eindelijk de goede kant op?

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:14

naar het strand!!!! lekker bakken! er werd op een begeven moment zelfs gezegt dat me rug bijna zwart werd, haha

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:46

Zie mijn verslag Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:02

Nou ik ben vandaag een keer niet naar de paarden geweest (na een paar aaneengesloten weken iedere dag gegaan te zijn) Lekker uitgeslapen, lekker ontbeten in de tuin, beetje gelezen. Na het middageten met drie vriendinnen naar t strandje gegaan (das aan de rivier...) en we hebben lekker gevaren, wel 70 km per uur!!!! Was echt heel cool! En lekker in de rivier gezwommen en natuurlijk bruin gebaken, hahah!! En gewoon gezellig!!! En morge gaan we lekker barbequen met ze allen!! Lachen Haha! Lachen

08-10-2004; † Rust zacht, lieve Pretty.. Ik mis je!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:18


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:20

Huh ????Tis toch arbeidsdag vandaag Haha! ?.??Geen hemelvaart Knipoog of wel Verward ?Nou me vader verjaarde... dus 's middags zijn we ergens een ijsje gaan eten en zowat heel de dag daar blijven plakken... nadien naar oma en opa geweest en toen gingen we daar eten... .

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:24

Te veel Haha! Haha!
Bruidspaar van Leeuwarden naar Schiphol gereden, door naar Hilversum, ons huis even bekeken, door naar Maartensdijk trailer gehaald, daarna door naar de omgeving van Beilen, pony gehaald, die afgeleverd voorbij Bergum in friesland en toen weer via de polder terug naar Maartensdijk om de trailer neer te zetten, Gwenn te doen en toen om 21.30 uur eindelijk thuis, Hilversum en tijd om te eten.

In totaal vandaag 700km gereden. Party!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:30

Wil je dat echt weten?

Om 8 uur paard en kipjes eten gegeven en Imker buiten gezet, wasje gedaan en buiten gehangen, eten en naar de buren om daar de voormiddag op stal te helpen. Daar heb ik stallen uitgemest, paarden in 't land gezet, gegroomd voor mijn buurvrouw en nog een ruiter, toen zelf gereden.

Naar huis, daar Imker gereden, de was opgevouwen, Imker gewassen en even in de zon gezeten (waar ik in slaap ben gevallen). Toen kwam mijn vriendin buurten en hebben we samen wat gegeten. Daarna heb ik nog een wasje gedraaid en binnen opgeruimd. Sinds een uur of 9 zit ik nu te Bokkeren.
Net heb ik Imker nog zijn prakkie zemelen gegeven en hem welterusten gewenst. Ik vond het wel weer genoeg voor vandaag.

Haha!

Toos paardloos

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:37

uhhhhhh, ik ben om 5.30 opgestaan, heb ontbeten enz. enz. Moest om 7 uur bij t werk zijn (heb zelfs nog gedoutrapt Haha!)
om 7.10 zijn we vertrokken richting deventer (olst) waar we een AH voetbaltournoi hadden! EN onze kerels hebben gewonnen Party!!
Helaas wij niet, maarja, we hadden hem al 2 jaar achter elkaar, en de anderen moeten ook nog eens een kans hebben..... Haha!
Daarna met zn allen naar de Mac (ondertussen is het al weer 6 uur) En tegen half 8 was ik thuis, gedouched, en naar de overbuurvrouw, en samen even paardjes gevoerd! Nu lekker bokken, en met 5 min mn bedje in Haha!

Nou, heb ik een drukke dag gehad of niet?


opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:51

De zee en het strand "gezien" te paard en het daarbij gelaten. Echt druk met dagjesmensen. Maar zodra het kan, gaan we ervoor Haha! .

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:01

Ik heb een aanhangwagentje gekregen, alvast voor mijn verjaardag. Moet alleen nog even een trekhaak aan mijn auto laten maken Haha!

Daarna de wei met de bosmaaier ontdaan van kamille zodat het gras weer kan groeien, hout opgeruimd, wassen gedraaid en toen even met een boek in de tuin gaan zitten, weggedoezeld met als gevolg twee vuurrode knieen en spierwitte enkels omdat ik mijn werkschoenen met sokjes nog aanhad *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hoogendroog, Rodevlinder, Tomboy0 en 35 bezoekers