gekke Barley in de bak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 19:40

Vandaag weer even naar mijn meisje geweest. omdat het zo warm was reed iedereen in de buitenbak. De binnenbak was vrij en ik had besloten Barley daar even in te zetten.

Ze liep eerst wat rond en begon toen wat te rennen. ik dacht nog daar is het veel te heet voor. Maar Barley dacht daar anders over. Ze houdt zichzelf goed bezig zo alleen in de bak

toen vond ze de letters aan de zijkant van de bak ineens eng en daar spurte ze weer voor weg. toen dat niet meer eng was moest ze iets anders vinden. oh ja er lag een zweepje op de grond. weer wegsprintten en kontje omhoog.

Daarna was het juryhokje eng en de 'lichtinvallen' van de raam. ik heb in een deuk gelegen. dat wordt nog wat als ik erop moet zitten. ze is behoorlijk schrikachtig. nou ja ze maakt er gewoon een spel van. naar me toe lopen en dan snurken en omdat ik dan adem haal ofzo weer wegrennen om vervolgens meteen weer naar me toe te komen.och ja

In het midden van de bak (x) hangt een plant. Die probeerde ze steeds op te eten. ten eerste hing ie te hoog (dacht zelfs even dat ze op haar achterbenen zou gaan staan) en ten tweede is het een kunstplant. maar grappig was het wel. Barley die zo groot mogenlijk probeert te zijn. Ze liep echt op haar tenen (voor zover paarden dat kunnen)

van die kleine dingen kan ik enorm genieten

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 19:45

Ik herken het helemaal ik kan ook zo een uur bij het weiland zitten geweldig die paarden Lovers
Hoe gaat het met rijden op haar Ditte doet het nu begreep ik uit het andere topic hoe ver is die met haar?
Hopen dat je snel opknapt en zelf lekker met haar aan de gang kan gaan Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 19:53

Ditte doet longeren en de stalhulp. (josien) is op haar aan het rijden. Ze zit er nu alleen nog maar op. en ze werkt een beetje aan de overgangen. Josien heeft nog geen druk op het bit. maar dat gaat deze week denk ik veranderen.

Ik heb er natuurlijk zelf ook al opgezeten en zelfs al gegaloppeerd. Dat werk heb ik allemaal zelf gedaan. Daar ben ik wel blij mee. heb toch nog iets kunnen doen.

Jet

Berichten: 11983
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:41

Fijn dat je nu weer naar Barley kan, ik heb je verhalen echt gemist. Je moet wel heel ziek zijn als je al die tijd bijna gaan energie had om naar haar toe te gaan. Jammer dat je nu niet zoveel zelf met haar kan doen, maar wel weer goed dat anderen die je goed kan vertrouwen het nu voor je oppakken. Ik hoop dat je nu weer zover opgeknapt bent dat je weer wat vaker heen kan en weer lekker van haar kan genieten. Sterkte!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 12:00

Inderdaad leuk om weer wat over haar te lezen. Ik hoop dat je binnenkort weer fut genoeg hebt om zelf met haar aan de gang te gaan, maar dit is natuurlijk een hele mooie oplossing!

Groetjes Mieke

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 12:13

Ohh,leuke knol heb jij zeg! Lijkt me schitterend om zoiets te zien.hey heike,heb je foto's *LOL* Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 14:36

haha
Ik moet telkens lachen als jij over Barley schrijft.
Volgensmij is het echt een dol dwaze knol Pling
Ben benieuwd als je er ooit mee op wedstrijd gaat.. dan zal er toch wel iemand een camera mee nemen voor de leukste thuis.

Esther v
Berichten: 95
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 15:01

Barley is echt een heel leuk en mooi paardje. Mag je echt trots op zijn Heike.
Enne.. je hebt haar al meer geleerd.
Het aanraken, klopje op de hals, de deken, enz.
Lijken allemaal hele normale dingen, maar voor een paard wat nog helemaal niks kent is het erg veel wat je haar geleerd hebt.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 17:55

sunnylover
ja ik heb een boel foto's. Zie http://www.welshcob.nl/barley/index.php


runningkawa
jaja je lacht me maar uit hoor. haha er is altijd wel iemand in mijn buurt met een camera. Ik verwacht echt alles van Barley. gekke meid

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:01

wat een grappige dame. wil je een keer zo'n grappig filmpje op bokt zetten van barley? zou ik wel leuk vinden, enne dat ze er een spel van maakt, is leuk. misschien houdt ze wel van spelletjes kan je tikkertje met de andere paarden doen Clown

Jet

Berichten: 11983
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 23:59

Heike, als ik die site wil openen krijg ik deze foutmelding, ook als ik alleen http://www.welshcob.nl invul..... Misschien een foutje bij mij, maar ik zou inderdaad graag je site bekijken, ben erg niwueschierig. Die van Julius was ook zo prachtig, dus die van Barley zal ook wel heel leuk zijn!

Database error: Invalid SQL: insert into phpOpenCounter_userlog ( DATECHECK, IP, ONLINE_SINCE ) values ( '998344570', '195.66.10.75', '2001-08-20 23:56:10' )
MySQL Error: 1030 (Got error -1 from table handler)
Session halted.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 15:15

Bij mij doet ie het gewoon. Nog andere mensen problemen? ik zal bart er eens naar laten kijken.

http://www.welshcob.nl

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:30

Ja, helaas dezelfde foutmelding als hierboven genoemd!