Word het allemaal niet een beetje VEEL zo!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Word het allemaal niet een beetje VEEL zo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 08:22

Ik vind dat het een beetje veel word op deze manier. Alles is een goed of leuk idee, maar ik denk dat we het klein moeten houden!

zo vind ik de dichtbundel ontzettend leuk!
De rozen ontzettend leuk gebaar!
de labtob ontzettend goed idee!
Het schilderij echt helemaal toppie!

ik denk dat er zo vandaag of zow, een definitied besluit genomen moet worden over wat we gaan doen. ik denk dat je dorine het gelukkigst maakt met iets kleins.

Ik weet dat dit nu al vaak genoeg gezegd is, maar ik vond dat ik het ook even kwijt moest...

Ergens moet er een grens getrokken worden... ergens meot een vast besluit genomen worden...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 08:24

Ik denk dat je niet met teveel ideeen kan komen...ongetwijfeld wordt er geinvetariseerd met Peter voor er iets tot uitvoering wordt gebracht. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat alleen de dingen waar hij mee akkoord gaat uitgevoerd worden...enne... een mooi schilderij/tekening van Cerise...en de gedichtenbundel...en de rozen...en het bokkersboek...dat zijn natuurlijk allemaal leuke dingen die totaal niet belastend zijn.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 09:15

Ik ben het eens met Vikki, je kunt beter even brainstormen dan goede ideeen verloren te laten gaan.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 10:05

Misschien een paar slotjes op de minder goede ideetjes ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie