Dorine moet op vakantie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Dorine moet op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 10:56

Dorine en Peter zouden naar Frankrijk gaan, maar gezien haar gezondheid en ziekenhuisbezoeken is dit misschien wel niet mogelijk Verward

Kunnen we voor hen beiden niet wat regelen met z'n allen?

Ik zat te denken aan het volgende: een huisje huren MET stallingsmogelijkheid, zodat ze Cerise mee kan nemen. Al is het maar om haar paardje te zien en af en toe als het gaat een rondje door het bos (?) te stappen.
Het moet bij haar in de buurt zijn, zodat ze gewoon naar haar dokter of ziekenhuis kan als dat nodig is. Maar wel "echt weg" uit de dagelijkse sleur. Bijvoorbeeld een vakantiehuisje in het bos.

Als wij nou dat huisje met z'n allen zouden kunnen betalen, het vervoer van Cerise kunnen regelen, EN elke dag gaat er 1 Bokker naartoe om bv boodschappen te doen (ook op onze kosten) en lekker voor hen te koken? Dorine heeft daar zelf de puf niet voor, en bovendien vind ik dat we haar lekker moeten verwennen (en Peter ook want die krijgt het ook stevig voor z'n kiezen natuurlijk)

Wie werkt dit idee mee uit?


Bij deze bied ik een donatie aan voor het huren van een huisje, en 1 dag mijn boodschappendoe- en kookkunsten.

Wie volgt?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:00

Vind ik ook een geweldig plan.
Alleen denk ik dat dit met Peter besproken moet worden om te kijken of ze dit wel aankan.
Ben juist zo bang dat dit heel teleurstellend is als ze zich te zwak voor iets voelt!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:00

Leuk idee!!

Overigens denk ik dat het slim is ons enthousiastme een beetje te beteugelen aangezien we wel met redelijk wat Bokker zijn maar ik denk dat het (vooral financieel) niet mogelijk is alle acties uit te voeren.

Dus misschien een plan om eerst wat ideeen te spuien en dan te kijken wat we gaan doen? Waarschijnlijk kunnen we ook wel een aantal acties doen.

Ik zal eens een lijstje met ideeen gaan maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:02

Kleintje schreef:
Vind ik ook een geweldig plan.
Alleen denk ik dat dit met Peter besproken moet worden om te kijken of ze dit wel aankan.


Tuurlijk, het moet wel te doen zijn voor haar. Maar eerst kijken of het haalbaar zou zijn voor ons (niet blij maken met dooie mus) en of er niet veeeel betere ideeen komen!
Idd wat Bart al zegt, een lijstje met ideeen, en dan daaruit verder werken, dat is een goed idee.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:04

Inderdaad een superplan!
Maar we moeten wel rekening houden met Dorine , of ze het allemaal wel aankan he.
Ik sta open voor alles en ben bereid om mee te werken aan alles!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:08

Ik bied hierbij mijn diensten ook aan, en ben net als Obsession bereid om met alles mee te werken!!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:10

Ook ik wil wel meewerken. Helaas weinig geld ter beschikking op het moment, maar kan altijd wel wat missen!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:11

als Dorine een dergelijk uitje aan zou kunnen dan bied ik me uiteraard ook aan om een dagje boodschappen te doen en te koken! Lachen

Vind het geheel een ontzettend goed initiatief!! Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:12

Ook ik wil overal mee meewerken (en natuurlijk ook mee betalen). Ik heb nu drie maanden vakantie dus heb alle tijd.
Bovenstaand plan vindt ik ook prima. Lijkt me op zich een super idee. Maar goed zoals gezegd, zijn er vats meer goede ideeën. Ik wacht rustig af en hoor het graag als ik wat kan doen.

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:19

Ik wil ook meewerken aan dit plan! Ik vind het echt geweldig! Ik zie wel wanneer ik iets kan doen!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:28

Als er iets is wat ik kan doen.....

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:09

Wat een super idee! Als Dorine het aankan, dan werk ik natuurlijk ook graag mee.
Ik zou wel willen rijden met de trailer & paard, ik heb een trailer, auto en BE rijbewijs. Ook zou ik wel boodschappen willen doen, of wat er ook maar nodig is.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:29

Super goed idee!

Als er iets moet gebeuren dan wil ik wel helpen Lachen

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:26

Is er niet een bokker die heel mooi woont (lees: buiten) en waar ze bv een weekend kunnen overnachten. En dan Cerise mee natuurlijk.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38680
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:52

Ik vind het een heel leuk idee, volgens mij is er vast wel een Bokker met een 'huisje' buitenaf.

Ik denk alleen eerlijk gezegd niet dat we daar elke dag moeten gaan koken. Het is leuker voor Dorine en Peter als ze wat tijd voor hunzelf krijgen. Bezoek is tamelijk vermoeiend. Het zou wel fijn zijn als iemand Cerise daarheen kan brengen.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:55

Ze zou best hier mogen komen met paard maar ik denk dat het voor haar te ver rijden is.
Ik zou dan wel met de kinderen even uit logeren moeten want dat is denk ik wat druk. Of ze kan haar caravan hier neerzetten, ook geen punt.
Extra plekje voor Cerise heb ik wel en we hebben prachtige bossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 15:02

Ods schreef:
Ik denk alleen eerlijk gezegd niet dat we daar elke dag moeten gaan koken. Het is leuker voor Dorine en Peter als ze wat tijd voor hunzelf krijgen. Bezoek is tamelijk vermoeiend.


Ik bedoel ook niet voor een lang bezoek, maar echt alleen daar aankomen met de boodschappen, lekker koken, die twee bedienen aan tafel, daarna afruimen en ze met een kopje koffie op de bank planten, afwas doen en weer wegwezen.
Boodschappen doen en koken en afwassen etc is nl. zo zwaar voor Dorine, vandaar dat ik ze dat graag uit handen zou willen nemen.
Verder ze dus lekker met hun tweetjes met rust laten en laten genieten van elkaar en lekker eten, en verder niets....

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 15:45

Ik wil wel helpen met koken en boodschappen doen. Ook betreft Cerise ben ik bereid om te helpen.

Natuurlijk ook met een financiële bijdrage!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 15:59

Aller eerst wil ik even zeggen hoe goed ik deze actie vind. Echt top dat jullie dit voor Dorine doen.
Vervolgens wil ik natuurlijk graag helpen, heb de komende 3 maanden vrij dus ik heb alle tijd en ik heb de beschikking over een auto.

Ik zal een na denken over een huisje..

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 16:19

Ik wil uiteraard ook helpen met koken / Cerise / boodschappen doen en een financiële bijdrage. Heb helaas alleen (nog) geen eigen vervoer.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 18:41

Percy schreef:
Ze zou best hier mogen komen met paard maar ik denk dat het voor haar te ver rijden is.
Ik zou dan wel met de kinderen even uit logeren moeten want dat is denk ik wat druk. Of ze kan haar caravan hier neerzetten, ook geen punt.
Extra plekje voor Cerise heb ik wel en we hebben prachtige bossen.

als ze ij jou komt overnachten kan ik ook nog langs komenzelfs speciaal voor haar op de fiets als mn moeder geen tijd heeft

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:22

ik meld me ook aan om iets voor ze te betekenen. maar hoe word het aangepakt?? wie regelt dit?? laat me even wat horen als ik wat kan doen, ik zou haar paard kunnen vervoeren bijv.

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:13

Even tussen door een kort vraagje:
Wanneer moet dit plaats vinden? Ik hoef geen datum te horen, maar een indicatie zou makkelijk zijn.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:18

Op korte termijn, ze heeft slecht nieuws gehad en rept met geen woord over behandelmethodes en dat betekent in zo'n geval einde oefening. Het kan maanden duren, maar het kan ook morgen afgelopen zijn, erg láng zal het helaas niet zijn. Dus ik gok deze zomer.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:49

Is het dan niet handiger dat jullie (mensen die in de buurt wonen) bij haar thuis een soort van vakantie regelen? Dus daar eten afleveren, haar boodschappen doen, poetsen, de tuin eens een beurt geven ... En dat alles zonder daar blijven te kamperen ofzo Haha!

Dat is op kortere tijd realiseerbaar, vraagt denk ik van haar minder inspanning van haar, dan kan ze gewoon thuis blijven, geen vermoeiende reis enz.
Denk dat dat ook wel leuk is voor haar, omdat ze dan toch ouders, familie en vrienden ook nog in de buurt heeft.