ruitersportzaken in Apeldoorn/ zevenhuisen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

ruitersportzaken in Apeldoorn/ zevenhuisen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 17:19

ik hoorde laatst dat er naast de vrielink nog meer in apeldoorn zitten. Wie kent er nog meer?Die dierenwinkerl achter het marktplein ken ik ook. Maar ik heb gehoord dat er ook een bij de bieb in de buurt zat die grro inkocht ofzo, en goedkoper was Verward . Ik hoop dat jullie er nog wat weten.


Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 12:36

of als iemande er meer info over heeft die ene zaak in Ruurlo (dacht ik) waar je ook goedkoop kon inkopen als je een nummer van het KvK hebt.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 16:23

Ruurlo = Nijland .... ik vind het meestal nogal goedkoop duurkoop daar, maar ja dat is mijn mening...

Ik weet niet of je Almelo te ver weg vind, maar daar zit Riel Klumper, dat is echt een aanrader!! Perfecte paardenwinkel daar, ze hebben enorm veel keus en helpen je perfect!

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 17:05

Nijland is inderdaad best goedkoop. Voor borstels, peesbeschermers, sjabrakjes etc. kun je daar goed terecht. Zadels en hoofdstellen enzo zou ik echter daar niet kopen.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 17:31

Molenhuis in loenen. Dan zit damkats in zevenhuizen bij de bieb. en vrileink natuurlijk. Maar het molenhuis is toch wle favoriet kom er veels te vaak Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 19:26

die damkats bedoelde ze denk ik ook, heb je daar een adres van?
Die in ruurlo bedoel ik ook niet voor een zadel ofo, maar voor leukde dekjes.
Maar bedankt voor de reacties.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 19:44

damkats heb ik echt nog nooit van gehoord, bestaat dat al lang?

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:04

Damkat ruitersport in apeldoorn. Wijk zevenhuizen, tegenover de ooster apotheek.

Richt je paard recht en rijd het voorwaarts


Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 09:20

ik ben wel benieuwd, ik ga toch maar eens kijken of het wat is.

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:33

Ja Damkat zit bij mij in de buurt, is niet groot, maar wel gezellig en niet erg duur vind ik. Heb voor €30,- een rijbroek gekocht. Het zit aan de Zilverschoon in Zevenhuizen en is een winkel in een huis zeg maar!

---CARPE DIEM---

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 15:21

Ik kom er heel vaak langs, maar ik ben nog nooit binnen geweest. Ik vind het niet echt uitnodigen om naar binnen te lopen. Maar misschien toch maar eens doen.

Richt je paard recht en rijd het voorwaarts

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 17:25

weet iemand ook nog iets over de ene winkel waar je onder het tonen van een KvK nummer goedkoop kon inslaan.

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:36

Damkat is een leuke winkel hoor aardige vrouw die daar staat en is niet zo duur als vrielink.

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:46

Kan iemand misschien iets meer vertellen over Riel Klumper (Almelo). Hebben jullie daar goede ervaringen mee? Is het duur, veel aanbod etc.? Is deze winkel qua aanbod bijna even groot als Vrielink in Apeldoorn?

Kijk voor de adresgegevens etc. over Nijland (ruurlo, winkel --> kvk-nummer) eens op http://www.nijlandruurlo.nl/. Soms hebben ze daar leuke aanbiedingen. Was een tijd geledens een keer een actie van 2 halen, 3 betalen. Was erg handig Lachen Hoofdstellen zijn daar redelijk. Ken mensen die daar weleens hoofdstellen hebben gekocht. Zeker geen super kwalitiet, maar bij hen gingen ze niet binnen een week ofzo kapot.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:25

corinec schreef:
Damkat is een leuke winkel hoor aardige vrouw die daar staat en is niet zo duur als vrielink.


Niet zo duur maar de kwaliteit is ook wel een stuk minder hoor,
Ze heeft voornamelijk harry's horse spullen. Wij hebben er toevallig een shetzadeltje vandaan van Wintec, een tweedehandsje voor maar 40 euro.


Nijland in ruurlo is alleen voor bedrijven , je hebt er eigenlijk een pasje voor nodig maar je kan ook gewoon een kvk nummer opgeven daar en dan kom je wel binnen.
Het leerwerk is prut daar, echt goedkope rommel om het zo maar te zeggen.
Voor van die mega potten hoefvet enzo is het wel handig en wat iemand anders al zei voor borstels e.d

Het molenhuis in Loenen die is hartstikke duur, ik had bij vrielink een mooie jas gezien die koste bij het Molenhuis 30 euro meer Verward

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:27

Little_Sun schreef:
Was een tijd geledens een keer een actie van 2 halen, 3 betalen. Was erg handig Lachen


Das nog eens een l u llige actie! 2 halen 3 betalen Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 05:05

Little_Sun schreef:
Kan iemand misschien iets meer vertellen over Riel Klumper (Almelo). Hebben jullie daar goede ervaringen mee? Is het duur, veel aanbod etc.? Is deze winkel qua aanbod bijna even groot als Vrielink in Apeldoorn?

Kijk voor de adresgegevens etc. over Nijland (ruurlo, winkel --> kvk-nummer) eens op http://www.nijlandruurlo.nl/. Soms hebben ze daar leuke aanbiedingen. Was een tijd geledens een keer een actie van 2 halen, 3 betalen. Was erg handig Lachen Hoofdstellen zijn daar redelijk. Ken mensen die daar weleens hoofdstellen hebben gekocht. Zeker geen super kwalitiet, maar bij hen gingen ze niet binnen een week ofzo kapot.


Ik vind Riel Klumper een hele fijne winkel, er is erg veel keus en alls is niet extreem hoog geprijsd, wat ik bij vrielink wel een beetje vindt.
Laatst heb ik bij Riel Klumper nog een buiksingel voor 75 euro (25% voor opruiming, dus 57 euro gekocht) het was precies dezelfde als de buiksingel die ik eerst bij Daaleman wilde kopen voor 110 euro... sja zeg maar is hou het kan...??
Riel Klumper heeft vooral een ontzettend uitgebreid assortiment in hoofstellen, teugels, hulpteugels enz enz.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 08:00

Molenhuus is echt achtelijk duur BR peesbescherm,ers bij divoza 22 euro bij vrielink 23 euro en daar 35 euro!!!!!!

Hulsebosch zit er ook nog aan de nikkelweg en in uchelen vlak bij het kerkhof zit er ook nog 1 die heeft alles in de uitverkoop (is altijd 2 /3 euro goedkoper dan andere ruitersportzaken) die heeft niet veel maar als je meerdere dingen moet hebben als dekjes/borstels etc dan ben je daar snel goedkoop uit

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 08:21

obsession"]
[quote="Little_Sun schreef:
Was een tijd geledens een keer een actie van 2 halen, 3 betalen. Was erg handig Lachen


Das nog eens een l u llige actie! 2 halen 3 betalen Haha!
[/quote]

Oeps, foutje! Frusty Haha!

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:11

Nou Hulsebosch is verhuist naar emst

_mistique_

Berichten: 2968
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 15:23

kijk even in de goudengids of kijk op internet daar zal je het zeker ook wel kunnen vinden Knipoog
groetjes,
marielle

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:47

corinec schreef:
Nou Hulsebosch is verhuist naar emst


Junior zit inderdaad in emst, maar senior zit nog steeds in apeldoorn hoor Lachen
Heeft alleen niet zo heel veel bijzonders, maar voor kleine dingen kun je er gewoon nog terrecht !!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 20:23

ah aan deze reacties heb ik wat, waar zit die in uchelen dan?
wij gaan van het weekend waaqrchijnlijk naar Divoza, mijn eskardon halster is vandaag op een wedstrijd gejat

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 17:54

Er zit toch ook zo'n achteraf winkeltje in Klarenbeek?

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 21:12

weet je ook waar? ik weet nu wel waar die in zevenhuizen ongeveer zit. Ik was twee weken geleden al bij de bieb in het centrum wezen kijken, weet ik veel dat er meerdere zijn Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers