Help!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 22:01

Hey iedereen,
ik ben echt verschrikkelijk aan het twijfelen. Ik ben dus op zoek naar een eigen paardje en ik had me voorgenomen een beleerde merrie te kopen.
Nu ben ik (zoals altijd) op slag verliefd geworden op een jaarling hengstje, een haflo-arabier met NRPS papieren. Ik heb gewoon zo'n supergevoel over hem!! Ik heb een voorgevoel dat hij voor mij bestemd is!!! Lovers
Ik ben naar hem gaan kijken en ik voelde me echt fantastisch! Hij was zo mooi en zo lief en...
PERFECT gewoon!!!
Vinden jullie dat ik hem moet kopen?? Ik heb er natuurlijk ook al goed over nagedacht, dat het nog 2 jaar duurt enzo maar dan heb ik wel mijn droompaardje en hij is echt het wachten wel waard! Party!!
Ik heb ook al ervaring met jonge paarden, dat is geen probleem dus...
Geef eens jullie mening!!

xxxiezz van Caroline.


Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 22:03

Je zegt: dan heb ik wel mijn droompaardje

Wat is jouw droompaardje dan? Dat was namelijk een beleerde merrie en nu is het een onbeleerde jaarling hengst.

Het gevoel wat je voor je paard hebt als je 'm koopt is heel belangrijk, maar het is ook belangrijk dat je er uiteindelijk mee kunt doen wat jij wilt.

Misschien kun je goed nadenken over wat je uiteindelijk met je paard wil gaan doen (dressuren, springen etc.) en als je dat met dit paardje ook kan, waarom dan niet!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 22:06

Tsja, ik vind dat Lovers gevoel het allerbelangrijkst! Als je zeker weet dat je de omgang met een jonge hengst aan kan zou ik er voor gaan! Bekijk het anders zo: als je nou toch op zoek zou gaan naar een beleerde merrie, denk je dan dat je toch stiekem over dat hengstje blijft dromen??? Ik wist zo zeker dat ik een paint ruin zou kopen als ik ooit een paard zou kopen...tot ik Lovers werd op Escala, een arabiermerrie!!! Haha! Ik heb Scaal nu ruim 3 jaar en zou haar voor geen hele kudde paint ruinen willen ruilen! Party!!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 23:04

Volg je gevoel,dan komt alles goed.


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 23:47

Als je ervaring hebt met paarden op te leren en dergelijk zou ik er voor gaan.
Want een eerste paard is niet niks hoor,niet onderschatten dan ben je mischien beter af met een beleerd paard,en ik weet waar ik over spreek,het paard dat ik nu heb is mijn 2de paard en heb ik zelf aangereden ik ben blij dat ik hiervoor een beleerde merrie heb gehad waarvan ik veel geleerd heb anders had ik dit paard zeker niet aangekunnen.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 08:54

ga ervooor!!
als je zo'n voorgevoel hebt kan het haast niet mis gaan. en als je anders toch altijd over die zal blijven dromen?wachten gewoon. zoals ze zeggen: euh ben et kwijt! *blonT*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers