gaan er nog bokkers naar eurodisney dit weekend?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

gaan er nog bokkers naar eurodisney dit weekend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 20:30

Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag met de zaak naar Eurodisney. Misschien gaan er ook nog bokkers en kunnen we meeten daar.....


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:34

Correctie: Disneyland Paris, niet Eurodisney, die naam wordt al een aantal jaren niet gebruikt. En de expert kan het weten Tong uitsteken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 20:43

HEEELLLUPPP. Waar ga ik nou eigenlijk naar toe??????

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:45

Ik hoop voor jou Eurodisney, want dat is in Amerika *LOL*

Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:48

In Amerika? dat is toch Disneyworld??
maar zou natuurlijk niet verkeerd zijn om daar heen te gaan!! :))

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:48

Verrassing! En dan stopt de bus (oh, dat is een rámp vind ik) ergens in de polder en zie je niets dan wáter om je heen (AFSLUITDIJK!)...

Ff serieus: veel plezier, aan mij zijn dit soort dingen niet besteed!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:55

Kuikzz schreef:
In Amerika? dat is toch Disneyworld??

Ach ja, tuurlijk.
EUROdisney Cody, EURO --> EUROpa Schijnheilig
Die zat dus toch in Parijs? En toen is de naam veranderd naar Disneyland Parijs?

Maar anyway, wij gaan heel misschien zaterdag nog naar 'Disneyland Parijs', hangt een beetje van het weer af, want we zijn van donderdag t/m zondag in Frankrijk met de camper.

Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:00

tis trouwens Disneyland RESORT Parijs
stond op internet.
waar slaat Resort op Verward is dat engels voor iets?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:03

Resort is 'verblijfplaats' excuus voor het slechte vertalen. Maar je hebt ook zo'n Caribbean Resort dinges. Je kunt er dus ook overnachten...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:06

oww op die manier!! slechte vertaling geeft niks hoor, ik had het nooit bedacht, dus voor mij kan niet beter voor mij Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:08

Hmm resort wordt ook niet meer gezegd en in het park ook niet meer mee geadverteerd. Het was eerst Euro Disney, toen Euro Disney Resort, en toen Disneyland Paris Haha!

Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:11

pffff zovaak van naam veranderen, om het makkelijk te houden zeker.... Lips are sealed

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 21:35

okeee okeee wie gaat er naar eurodisneylandresortparijs in europa??????

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 22:50

Hoi
Wij vertrekken 6 juni naar EURODISNEY Haha! wij bijven 2 daagjes en dan rijden we door naar zuid frankrijk.
Ik had gehoord over een kaartje dat je niet in een mega lange rij hoef te staan, las ik net dat dat maar voor 5 attracties is !
Maar veel plezier !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 08:57

Thanks jij natuurlijk ook, En idd die kaartjes zijn voor de 5 drukste attracties....... Sanne en ik hebben er zo een onwijze zin in.....


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 09:58

Het park in Parijs heeft maar 3 of 4 jaar Eurodisney geheten en daarna is het Disnetland Paris geworden en nu zelfs Disneyland resort Paris. En ook ik de expert die 11 x is geweest kan het weten. Ik heb het entree bewijs nog in mijn portomonee zitten van begin van deze maand. Het liefst zou ik elke dag erheen gaan. Er hangt echt een super leuke sfeer en mensen kijken is nooit weg. In welk hotel overnachten jullie??? Cheyenne, Santa Fe, Sequoia lodge, david crocket, New port Bay, New York of het Disney land hotel?

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:03

Dat kaartje heet Fastpass kojack en dat is een kaartje dat je kan halen bij bepaalde attracties zoals: Star Tours, Big thunde mountain, space Mountain, Pinnocio ed dan haal je een kaartje en mag je binnen een bepalde tijd weer terug komen en kom je in een kortere of zelfs aparte rij uit. Dus als je bijv een kaartje gaat halen bij een attractie om 11.00 krijg je een kaartje om bijvoorbeeld tussen 12.40 en 13.40 terug te komen maar bijvoorbeeld bij big thunder mountain heb je ook wel eens dat als je om 1 uur een kaartje gaat halen dat je een kaartje krijgt voor tussen 4.40 en 5.40 terug te komen. Maar het gaat om het idee he. Maar zowiezo rond deze tijd van het jaar met goed weer is het behoorlijk druk ik ben 3 jaar geleden in dezelfde periode geweest en toen was het echt druk dat was de enige keer van de 11 dat het ECHT druk was. Maarja het gaat natuurlijk om het idee.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 10:29

Ik heb geen flauw idee waar we slapen, We gaan namelijk met de zaak. De personeelsvereniging heeft het allemaal geregeld..........ben zo blij dat ik hier werk.......

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:33

En om het nog lastiger te maken: in de USA heb je zowel Disney LAND (n Californië) als Disney WORLD (in Florida, als ik het me goed herinner). Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:55

Snap je het nog een beetje kim???

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 11:06

Karin schreef:
En om het nog lastiger te maken: in de USA heb je zowel Disney LAND (n Californië) als Disney WORLD (in Florida, als ik het me goed herinner). Lachen


ja dat kopt daar ben ik als kind geweest. Helaas was ik toen nog vrij jong en weet ik er niet zoveel meer vanaf.........Maar ik krijg een herkansing

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 11:59

Ik ben net een paar weken geleden nog geweest.

De Fasst-pass moet je echt doen, je moet dan wel een beetje op je tijd letten maar je bent zeker van een plaatsje en een korte wachttijd.

Tip voor de studio's doe de aerosmith rollercoaster die is echt geweldig en 10x beter als de space mountain. Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 12:00

Cowgirl schreef:
Tip voor de studio's doe de aerosmith rollercoaster die is echt geweldig en 10x beter als de space mountain. Haha!


Kan Sanne (4) daar ook in Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 12:13

Ik denk het niet Knipoog
Btw pas bij Armageddon in Studio's ook even goed op je kleine kinderen, er komt namelijk vuur uit het midden van de zaal naar boven, er kan niets gebeuren, maar het is wel warm en ze kunnen echt goed schrikken..
Aerosmith is idd goed, lekker muziekje erbij

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 12:16

thanks voor de tip, Het is allemaal wel heel gaaf hoor maar mijn meissie heeft komend weekend voorrang in het bepalen welke attracties we wel of niet ingaan............ Ik ben bang dat ze space mountain enzo niet echt ziet zitten..........spookhuis gaat denk ik nog wel (ze is nl zeer ztoerrrr) maar de rest van die dingen ...........kweenie hoor ik denk dat ik vooral veel in kopjes met schoteltjes rondjes aan het draaien ben...........


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Akshay, Amazonbot, angelxroos, Duality, ellen05, eva1969, jasmijn16, kwii, linoleum, Maren, Melzazu, Oehlala, Paardennamen, petraaken, Pieke_Gwen, secricible, Suliko, TurboDi, UhNee, Wopkebrok, YandexBot, ynskek en 163 bezoekers