Ik ben gestopt met roken!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Ik ben gestopt met roken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 18:47

Sinds gisteren avond niet meer gerookt. Jeetje, dat valt zwaarder dan ik dacht. Ik had nu echt genoeg van die sigaretten en ik kreeg er ook last van. Nu heb ik de knoop doorgehakt en ben ik gestopt. Voorlopig Schijnheilig
Hopen dat ik het vol houd.

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:52

Knap van je! Ik heb ook 2 pogingen gedaan, maar ik ben ook bezig met dieeten al een jaar, en ik heb gemerkt dat je dat niet allemaal tegelijk kunt... Ben nu 21 kg kwijt en als ik over een tijdje zoiets heb van... zo nu is het wel genoeg dan ga ik zeker een poging doen om echt helemaal te stoppen met roken. Afvallen is moeilijk en dat lukt me, dan moet stoppen met roken ook lukken!

Jij in ieder geval veel succes!
Ga ervoor!!!!!

Groetjes Linda

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:01

Volhouden hoor Knipoog Ik ben vorig jaar gestopt met roken, heb geen een keer gesmokkeld en ben nu nog steeds gestopt Ik rookte zo een Pakje per dag weg en heb het heel moeilijk gevonden om te stoppen aangezien mijn vriend gewoon lekker door pafte Frusty

Maar het is me gelukt en ik ga het absoluut volhouden, ondanks dat ik nog best vaak "trek" heb in een sigaret, Succes met je stoppoging Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:06

Heel veel succes, ik heb mijn vriend nog voor we elkaar de tweede keer ontmoeten, van het roken afgeholpen *LOL*.

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:19

Goed hoor, maar wel volhouden he??

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:22

knap hoor melanie VOLHOUDEN!!!

Jurga schreef:
Heel veel succes, ik heb mijn vriend nog voor we elkaar de tweede keer ontmoeten, van het roken afgeholpen *LOL*.


wat was jouw tactiek Haha!
mij lukt het namelijk niet in de twee jaar dat we al samen zijn

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:39

Hmmmz, ik zal wel een nogal onuitwisbare indruk hebben gemaakt, want ik heb niets meer hoeven zeggen dan dat ik roken echt 'ronduit goor' vind. Haha! Syph? Wat was mijn taktiek?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:40

Niets, het was mijn keuze niet die van jou Knipoog Ik wil graag een gezond leven als ik iemand om dat leven mee te delen Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:41

Als ik er niets van had gezegd, was je anders niet gestopt mannetje! *LOL* Je weet zelf ook wel beter!

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:44

Waarom helpt dat nou niet bij mijn vriend! alles wat ik doe of zeg over roken, hij gaat gewoon door

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:52

Omdat het nog steeds zijn keuze is, zoals het ook nog steeds mijn keuze is. Als ik wil roken doe ik dat, maar ik heb mijn keuze gemaakt en ik heb er geen behoefte aan als ik haar heb. Verder wil ik ook gezond blijven zodat ik met haar samen kan zijn, en daar helpen sigaretten niet echt bij.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:55

Goed hoor, De eerste weken zijn het ergst, daarna heb je er tot de dag dat je doodgaat last van maar het beinvloed niet je leven meer. Ik rook sinds 1 februari niet meer en ik kan nu ondertussen weer lachen maar er zijn nog steeds momenten dat ik er heel erg veel trek in heb. Ik weet alleen zeker dat ik het absoluut niet meer wil. Ik wil niet meer roken echt niet. Ik voel me zoveel beter, heb zoveel meer lucht (en omvang hihi) ik voel dat ik letterlijk en figuurlijk een groter mens geworden ben........ Echt hou het even vol en je krijgt er een hoop voor terug..........KNAP hoor

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:45

Kimnor schreef:
Ben nu 21 kg kwijt

Dat vind ik ook ontzettend knap!

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 23:08

ben je nog steeds gestopt met roken nu?
Wat goed van je man!!