zondag wedstrijd....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-01 18:04

en ik heb me toch een rottijden!!!!
We moeten om 7.15 vertrekken vanaf stal...
Ze hebben me idd wel als laatste van de M1 gezet maar die begint al om half 9 dus moet ik om 10 uur half 10 erop zetten en het is ruim een uur rijden vanaf hier.
Ik ga met nog iemand van stal met de 2 paards.
Er zou een uur tussen mijn laatste en haar eerste zitten ik als laatste in de M1 om half 11 en zij als eerste in de L1 die erachteraan zou komen....
Ja hoor ondanks dat we er over gebeld hadden en het schriftelijk bij de coupons nog eens gevraagd hadden ,zit de L2 en de M2 er nog tussen.
Zij start haar eerste proef pas om 14.00........
arme paarden die van haar omdat ie zolang van te voren op de trailer moet staan en die van mij omdat ie na de proef erlang op moet staan...
Op dit soort momenten baal ik dat er hier maar weinig NBVR wedstrijden zijn....Of je er is er nog 1 maar dan zijn de bakken schots en scheef

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 19:52

Je kunt toch ook bij wedstrijden van andere bonden starten die opengesteld zijn voor NBVR leden?

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 20:15

Tjeesus wat slecht geregeld...
Arme paardjes.Maar iig veel succes met rijden!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 09:29

Nah, waardeloos! Hopen dat het niet zo warm is als die paarden zolang op de trailer moeten staan!

Inderdaad slecht geregeld, als je dat van tevoren geweten had! Maar ja.... Verward

In ieder geval wens ik je veel succes, maar je zal wel weer super rijden denk ik!

Groetjes Mieke

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 15:31

Ik snap Kim wel Manon. Tuurlijk kun je op opengestelde wedstrijden rijden, dat zijn nl haast alle wedstrijden. Maar ik rijd zelf ook liever NBVR wedstrijden dan KNF. Omdat er hier ook maar weinig zijn komt het erop neer dat ik vrijwel altijd KNF rijd, maar liever niet.
NBVR is toch vaker op wat beter terrein, vaak met hekjes afgezette ringen etc. Op een gegeven moment weet je wel welke KNF wedstrijden je wel prettig vindt, want er zijn natuurlijk ook genoeg goede.

Kim, kun je niet nog terugrijden tussendoor, of is het te ver?
Succes in ieder geval! Party!!

Ik start nergens: ik zou morgen Urk, maar niemand had de starttijden nog vandaag! Is er gebeld, zijn ze niet bekend met mijn inschrijving!!!!
In Huizen, zondag sta ik op de reserve. En zaterdag met Imatador caroussel en daarom besloten zondag geen Z1 te starten in Wassenaar....
Wel lekker rustig en ik heb heeeeeel veel zin in die caroussel! Pling

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 15:50

x
Laatst bijgewerkt door janna op 31-03-22 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 16:47

Ik wil dus juist nooit NBVR rijden omdat ze daar nooit prijzengeld hebben, en er vaak heel weinig deelname is. Wordt je 2x1, win je 60 (!!) eieren Frusty Maar dat is in het westen misschien anders, hier zijn de meeste verenigingen KNF of NKB namelijk. De meeste rijverenigingen hier in de buurt hebben allemaal een volledig overdekte accomodatie, buiten losrijden gebeurt 's winters vrijwel nergens meer.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 16:51

f
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 18:08

Hier in de Randstad zijn de NBVR wedstrijden duidelijk op beter terrein. We hebben nogal kl***grond hier en de meeste NBVR wedstrijden zijn hier lekker op zand! Buiten losrijden is er hier ook niet bij. Ja, bij sommigen....maar daar start je dan dus niet.
Ik heb mijn M1 wedstrijden alle vier KNF gereden en allemaal tussen de bordjes en op niet zulk lekker terrein. Ja...Almelo...dat was pas echt vals: de ene M1 rubriek was tussen bordjes en de andere dan weer tussen hekjes.
Nou snap ik ook wel dat je tussen bordjes moet kunnen rijden, en dat is dus ook wel gelukt...anders mocht ik nu geen M2 starten.. Haha! ...maar ik rijd toch iets lekkerder tussen hekjes en mijn paard loopt het fijnst op zand.
Maarre....Zep....dat wordt dus voor mij straks allemaal KNF, daar in Wijhe!!!!??!?!?!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 18:57

Yep...

Leuke wedstrijden voor jou: Wierden, Vriezenveen en alle indoors, verder rijd je hier altijd op gras namelijk. Z sowieso maar ook regelmatig M in een afgezetten ring trouwens. Lekker prijs rijden dus, want het geld is hier meestal best behoorlijk Pling Beter dan die eieren tenminste, m'n moeder blééf maar cakes bakken! *LOL*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 19:23

he sh*t zeg!naja kop op beste beentje voor.misschien at je je paard nog even een tijdje aan de hand kan laten grazen na de proef en voor de proef.........is tenminste nog iets.............succes hoor!

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 20:24

Hahahahaha..Zep!!!! Meende je dat serieus dan van die eieren?????// Party!! Party!! Party!!
Ik ben benieuwd naar mijn nieuwe wedstrijdgebiedje.... Haha!
Hij loopt op zich ook oke op gras, maar op de een of andere manier altijd nog net iets beter op zand. Ik vind indoors zowiezo prettiger rijden, mits er twee binnenbakken zijn.

Groetjes Suzanne

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 21:39

Mmmm balen!! Maar toch veel succes!!! Party!! Party!! Party!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 12:57

haha grappig dat er zoveel verschil is.
Hier is NBVR juist de wedstrijden met het mooiste terein (kootwijk) en ze hebben meestal ook aardig wat prijzengeld.
Verder is KNF hier meestal 1 proef en dat was het NKB heb je hier niet in de Buurt en NPC is ook in Arnhem (start ik over 2 weken)
KNF heeft hier trouwens maar 1 wedstrijd buiten en dat was tijdens de MKZ verder alles binnen.
Tja de NBVR waarvan de bakker schots en scheef staan (of zoals de vorige keer voor grote delen onderwater stonden en hij tot de kogels in de bagger stond)is ook dit weekend maar dat is zo bagger geregeld.
Prijsuitreiking is tegelijk van alle rubrieken aan het eind van de dag dus moet je terug Frusty