andere invalshoek

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

andere invalshoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 19:50

Het kreupel zijn van onze Magic roept steeds meer vraagtekens op wat er nu precies aan de hand (of voet) is met haar Verward
Woensdag liep ze bij laura goed,donderdag stokkreupel,vrijdag dan maar een rondje in de stapmolen gehad,zaterdag bij antoinette niets aan de hand,zij liep super!Ook op de harde ondergrond
vandaag ging ik even alleen om te longeren,ze liep wat stijf met haar voorbenen en na vijf minuten onregelmatig Frusty ,toch doorlaten lopen en het leek erop dat ze beter ging lopen .
Toen een uurtje in de paddock gezet.Het valt dan op dat ze af en toe haar voorbenen naar voren uitslaat,heel geirriteerd!

Dat heeft mij doen besluiten om een fysiotherapeut te gaan raadplegen inplaats van weer een dierenarts die toch niets kan vinden
Dat hebben we nog niet gedaan en wie weet ontdekt die wel iets.


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:11

Hopen dat dat inderdaad iets aanwijst, ben benieuwd, we worden vast wel op de hoogte gehouden door een van de drie, niet dan?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:33

Ja dat zal best Knipoog
Ik hoop dat het allemaal een beetje te volgen is nu het er 3 zijn. Maar ik was er het eerst!! Haha!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:43

Ik kan weer een bokker toevoegen aan mijn lijstje van bokkers die ik in het echt gezien heb Knipoog

Heel vervelend allemaal. Hopelijk kan een fysiotherapeut iets vinden (en als het even kan dan ook nog iets dat ook daadwerkelijk wat met de problemen te maken heeft Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, FCSA, Jet, Kimmej, Linde_C, Mark0919, pluklief en 42 bezoekers