Weer op Aldira gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 10:31

Gisteravond was het zulk lekker weer dat ik om 7 uur nog naar de manege ben gefietst. Daar aangekomen Aldira uit de paddock gehaald en uitgebreid gepoetst. Toen kwam er eindelijk leven in de brouwerij op de manege en kon ik aan mijn instructrice vragen of ik weer even op Aldira kon. Nou graag zelfs dus zo gezegd zo gedaan. Opgezadeld en richting binnenbak. Er was verder niemand dus muziekje opgezet (Isabelle Werth --> wat een verbeelding *LOL* )en een half uurtje figuren gereden in stap.
Ze was in het begin weer heel druk en was steeds aan het hinniken maar ben wat strenger op gaan treden dan de eerste keer dat ik erop zat. Als ze weg wilde dribbelen of zat te ouwehoeren ben ik duidelijker been gaan geven (HIERheen niet steeds van de hoefslag af) en mijn stem gaan gebruiken. Na tien minuutjes was ze superbraaf en kon ik alles met haar Haha!
Echt zo'n supergevoel om een 'nieuw' paardje zo te leren kennen, lekker op je eigen manier rustig met haar bezig zonder commentaar van anderen, een hele bak voor je alleen, muziekje erbij en rijden maar Lovers Het is wel een luxe waar ik zeer zeker van ga genieten de komende tijd! En met Aldira en mij komt alles ook zeker goed we kunnen het al erg goed met elkaar vinden, soms als ik de stal binnenkom hinnikt ze al naar me Lovers


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 10:41

* zucht * gaaf hoor Pling
Kan me voorstellen dat je er nu extra van geniet.
Het is nu toch een hele andere situatie dan met IJsco, je kan lekker rijden in een bak .......HEERLIJK!!!
Allemaal luxe, en natuurlijk wat heel belangrijk is ....is de gezelligheid, lijkt mij!!!!

Ben blij dat het zo goed gaat met Aldira en met jou Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 13:31

Fijn dat het zo goed gaat! Party!!
Kun je nou ook nog merken dat ze ergens last van heeft, of helemaal niet meer?
Lekker man, dat je nu van alles tot je beschikking hebt! En gewooon de bak voor jezelf alleen, *wow*.
Hmmmm, ben wel jaloers Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 14:49

Ik merk niet dat ze nog ergens last van heeft nee...niet bepaald Schijnheilig Het liefst gaat ze in volle galop de bak door *LOL*
Na het rijden smeer ik haar wel in met een bepaald spulletje wat helpt tegen haar spierpijn.
Ik rijd nog niet lang, 20 minuutjes ongeveer maar het gaat erg goed. Lachen

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 15:52

Wat fijn!!
Mag je nu iedere dag op haar rijden?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 16:02

Nou nu Madeleine nog op vakantie is wel, maar daarna gaan we ieder 3x in de week.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kascar, rayoow en 107 bezoekers