Serieuze bijrijder uit Eelde is op zoek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Katja24

Berichten: 6
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Eelde

Serieuze bijrijder uit Eelde is op zoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 14:06

Hallo beste lezer,

Inmiddels heb ik 15 jaar rijervaring, waarvan ik 7 jaar een eigen pony heb gehad. Met name door mijn lengte (1.79) en mede door mijn studie heb ik echter op mijn 17de afscheid van mijn D-pony moeten nemen. Mijn pony had namelijk een zwak achterbeen, waardoor L2 dressuur en M springen mooi genoeg voor hem waren.

Inmiddels ben ik 24 jaar en reeds een jaar aan het werk en de kriebels beginnen weer te komen om elke week frequent (2x) bezig te zijn met paarden. De ontspanning, het plezier en de band die je met een paard opbouwt zijn voor mij belangrijk. Vandaar dat ik nu in de omgeving van Eelde (Drenthe) op zoek ben naar iemand die zijn paard graag met mij zou willen delen voor 2 x in de week.

Ik ben in het bezit van een auto dus enige afstand is te overbruggen. Eventueel ben ik ook bereid een kleine bijdrage te geven. Bent u op zoek naar een serieuze (recreatieve)bijrijder, dan hoop ik snel iets van u te horen.

Groeten,

Katja van Ederen

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:11

Volgens mij heb ik laatst ergens iets gelezen van een arabierenstal (oa endurance) die hulp zochten voor hun paarden. Dit was als ik me niet vergis in Donderen. Ik kan het niet meer terugvinden maar misschien weet je wel waar dit is.

Katja24

Berichten: 6
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 21:35

Bedankt voor je reactie maar dat zegt mij zo niks. Ik ga er zeker naar op zoek wie weet kunnen ze mij daar 2x per week gebruiken. Als iemand nog meer tips heeft dan houd ik mij aanbevolen.

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 16:39

hallo meis!

ik zie dat je nu eindelijk naar me hebt geluisterd en je naar bokt bent gegaan! ik hoop echt dat je een leuk paardje vindt!!! nu ik ook nog!!

succes!!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:59

Hoi Katja, als mijn tinker van 1.54 niet te klein voor je is Knipoog mag je haar proberen. Ze staat in Schipborg op pensionstal. We hebben een mooie bak, longeerbak en bos en hei. Twee keer in de week vind ik OK. Bij interesse pb me maar.