opvang gezocht voor (pleeg-)paarden van de rijkswacht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-01 18:55

De rijkswacht zoekt dringend weiden en boxen waar oude, zieke of te moeilijke paarden die niet meer kunnen worden bereden, een thuis vinden. Jaarlijks stuurt de iijkswacht zo'n twintig paarden met pensioen. Enkele van die gepensioneerde paarden zijn nu onlangs teruggekeerd naar de stallen van de cavalerie omdat hun "pleegouders" niet langer voor hen konden zorgen.

Op zeer korte termijn hopen wij een warme stal en malse weide te vinden voor zes paarden: Luxor, Jacar, Nadir, Quartz, Jumbo en Tudor.

De paarden kunnen geen van allen meer bereden worden!

zie: <!-- BBCode Start --><A HREF="http://users.skynet.be/gaia/nl/nieuws/281200.html" TARGET="_blank">users.skynet.be/gaia/nl/nieuws/281200.html</A><!-- BBCode End -->

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 21:36

tja, met alle liefde, maar waar laat ik ze? trouwens wel allemaal paardjes met een gebruiksaanwijzing. Bijvoorbeeld die laatste, klinkt misschien hard, maar als dat beestje echt gevaarlijk is, denk ik toch dat de slacht een betere oplossing is, zowel voor het paard zelf als voor eventuele toekomstige eigenaar (of ik zie ik dat nou verkeerd?)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-01 23:27

ja ben ik het mee eens. maar ik las het en dacht laat ik het hier neerzetten. misschien weet iemand iets.

Ik kan ze ook niet kwijt en zou niet weten waar. als je nou af en toe nog kon rijden..Al was het alleen maar stappen...