van je familie moet je het maar hebben!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 18:59

Mijn zusje logeerde hier vorige week, omdat mijn vriend Bas op vakantie was. Zij deed de boodschappen omdat ik gewoon moest werken. Aan het eind v/d week blijkt er een behoorlijk bedrag "kwijt"te zijn. De aankopen die ze in de winkel heeft gedaan waren niet dusdanig veel, om zoveel geld kwijt te zijn. Maar goed, daar zijn we nog steeds niet uit. Verder was ze weer boodschappen gedaan, had 50 gulden meegegregen, ze had 3 dingen gekocht, en we kregen 2 tientjes terug Verward We hebben er natuurlijk naar gevraagd, maar mevrouw zegt dat het echt zoveel kostte. Ze beweerde dat al haar geld op was, heeft ze vanmiddag een nieuw pakje sigaretten Verward Rara hoe kan dat nou weer...behoorlijk irritant dus, denk dat ik maar eens een stevig woordje met haar ga praten Lips are sealed

Ik ben echt behoorlijk kwaad, dit is dus niet het juiste moment om haar erop aan te spreken, en ze gaat straks naar huis....grrrrrr

Zo dit moest ik ff kwijt!



Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 19:18

mmm...das niet zo leuk. Kun je beter een beetje tactisch aanpakken misschien? Maar als het op die manier niet lukt om de waarheid boven tafel te krijgen dan maar even 'hard' zijn, want is natuurlijk niet eerlijk.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 22:05

ah wat stom zeg moet je mee oppassen dadelijk komt ze nog een keer en jij hebt geen geld meer over. ofzo..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Danseresje, Facebook, GrapeshotBot, hooi, IASCrawler, Jintexx, mriek1990, ynskek en 193 bezoekers