Mijn keuze is gemaakt... :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Mijn keuze is gemaakt... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 22:01

Naar aanleiding van dit topic [VMR] Wat zouden jullie doen als... heb ik besloten om er definitief mee te stoppen.

Toen ik vandaag aankwam en het schrift las werd ik zo kwaad en verdrietig tegelijk.

Ze doen alleen maar meer onaardig tegen mij, alles wat ik doe is verkeerd. Het is eigenlijk een beetje lang verhaal, maar na wat er vandaag allemaal in het schrijft stond werd het mij helemaal duidelijk:
ik ben gewoon niet welkom.

Ik vind het ontzettend jammer dat ik ermee stop. De pony is heel leuk het het gaat gewoon super tussen die pony en mij maar helaas moeten die meiden het verpesten. Ik heb zo'n beetje al mij geld in die pony gestopt en ik baal er ontzettend van om te stoppen, maar zo gaat het helaas niet langer Huilen

Ik had jullie beloofd om te zeggen wat mijn keuze zou worden, na vanmiddag heb ik dus besloten om er, tot mijn spijt, mee te stoppen.

xxx

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 22:16

Ik heb net pas je verhaal gelezen!
Als ik in jouw schoenen had gestaan, was ik er denk ik ook mee gestopt! Ookal is het zo'n moeilijke beslissing.

succes en sterkte ermee

XxEmmaxX
Berichten: 173
Geregistreerd: 11-01-03
Woonplaats: amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 22:20

inderdaad erg jammer voor je! maar je moet het wel zelf leuk blijven vinden anders is het niet te doen veel succes ermee dikke kuz

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 23:15

Helaas, kinderachtig dat er toch nog meiden zijn die in plaats van kijken wat goed is voor het paard alleen maar met zichzelf bezig zijn.

Anders hadden ze wel gezien dat je je best deedt met en voor het paard.
En hadden ze hun eigen "zooi"wel eff opzij gezet.

Maar kop op, er zijn meerdere verzorgpaarden en dan heb je dat gezeur met meerdere personen niet.

Succes!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 23:20

Jammer dat het zo gelopen is. Als het goed is, wordt je hier alleen maar sterker door, ookal is het nu even flink balen.
Ik hoop dat je weer snel een ander leuk paardje vindt.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 23:34

Wat ontzettend kl*te voor je, wat kunnen mensen soms toch gemeen zijn.
Heel veel sterkte meid, ik hoop dat je snel over je verdriet en teleurstelling heen bent.
En je vind vast en zeker een leuk ander paardje bij mensen die wel het beste met je voor hebben, dat kan niet missen; kop op !

stefanieh
Berichten: 99
Geregistreerd: 22-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:02

Vervelend joh! Maar het lijkt me een wijs besluit. Het gaat tenslotte om jouw plezier en dat in alle opzichten. Kijk gewoon lekker een beetje rond voor een verzorgpony ofzo waar je het beter naar je zin kunt hebben.. Veel succes!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:23

Ik heb ook pas net het verhaal gelezen, maar had denk hetzelfde gedaan.
Het is heel vervelend, maar probeer gewoon om er weer eentje te zoeken. Ik snap ook niet dat er altijd veel geld wordt gevraagd voor zulke dingen.
Zelf heb ik een verzorgster voor mijn pony die hem alle dagen van de week mag verzorgen en rijden, en die betaalt niets.
Omdat ik niet op alle dagen, maar wel op veel nog tijd heb, heb ik verzorgpony's en ook daar betaal ik niets voor.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:38

Ook ik lees het hele verhaal nu net pas.
Wat vreselijk rot voor je, dat het allemaal zo gelopen is. Maar ik denk dat je wel de goede beslissing genomen hebt.
Heel veel sterkte, (het is jammer dat je niet wat dichterbij woont, want anders had ik wel wat voor je geweten).

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:08

Goede beslissing, maar het zal je vast pijn doen.
Ik hoop dat je snel weer een leuk paardje vind met iets leukere meiden er omheen!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:32

Je maakt een goede keus, want als die 2 het steeds voor jou verpesten zou ik het ook snel zat zijn! Succes met het zoeken naar een nieuwe!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:36

jeetje wat rot zeg! ik ahd je verhaal ook gelezen en ik vind het wel goed van ej dat je er mee stopt.. anders gaat het op ten duur ten koste van jezelf....
Jammer dat je in Hilegom woont anders ahd je mijn pony mooi kunnen verzorgen Lachen Ik zou een advertentie plaatsen op marktplaats en iedereen vertellen dat je een bijrijd paardje zoekt...
heel veel succes er mee!!!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 21:25

Ik heb al wel een nieuw verzorgpaard gevonden. Nouja, ik ben gevraagd Knipoog
Het is een ontzettend stoer paard, heel groot ook. Ik hoef voor dit paard niks te betalen en ik vind het een heel lief, leuk, mooi paard alleen 1 nadeel, het paard heeft een 'gebruiksaanwijzing' die je 3x door moet lezen om hem goed te kunnen rijden.
Hij test je ontzettend uit, bokt net zolang todat je eraf valt. M.a.w., echt een uitdaging dus.. Pling

Heb er vandaag voor het eerst op gereden, de eigenaar kon er helaas niet bij zijn. Ik het begin zat ie idd te testen (bok, tik, bol, tik, BOK, tik, braaf), maar helaas bleef ik braaf zitten wat hij ook probeerde Lachen Na een tijdje gaf hij het op en liep vervolgens super!!
Ik vind het een heel leuk paard waar je volgens mij ontzetten veel van kan leren dus ik denk wel dat ik met hem doorga alleen het paard staat niet bij mijn oude lease pony, maar wel rijden wel daar in de bak. Ik kom die meiden dus alsnog tegen Verdrietig Iederaan daar zegt altijd dat het paard gevaarlijk is dus stiekem hoop ik dat het na een tijdje zo lekker gaat dat ze allemaal ervan staan te kijken }> *evil*
Maar toch blijf ik het jammer vinden van Skippy (zo heet de pony) want het is een ontzettend leuke pony!!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:34

Ik denk dat je goed besloten hebt, hoe vervelend het ook is, als jij je niet prettig voelt daar, dan ga je er steeds meer tegenop zien...
Wat betreft het zoeken van een nieuwe bijrijd/verzorg/leasepony:
Je kan natuurlijk ook zelf een advertentie plaatsen, waarin je aangeeft dat je een bijdrage wil betalen. Misschien reageren er dan wel mensen, en dan kun je misschien overleggen over de hoogte van een bijdrage!
Succes!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 22:59

leuk dat je nou een nieuw verzorgpaard hebt.
ik zou daar lekker bij die andere meiden in de bak gaan rijden,met neus in de lucht,en doen alsof hun lucht zijn.
jij hebt nou lekker een verzorgpaardje voor je alleen,en wie weet loopt die straks ook nog eens goed,om hun lekker de ogen mee uit te steken Lachen

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 10:54

Hahaha zullen die meiden eens even lekker op hun neus kijken.
En niewsgierigheid wint altijd dus ze zullen vanzelf ene keer gaan kijken.

En als ze dan nog commentaar hebben terwijl jij wel blijft zitten en lekker kan rijden met dat paard weet je in ieder geval zeker dat het jaloezie is Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 11:37

wat leuk dat je al zo snel wat naders hebt!! dat is leuk! en terk je niets van die meiden aan, die zijn gewoon hartstikke jaloers dat je nu een paard voor jezself hebt, en nkiet hoeft te betalen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:38

Hey, geweldig dat je nu toch zo snel een leuk paard hebt gevonden!
Heel veel plezier ermee.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:48

Wat fijn dat je al weer een ander paard hebt. En laat die meiden maar even een poepie ruiken hoor }> !!
veel plezier met hem! We willen natuurlijk wel foto's zien!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 15:59

Heel leuk dat je nu een nieuw paard hebt gevonden. Dit is veel beter zo. En die meiden??? Laat ze toch lekker, jij hebt nu een leuk bijrijdpaard je hoeft er niks voor te ebetalen en je hebt hem maar met zijn tweeen. Nou mooier kan nu toch niet?

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:16

Ik heb net het andere verhaal zitten lezen. Wat een k*tmeiden zeg. Slaat echt helemaal nergens op. Gefeliciteerd alvast met je nieuwe paardje en veel plezier samen. Enne, laat ze maar zien wat je kan!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:56

wat een rotmeiden zeg, heeft de eigenaar hier ook nooit iets van gemerkt dan?
Maar gelukkig heb je een ander paardje geovnen, hopelijk mag je die gaan verzorgen. Verzorg je dat paardje in je profil ook nog dan?

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 21:02

Ik ga waarschijnlijk van de week met de eigenaar praten, die nog geen flauw benul heeft wat er gaande is. Zij leest de schriften nooit, vraagt er nooit naar en gaat er van uit dat het goed gaat. Ik heb het er nog nooit verteld, ik krop alles meestal op.. wat ik eigenlijk moet afleren Frusty .
Voor haar zijn het gewoon onze eigen pony's waar we haar voor betalen. Ze houd zich er dus niet echt mee bezig.
Aangezien die andere 2 meiden eerder de pony leasden dan ik zal zij hun wel als 2 lieverdjes zien, maar na het lezen van die schriften zal ze wel anders denken, hoop ik
We hebben nu immers al 2 schriften, omdat die andere al vol gekalkt was met rot opmerkingen. Verdrietig

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze reageert op het verhaal dat ik nu het andere, eigen paard ga doen doe bij haar vader op het land staat. Zij mag het paard totaal niet, volgens haar is hij niet te vertrouwens en heel gevaarlijk Verward Ok, het is niet bepaald de makkelijkste maar om hem nou gevaarlijk te noemen Lips are sealed Beetje dom... (zal wel komen omdat haar vader heeft gezegd dat hij mooier was dan al haar 'knollen' bij elkaar Tong uitsteken )

Ohja, als jullie nog benieuwd zijn naar de tekst van de laatste keer die ik las die in het schrijft stond moeten jullie het maar zeggen (als het verhaal anders niet duidelijk is ofzo) want dan zal ik dat wel even kort samenvatten.

Groetjes, en heel erg bedankt voor jullie reacties, voel me al weer een stukkie beter Ach gut