Nescio op eigen benen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 23:37

Ik heb vanmiddag na lang wikken en wegen toch mijn paard losgelaten. Hij mag niet los, dat wil zeggen geen gekke sprongen maken ivm een (lichte!) blessure. Aangezien hijn nogal berucht is om zijn "ik-druk-de-Shet-door-het-draad-en-ren-er-achter-aan" Extreme duivel acties gaat hij alleen los in een extra beveiligd land dat goed (en hoog!) is afgezet met breed band met een flinke klap stroom erop.

Vandaag kon ik een mooi stukje van ong. 4x4 afzetten voor hem bij de ingang van een andere wei. Hmmmm, zo'n lint met van die losse paaltjes die je in de grond steekt... ik zag dat nog niet zo zitten. Maar goed, het gras stond flink hoog en aan de hand verdween hij zowat met zijn kop onder de grond tijdens het grazen, dus ik heb de gok maar genomen. Stoel erbij, wat lectuur erbij, blikje fris, zonnebril, paard los... Bleek puur genieten voor ons allebei Lovers

Tijdens het bijbruinen een zwaar genietend etend paard op de achtergrond... da's erg rustgevend dus na het doornemen van de roddels zakte ik steeds verder weg Gaaaap Slapen Slapen

Ik werd wakker van mijn paard dat een beetje aan mijn schouder stond te frunniken. Kom, het is 6 uur, we gaan naar binnen... Lovers

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 23:39

dat klinkt als een heerlijk middagje! Dat zijn echt momenten om van te genieten.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 07:21

Wat fijn dat het zo goed ging. Ik heb dat vorig jaar ook geprobeerd, idd aan het touwtje braaf grazen, dus stiekum het klipje van het halstertouw losgemaakt, begint hij toch te steigeren en te gillen en te bokken, zijn land was iets groter dan 4 bij 4, maar wel heel klein. Voor ik hem weer te pakken had, pfieuw. De week daarna weer naar van Schie,maar gelukkig was alles nog goed.
Kan je toch zien dat hij er rekening mee hield dat ik aan de andere kant van het touwtje vastzat, want toen gedroeg hij zich wel.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 10:17

Heerlijk toch? Paardje lekker buiten!

Die knollen zijn ook zo onberekenbaar!
Toen ik die van mij gistermiddag in de wei zetten moesten ze eerst een paar rondjes showen in die bloedhitte! Terwijl ze elke dag in het land gaan!

Vanmorgenvroeg plukte ik ze fris van stal, zet ze in de wei, en... Niets!
Wel eventjes tegen elkaar gillen alsof ze elkaar in geen weken gezien hadden maar geen stap verkeerd...

Af en toe snap ik niets van mijn knolliebollies Verward