aanbod carpoulen naar zadelmarkt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

aanbod carpoulen naar zadelmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 17:41

ik was van plan 1 deze weeken naar zadelmarkt te gaan om daar voor het uncle tom western zadel te gaan kijken .(op een zaterdag )
aangezien ik de indruk had gekregen dat het voor somige best wel ver is om der naar toe te gaan had ik het idee te gaan carpoulen (drukt een beetje de kosten ).
opstapplaats zaandam .
nog plaats voor 2 persoonen in de auto .
iemand intresse ?
laat het mij maar weten.
gr elene

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:04

Ik heb alleen de vraag of jij jezelf verdiept hebt in de zadelmarkt zadels.
Ze staan niet bepaald goed bekend, dus ik vraag me af of er nog mensen willen meerijden.

Als je hier op bokt de zoekfunctie gebruikt op het woord zadelmarkt kom je genoeg informatie tegen van mensen die er zijn geweest en een zadel hebben gekocht.

Wil je dus alleen behoeden voor een lange rit en teleurstelling.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:45

Ik denk eigenlijk dat zadelmarkt nog niet zo slecht is. Voor de prijs van de zadels kun je ook geen super kwaliteit verwachten.
Ik ken iemand die er een westernzadel vandaan heeft, en ze is er heel tevreden mee. Tuurlijk heb je veel betere, maar voor de prijs die zij vragen is het een net zadel.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:56

Nathalie schreef:
Ik denk eigenlijk dat zadelmarkt nog niet zo slecht is. Voor de prijs van de zadels kun je ook geen super kwaliteit verwachten.
Ik ken iemand die er een westernzadel vandaan heeft, en ze is er heel tevreden mee. Tuurlijk heb je veel betere, maar voor de prijs die zij vragen is het een net zadel.

Nadeel is wel dat ze vaak maar 1 maat hebben.
Dus past het niet, dan krijg je je geld niet terug, dan moet je maar een ander zadel kiezen.
En... er kijkt geen deskundige of het zadel op het paard past.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:03

Kon je nu niet 's vanuit mijn regio vertrekken ... Ik zou maar al te graag met je meerijden achter wat spul daar !!! En wat de kwaliteit betreft ... KIJK een OORDEEL, maar VERoordeel niet!!!! Da's mijn idee erover!!! Niet goed, nietmand heeft koopplicht toch???!!!!

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:03

jammer ik zou er ook wel naar toe willen maar ik woon niet dicht bij zaandam....

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:19

Het schijnt dat er bij ons op het dorp ook iemand zit die voor zadelmarkt verkoopt.

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 17:25

kleintje : first off all ik heb al heel wat topics bekeeken over zadelmarkt voor ik dit topic starte (toch aardig dat je mij daarvoor waarschuwde ) maar dit is geen topic over de kwaliteit van de zadels van zadelmarkt

voor sonja : kom zelf uit poppel belgie ik ga met de trein naar zaandam je mag altijd meej reizen maar ik denk dat je dan voor het zelfde geld beter met de auto kan gaan want dan ben je goedkoper uit dan met de trein.

natalie :welk zadel ? op wat voor een paard/pony ligd het ?

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 17:31

Mijn geografische kennis reikt niet zeer ver ... k'zou niet weten waar Poppel ligt *SCHAAM*. Tja ... en de trein. Altijd een beetje reizen ... vooral in je geldbeugel! Haha!

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 17:32

boven turnhout onder tilburg (derde bult van belgie

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 18:59

'k Ben vorig jaar een paar keer naar zadelmarkt geweest. Ik vond het zeer zekr de moeite waard. Niet echt een "zaak" om maandelijks heen te gaan. Maar zo eens als je een zadel erbij wilt, warom niet?

Wat de kwaliteit betreft, ben ik tevreden met mijn westernzadel. 'k Heb er nu al lange tijd niet op kunnen rijden (vanwege zwangerschap), maar ben straks weer vast van plan om ermee aan de gang te gaan!
Bovendien ben ik van mening dat ze zeker niet onder doen voor de B-klasse van bv de divoza, en qua prijs ligt het bij zadelmarkt veel gunstiger!