eindelijk goed nieuws voor mijn paardje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
naomi_lover

Berichten: 59
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: strijen

eindelijk goed nieuws voor mijn paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 12:47

MIjn paardje heeft een peesblessure voor de tweede keer, ze is niet meer geschikt voor de springsport en waarschijnlijk ook niet voor de dressuur.
Maar ze blijkt wel heel geschikt te zijn voor de fok, nu hebben we haar gisteren laten dekken en nu afwachten of ze drachtig is.
Als alles goed gaat maken we een fokmerrie van haar en kan ze gewoon haar jaren bij ons slijten tot ze te oud is om te leven, ze heeft dan nog even te gaan want ze is pas negen.
Ben alang blij dat ze niet weghoeft.
xxx michelle en naomi

never change a winning team


nerissaJarig

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:51

das zekers wel een geluk ja, heb jij je paardje toch nog en zij heeft jou!! Vingers aflikken hopen dat ze drachtig is en dat ze nog vele jaren bij jullie mag blijven *LOL*

naomi_lover

Berichten: 59
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 12:55

dank je ik hoop het ook

never change a winning team

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:54

wat voor een peesblessure had ze?
Mijn paard heeft namelijk de pezen bijna dwars door gehad en is na 1 jaar rus weer boven op gekomen.
Ze zeiden eerst ook fokmerrie of gezelschappaard maar na die 1 jaar mocht ze toch nog recreatief bereden worden maar dan alleen rustig aan.
Ben benieuwt wat voor blessurre zei had.


Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:56

Mijn paard was trouwens pas 4 jaar toen ze dat kreeg.

naomi_lover

Berichten: 59
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 19:14

mijn paardje heeft al eerder een paasblessure gehad, toen was ik een jaar aan het stappen heel frustrerend als ze dan na een half jaar opbouwen weer het zelfde heeft maar dan 3 cm lager in de pees.
Mijn merrie heeft een gaatje in haar pees hij is dus niet door maar wel voor 70 procent, deze pees is heel zwak en waarschijnlijk komt het wel goed, maar ze mag nooit meer springen wat ik zo graag wil, misschien wel licht dressuur werk maar ook geen wedstrijden.
Maar goed wat er ook gebeurd ze blijft bij mij. bedankt voor de reacties.

never change a winning team

naomi_lover

Berichten: 59
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 19:14

excuusjes peesblessure.

never change a winning team

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 13:34

Toch fijn dat je haar als fokmerrie kan blijven gebruiken. Een veulentje is ook leuk. En misschien komt er wel zo'n leuk paardje uit dat je hem/haar houdt en er alsnog mee kan gaan springen!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, ChelseaAyLee, Dunkeedoo, H_W_, Miriam91, Sintara, Zonnebloem24 en 116 bezoekers