hond achter loopse teef aan!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-01 20:09

vanochtend vroeg ging mijn mam de hond uit laten, hij is 11 maanden, en echt over actief, dus mijn mam laat dudek los op een heel groot weiland en loopt zelf door, normaal gesproke komt hij dan een paar minuten later achter je aan gecrosst maar nu dus niet, dus mijn moeder terug lopen naardat weiland, is ie helemaal weg! geen spoor meer te bekennen, nouja hij kons dus overal zijn! wij wonen aan de buitenkant van een dorp, en als je de weg oversteekt zit je tussen de akkers en weilanden, nouja, ik met mijn broer in de auto rond rijden, met verrekijker, geen spoor te bekennen, mijn vader fietsenn en roepen en fluiten (hij was in middels al 5 uur weg !!) maarnergens een spoor van dudek te bekennen, dus ik zegtegen mijn moeder, bel de dierenambulance maar, en wat bleek nou, dat ie achter een loopse teef aan was gegaan, en helemaal achter die hond aan was gelopen tot ze bij dat huis waren, en dudek werd helemaal gek, die ging tegen de ramen op springen enz, nou goed, die mensen hebben de dierenambulance gebeld en die hebben hem opgehaald en naarhetasiel gebracht.. mogen we morgen weer op gaan halen...
en net stond er iemand voor de deur helemaal kwaad te wezen, was het het baasje van die loopse teef (rott(k)weiler) en het was echt iemand waar gewoon niet mee te praten valt, ik kon niet opvangen of die man nou boos was ofniet, hij liep maar te praten, (beetje een dorps gek is het haha) helemaal van: JA en je moet eens zien hoe het eruit ziet bij ons, en die hond van jullie maar op mijn teef rijden en ik maar schoppen en zeggen: ga weg, maar hhij bleef maar acter ons aan, ja en wat moest ik doen?! wat kon ik nou doen, en je moet het eens zien bij ons, hij ging helemaal met z'n grote klauwen tegen de ramen op springen blablablabla
en die man had ook nog eens een kunstgebid, het was echt dolkomisch
dus mijn vader zegt: nou dan kom ik het morgen wel schoon maken, en opruimen,de rotzooi die hij gemaakt heeft, en dieman weer, NEE dat wil ik niet en blablablabla, dus mijn moeder nogeens uitleggen dat wij dr ook niks aan konden doen, en hij weer ja dit endat blablabla, het was zoiemand die zelfs als je hem volkomen gelijk geeft nog denkt dat je hem in de maling neemt weetje..
het liefst had hij gehad dat dudek bij hem door de ruiten was gesprongen zodat hij echt recht van spreken had, nu was er eigenlijk niks aan de hand, de schade was bijna niks, ja wat modder op de ruiten, maargoed mijn vader had al aangeboden het schoontemaken, en mijn vader ook al van: nou als u dat wilt dan laten we de verzekering dit oplossen begint die gast weer van: ene dat wil ik niet en blablabla
helemaal zijn problemen erbij halen enzo, echt vreselijk.. maar mijn broer en ik hadden schik! whahahah die man is echt een dorpsgek,
dat moest ik ff kwijt

"Some memories are best forgotten"



Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 10:36

Leuk e hobby: loopse teef. de hond van kennissen is ook gedekt door zo'n loslopende reu. Maar we hebben bij die hond nog nooit een eigenaar gezien. Die zwerft altijd maar los over de landerijen. 't Is en zwarte -witte, soort van border collie. 'k Heb hem al eens achter me aangehad. Toen was ik te paard. is mijn paard gelukking niet bang van honden, integendeel, als ze te dichtbij komen krijgen ze een rotschop, dan willen ze nooit meer in de buurt van een paard komen!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 12:19

Haha wat een leuk verhaal. Eigenlijk is het niet leuk maar ik zie het gewoon voor me. hihi

Zo'n lief hondje springend tegen de ramen. haha hilarisch

Maar goed fijn dat ie nu weer thuis is en er verder niets is gebeurd

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 15:22

ja ik vond het eigenlijk ook wel dolkomisch.. een puder die zijn (netjes gezegt) hormonen achterna loopt, hij is vrij groot, dus mensen zijn gauw bang voor hem, maar hij is ZON watje haha
maar ik mag er van mijn mam niet om lachen, want het is natuurlijk niet leuk als die rotweiler pups krijgt want die is al 9.. en dus best oud om nog pups te krijgen enzo... maar die man overdreef alles dus een beetje, dus er is niets aan de hand, ben wel blij dat ie nu weer thuis is want het is wel kaal zonder onze lieve dudekje Lachen

"Some memories are best forgotten"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, Fly_high, Hawkeye, IASCrawler, Kirrietje, Lipstick, Sjokki, Spike2019, xPabloBokt en 37 bezoekers