gitaristen hier?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liselot

Berichten: 32173
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 12:14

hoihoi.
ik speel graag gitaar, ik kan het alleen nog nie zo heel erg goed, haha, komt nog wel, ooit hoop ik. maar ik denk er over om een gitaar te kopen, nu al zo ongeveer een halfjaar. ik d8 aan een fender squier, omdat die nie zo duur zijn en fijn spelen. waar hebben jullie fijne ervaringen mee? en wat is nie vreselijk duur?
kennen jullie een hohner ?? spelen die fijn? jah ik weet het das voor iedereen wel weer wat anders, maar toch, haha.
nou alvast bedankt, kussies liselot

hai___hai___hai___hai___hai___hai
ik is ik en ik is LiSSy

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: LiSSy op 2001-08-15 13:15 ]</font>


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 12:24

Hohner ken ik wel is wel een lekker gitaartje!!


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 12:27

pepper speelt ook gitaat (stef haar man) misschien kun je daar ervaring mee uitwisselen???

Rushwood

Berichten: 124
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 16:59

fijn gitaar spelen is maar net wat je wilt.
als je het fender geluid te gek vind is een squier een fantastische keuze en niet duur, ben je juist een gibson fan, koop je voor dat geld een epiphone,
maar als je een algemeen leuke gitaar wilt ben je veel beter af met een jamaha oid, weet je al wel zeker dat je electrisch wilt, en heb je al versterking , zo ja wat voor, ook dit kan je keuze voor het merk bepalen.ik heb zelf ook een squier, ik vind hem te gek, maar ik heb ook een jamaha die even duur was, en in principe is dat een beter instrument maar.... het is geen fender, de echte fender sound zit er niet in.kortom mijn liefde gaat toch naar mijn strat.het is dus eigenlijk zo wat is het je waard , want dat bepaald of het duur is, een echte stratocaster begint pas bij 2500 gulden, maar voor 500 a 600 gulden koop je al een goed instrument, een goede gitaar op een slechte versterker blijft een slecht geluid geven,vergeet dat niet.

greetz pepper

i never found the golden town but i learned my lesson trying.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:00

mijn god gitaristen zijn net zo erg als it-ers, niet te verstaan Haha!

Voorzitster AFM


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie