Geduld is een schone zaak!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Geduld is een schone zaak!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 16:15

Vorige week maandag, 12 mei 2003, was het zover. De merrie van de stalhouder was uitgeteld. Het is een mooie merrie (v: Habsburg) en zij verwacht een veulen van Wolfgang. Ik hoopte dat het een mooi donker hengstveulen zou zijn.

Nou wat denk je?????..............Het veulen is er nog steeds niet. De eigenaren zijn heel geduldig en ik kan het veulen er wel uitkijken. Ze zullen mij bellen als het zover is. Dan stap ik snel in de auto en rijd ik er snel naartoe.

Ik dacht vandaag al dat ik mijn telefoon was vergeten (en geloof mij, dat gebeurt niet snel bij mij), dan zal je altijd zien dan komt het veulen. Ik helemaal balen. 's Middags zou mijn moeder thuis zijn en ik heb haar gebeld om te vragen of zij kon gaan kijken of ik oproepen gemist had, kon zij mijn telefoon helemaal niet vinden! Wat blijkt nou.... ik had hem niet in mijn tas gestopt (waar hij altijd in zit), maar in mijn jasje die ik de hele dag al aan had. Mijn collega's hadden wel lol.

Zo zie je maar weer..... "geduld is een schone zaak", maar ik ben het wel zat.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:23

Je telefoon is iig niet gegaan Knipoog ! Ik geloof dat je je dan te pletter was geschrokken Haha! ; jij helemaal in paniek dat je dat ding niet bij je hebt, overal zoeken en dan opeens... trrring *LOL* !
Helaas wordt je geduld idd toch nog steeds op de proef gesteld Scheve mond ....
Je moet maar zo denken: er is er nog nooit eentje blijven zitten Knipoog ! Sterkte met wachten !!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:26

Mijn merrie liet ons ook maar wachten en wachten, ik ken het gevoel maar al te goed.

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 08:46

Nou weer een dag verder en nog steeds is het veulen er niet. Het veulen zal wel denken "hier is het lekker warm en daarbuiten is het guur weer, ik blijf nog wel even zitten".

Krab54

Berichten: 349
Geregistreerd: 11-02-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:05

Nog effe wachten.... veulen!!!!
Succes!