NoodOproep! Lees even!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 22:34

Hallo allemaal,
een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van een meisje die in hele erge nood zit.
Aangezien ik haar niet kan helpen met haar probleem, dacht ik dat misschien hier wel iemand is die haar kan helpen.
Haar verhaal is het volgende:

Hallo Linda,
Ik zit met een groot probleem. Ik heb paarden in het buitenland staan, maar die moeten door hele nare omstandigheden naar Nederland toe. Er zijn al 3 van mijn 7 paarden overleden aan de slechte verzorging en omstandigheden daar. Ze staan in Bulgarije. Ik moet dus nu erg veel geld bij elkaar sparen om ze naar Nederland te krijgen, maar dat is nog niet eens het ergste. Ze staan op het moment op betonnen vloeren zonder stro, omdat het daar zo slecht is. Ik ben bijna het gehele jaar in het buitenland en zoek daarom iemand die hen kan onderbrengen en kan verzorgen. Weet jij misschien iemand of een plek waar zij heen kunnen?Want ik zit echt in zware nood. Ik heb al een transport bedrijf gevonden die hen wil halen. Ik zoek iemand die veel ervaring en geduld heb en mijn paarden eventueel wil inrijden.
asjeblieft help me, misschien is het anders te laat.
Mijn mail adres: lindafc@ptsi.net

Ik vond het zo vreselijk dat ik dit las.
Maar ik kan haar niet helpen, misschien kan iemand hier helpen? Ze zit echt in nood.
Mail haar asjbelieft. Voor vragen kan je mij ook anders mailen.

Liefs Linda

Believe in your Dreams, Never let go and then you'll know...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 23:14

Hoe betrouwbaar is dit? Wat is het financiele risico als we een paard/ een aantal paarden opvangen? Kan ze stallings- en trainingsgeld vooraf betalen en zitten er eigendomsverklaringen bij de paarden? Sonja.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 09:06

sonja waarom mail je haar zelf niet?? dan krijg je alle antwoorden die je nodig hebt. het lijkt me als ze zo weinig geld heeft dus niet dat ze traingsgeld kan betalen. er zijn denk ik genoeg mensen die haar kosteloos zouden willen helpen. tja al kon ik nog rijden had ik er graag 1 of 2 gratis voor haar opgevangen maar mijn eigen pony moet ook weg vanwege mijn slechte gezondheid. ik hoop dat er genoeg mensen reageren.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 13:23

als ik de ruimte had zou ik er ook wel eentje willen opvangen. Maar ik heb mijn paard niet bij huis staan, en mijn kennissen wil ik er ook niet mee opzadelen... Ik denk dat er wel andere mensen zijn, desnoods neemt ze contact op met de dierenbescherming. Die heeft vast wel een lijst met opvangadressen.


PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 10:56

Hai Sonja,
Ik las je reactie. Hopelijk heb je haar ondetussen nu gemailt.Voor de financiele kant moet je namelijk echt bij haar zijn. Weet alleen dat er erge nood achter zit enzo.
Ik hoop echt dat iemand haar kan helpen.

maartje
Berichten: 51
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 18:34

hoi,

erg..........!!!!!!!!!!
wil zij gratis stalling?!?!?!?!?!?
of betaald ze er wat voor?

groetjes, maartje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 18:40

hoi
als zij van haar paarden houd dan zou ik ze als ik haar was proberen te verkopen.En ze op die manier naar nederland te krijgen.want ik vraag me af wat je met 7 paarden moet als je geen tijd en geld hebt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Taucha, tienus63 en 89 bezoekers