julie mening over manege eigenaar.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dainese

Berichten: 91
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 13:14

Wat een idioot zeg!! Zo ga je toch niet met je klanten om? Misschien dat ie ruzie met z'n vrouw had of zo en dat hij daarom zo raar reageerde? Maar dan nog hoor je dat niet op anderen af te reageren, ik vind dit absoluut geen stijl en als hij zo blijft doen is het misschien een idee om naar een andere manege te gaan waar ze je inzet en klandizie wel waarderen!

Sterkte en succes ermee!!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 13:40

Ik zou datzelfde dus nu maar es tegen hem zeggen. Wat een asbak zeg!!
Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeker een andere manege zoeken, tenminste dat zou ik in jouw geval doen. Dit hoef je echt niet te pikken.
En ik vind het belachelijk dat lesklanten hun paarden kant en klaar aangeleverd krijgen, inderdaad: poetsen, en op en afzadelen hoort er ook bij.
Suc6!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 13:42

ik zou het wel weten hoor, op zo'n manier mag ie het lekker zelf uitzoeken.
Het is dat het een man is, anders zou je zeggen dat ie ongesteld moest worden. pffffff

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 13:55

Lekker weggaan! Aan mensen die geen respect voor anderen hebben, hebben dat vaak ook niet voor hun paarden... is mijn ervaring...
getekend,
de-enige-echte-bokt-pensionstalzeurdoos

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 14:54

Dat is moeilijk te zeggen of je er boven komt. De lesgelden zijn zeer verschillend. Bij mijn manege is het per losse les NLG 27,50 en als je een kaart hebt betaal je NLG 25,00 per les.

Maar ik zou als ik jou was lekker gaan informeren, want hoe die vent jullie behandeld kan echt niet.

Succes! en hou ons op de hoogte!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 16:09

Ik vind het wel raar van de eigenaar dat hij het zo medeelt, maar het zijn natuurlijk wel zijn paarden en hij is de baas. Als hij het nou perse zo wilt moet hij weten, maar ik denk dat er dan wel wat klanten zullen opstappen.

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 20:41

Ok, het id dat een paard 2 vaste verzorgers heeft is niet zo gek, best wel leuk eigenlijk. MAar dat dat zo moet gaan! heel raar. ik had die vent allang uitgescholden als ik in een slechte bui was! Maar goed. ik zou er dus niet meer terug komen.
veel succes met een andere manege zoeken! Ik vind trouwens dat jullie allemaal wel veel geld moeten betalen. wij iets van 12 gulden per uur zonder een eigen paard!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 20:43

Is er niet een andere manege bij jullie in de buurt? Ik neem aan dat er een hele hoop mensen nie mee eens zal zijm Ik vond het poetsen voor de les altijd erg leuk! Was meestal ook al een uur van te voren aanwezig. Mischien dat je dan lkunt dreigen om met een groot aantal over te stappen op een andere manege!

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 06:43

Groot gelijk, ik ben ook met ruzie bij een manege weggegaan, daar was echt sprake van dierenmishandeling en daar kon ik niet tegen, waarschijnlijk is hen ter ore gekomen dat ik de dierenbescherming had ingeschakeld, want tijdens de MKZ crisis mocht ik mijn puppy ineens niet meer mee naar binnen nemen, toen ik vroeg waarom ze niet gebeld hadden, kreeg ik te horen dat ik het had moeten weten, nou overal mochten honden gewoon op de manege (heb ff overal rondgebeld) en toen ik vroeg wanneer ik de les in mocht halen, kreeg ik te horen dat dat niet kon, want ik was te laat geweest met afzeggen;-( Toen ben ik dus boos geworden en kreeg te horen dat ik niet meer welkom was, want ik was brutaal geweest (ik ben dus een volwassen vrouw van 34).

Maar ik ben nou hartstikke blij dat ik daar weg ben, heb achteraf wel gehoord dat ze fikse boetes van de dierenbescherming hebben gehad en de paarden hebben het gelukkig beter nu. Maar als ik kijk hoe gelukkig ik nou ben met mijn 2 verzorg fjorden, ben ik blij dat ik niet meer bij een manege rij.

gr. Ziggy

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 07:48

ik denk dat ze bedoeld dat niet elk paard 2 vaste verzorgster lrijgt maar dat alle paarden het met 2 verzorgsters moeten doen? of begrijp ik dat verkeerd??

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 09:41

Pfff, wat een rare manege! De klanten moeten toch ook leren dat poetsen en opzadelen bij het paardrijden hoort? Straks kopen die een eigen paard en dan denken ze dat het zadel er aanvast zit of zo! Haha!

Nee, ik zou hier weggaan hoor. Belachelijk gedoe!

Groetjes Mieke

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 10:03

nou dat is lekker dom zeg
maarre.. zou je flash niet missen? misschien gaat et wel bergafwaarts met de manege en probeert ie zo wat bij te vullen maar ik denk dat er juist klanten weg gaan eigen schuld he

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 10:20

Hooi!

Ik vind het echt ergens op slaan wat die eigenaar deed en vooral niet dat je 10 min van te voren mag komen en nieteens de stallen in!!!! dat is dan toch niet leuk meer! als ik jou was zou ik dara niet langer rijden! zonde van je geld! Heb je dit trouwens al aan je ouders verteld? want ik heb ook ruzie gehad op een manege omdat ik voor de 2x in 5 jaar ofzo ziek was op de manege en toen had mn ma niet 24 uur van te voren gebeld dus moest ik gewoon die els betalen en daar waren me ouders en ik het niet mee-eens en het zelfde gebeurde met mn vriendin en toen zei de eigenaar dat ze een bedrijf waren!
Toen zijn we weggegaan en naar een andere manege gegaan!

Als ik jou was zou ik daar geen voet meer zetten!
Wel jammer natuurlijk vanwege de paarden maarja! Ik heb ook onwijs gejankt na mn laatste les daar! maar op de nwe manege is het veeel gezelliger! heb er geen spijt van en de paarden zie ik regelmatig want een vriendin rijd daar nog (op de oude manege!

Ik betaal trouwens 175,- voor 10 lessen (tienrittenkaart)

X Linda

Ps
VEEL STERKTE!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 10:28

Sjeetje zeg......wat een ******** zo ga je toch niet met je klanten om!!! Op mijn manege (zoals Linnie het zegt) is het hartsikke leuk en iedereen gaat prima met elkaar om!!!
Veel succes met zoeken naar een andere leuke manege!! En misschien vind je daar wel meer kinderen die weg zijn gegaan op jou manege!

En Linnie was nog iets vergeten!!! Wij betalen daar 20,- per les en dan voor 10 lessen (10rittenkaart) 175,-. Maar jah, dat is in Rotterdam !!!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 10:34

hoi,
NOu ik vind eigenlijk hetzelfde als alle vorige reacties: gewoon weggaan bij die manege!
Maar ik vind ook dat jullie best veel betalen allemaal. Ik hoef maar 12,- voor een losse les pony en 18,- voor een losse les paard (115,- en 175,- voor 10 lessen)
Heeel veel succes
en groetjes Astrid

wenda

Berichten: 384
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 14:50

wat stom

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 15:02

Ik zou daar echt meteen weg gaan.
Ook na je andere verhalen (bijv. met die trekker) Ik weet zeker dat je het op een andere manege veel leuker krijgt.