[AR] Eerste lange rit gemaakt, ging relatief goed

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

[AR] Eerste lange rit gemaakt, ging relatief goed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:48

Wel, vanochtend besloten om Amanda eens voor een klein uurtje in te spannen, om het gewoon een beetje bij te houden, aangezien erachter lopen gaat vervelen, en Leon's (Snowdon) kar eigenlijk wat aan de zware kant voor haar is.
Dat kleine uurtje is trouwens een uur en een kwartier geworden, alles is goed gegaan op het feit na dat we omgekieperd zijn (klinkt erger dan het is). We reden namelijk op een bospad waar plassen lagen, en nou heb ik zo'n watje dat niet door een plas wilt lopen, ik ben er mee bezig, maar meestal springt ze eroverheen in plaats van er doorheen. Dus, wij zo bezig met haar aan te sporen om erdoor te gaan, dat doet ze niet, ze gaat alleen maar opzij en achteruit, dus op een gegeven moment schaart de kar, en dan schaart hij nog verder door, maar dat gaat niet meer, dus gaat de kar omhoog en op zijn zij. Enfin, daar lag/zat/ofzoiets ik dan, omgelopen en naar Amanda gegaan, Leon had gelukkig de leidsels nog vast, dus haar aangespoord (zij stond nog wel met 4 benen op de grond, en normaal enz.) om de kar weer van zijn kant te trekken, ging goed, ze schrok een beetje toen hij neerdenderde, maar ging er niet vandoor.
Daarna weer op de bok en verder gegaan, paard mankeert niets, ik heb een megablauwe plek op mijn gehele bovenbeen, Leon een schaafwond en een pijnlijke schouder. We zijn er dus redelijk goed vanaf gekomen, en hebben dus weer wat geleerd.

'T is in ieder geval nooit saai met beesten...


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:23

Ik voelde me wel bont en blauw btw! En ik heb drie schaafwonden Tong uitsteken hihi maar t was wel heel leuk!!


VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:29

hihi ach ja het blijven paarden he maya!!!
maar de volgende keer toch maar vooruit i.p.v in zijn achteruit Tong uitsteken


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:30

Oei, dat is wel even schrikken dan.. gelukkig maar dat er niks ergs gebeurd is
Mazzeltje loopt ook altijd te miepen als hij door de plassen moet Haha!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:37

Zeg Jilleroo, dat mag jij aan Amanda vertellen, naar mij luistert ze niet zo best. Ik was nog even bang dat ze zou proberen eroverheen te springen, al denk ik dat ik dat liever had gehad dan dit gedoe, ik zit nu nog steeds niet lekker, eerst van al die spierpijn van zondag en nou dit...
Ik ben zeker opgelucht dat het allemaal goed is afgelopen.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:39

Nou jilleroo komt morgen misschien, dus dan kan ze t dan zeggen Tong uitsteken

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:48

idd. dan zal ik haar wel eens streng toespreken...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:48

Klinkt allemaal wel goed hoor!
Ik heb dat op zijn kant gaan ook meegemaakt. Ik was aan het losrijden voor de vaardigheid (ze hadden daar geen fatsoenlijke bak) op het erf, en mijn kennis liep parcours. Tot ineens om de hoek een tractor aankwam, die ineens recht voor me stond. Pony schrok en draaide, en de kar schaarde en lag op zijn zij. Ik kwam er heel goed vanaf en de pony ook.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:48

Zo, jij heb je dagje ook wel weer gehad!!
Dus nou heb je helemaal spierpijn, kan je nog wel bewegen Verward
ik had zondag ook al gezien dat ze niet zo van plassen hield.
Ik ken het mijn, paard hield ook niet van plassen, maar liep wel
zo een groot meer in.

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:27

Haha Tong uitsteken
Dat houd het spannend ja. Ben zelf nog nooit omgevallen gelukkig *Klop klop klop*.
Bij ons houden ze niet zo van natte voetjes, maar als ze eenmaal nat zijn lopen ze overal doorheen Verward Rara beesten!
Soms laat ik m er achteruit in lopen.



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers