dagje lekker naar de wei werd rampenplan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-01 23:31

vandaag was ht zo lekker weer dat ik dacht ik zet der lekker opd e wei,aangezien de wei nog maar tot maandag tegebruiken is omdta er gebouwd gaat worden moeten we het er nu even van nemen Haha!
We gingen met nog een pony konden ze lekker samen lopen Haha!
Ik ben er nooit zo kapot van als ze er met zn 2en ingaan ben altijd bang voor geknok,en mn voorgevoel gaf weer eens gelijk Verdrietig .
Ze stonden eerst een kwartier te knuffelen en te rennen en ineen sloegen ze om kont tegen kont en trappen naar elkaar ze hielden gewoonniet op Frusty
Duurde 5 min en toen stopten ze en gingen ze verder eten,met als resultaat andere pony kreupel en die van mij 3 flinke schaafwonden Huilen
We weten nog steeds niet hoe het kwam maar we denken dat de oorzaak was dat ze zo door bleven trappen was dat ze echt vastzaten met de benen in elkaar.
Nou dat was het dagje wei heb haar later op een apart stuk gezet en ze heetf geen kick meer gegeven heeft heeld e tijd staan eten.
De andere pony bleef heen en weer rennen amar die van mij vond het gras belangrijker
zo dat was weer een dagje wei Verward

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 22:19

Gelukkig dat zij er nog redelijk zijn afgekomen. Het kan ook fout gaan. Ik vind het ook maar niets, samen in het land met andere paarden. Maar ja, het blijven kuddedieren.
Veel succes.