Kinderen horen niet dood te gaan ;( :n

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Kinderen horen niet dood te gaan ;( :n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 17:10

Voordat ik ging verhuizen, woonde er een lief klein jongetje in de straat. Ttoen die werd geboren zeiden ze dat het eigenlijk een miskraam had moeten worden, hij had alles aan de andere kant, zn hart, zn longen zater verkeerd om, zn blindedarm....alles. Ze zeiden ook dat ze beter nog maar geen geboorte kaartje konden sturen, omdat hij het waarschijnlijk niet zou halen....
Hij is toch nog 12,5 jaar geworden en gister overleden. Hij lag al vanaf april in het ziekenhuis. Hij zei net voor dat hij dood ging dat hij een heel fijn leven had gehad. Echt zo lief Verdrietig

Hij had bij Stichting Wens (in het ziekenhuis) een wens gedaan dat hij nog wel een voetballer van Feyenoord wilde zien in het echt. Omdat hij zo'n grote fan was van feyenoord. Toen was er één geweest (weet niet welke) die had een feyenoord-shirtje met alle handtekeningen van die spelers en een gebruikte bal met een paar handtekeningen gehad.
Toen die in zn kistje lag, had hij dat shirtje aan en die bal erbij...

Hij is dan nog wel oud geworden, maar het voelt gewoon raar omdat ik dat jongetje ook kende. Een kennis van ons die dat zoontje ging altijd met hem om en is een half jaar ouder.

Kinderen horen gewoon niet dood te gaan...Zo klein en onschuldig Verdrietig


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:13

Zo daar krijg ik echt kippenvel van.

Vooral dat zinnetje dat hij een fijn leven heeft gehad. Kinderen horen idd niet dood te gaan, maar gelukkig heeft hij het dan wel fijn gehad.
Trouwens een geweldige stitchting zeg, die kinderen hun wens in vervulling laten gaan.


nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 17:16

Ja die stichting lijkt mij ook heel fijn. Dat toch je allerlaatste allergrootste wens in vervulling kan gaan...

Maar niemand wist ook of die wel/niet bang was om dood te gaan, hij had alleen gezegd, net voor dat hij dood ging, dat hij een fijn leven had gehad Lovers Verdrietig

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:28

Ahh echt zielig. Dat kinderen zo jong kunnen overlijden! Echt gewoon te rg!!

'Hoezo te vroeg? Wij waren gewoon nieuwsgierig!'
<3 Myrthe & Yinthe 09-05-2016 <3

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:31

Ah echt verschrikkelijk!!
Ik krijg er echt kippenvel van...
Verdrietig
Nu moet ik denken aan een vroegere vriend van me, die op 15 jarige leeftijd is overleden aan Leukemie. Ze hadden niet verwacht dat hij zo lang zou leven. Zijn ouders zijn er heel blij mee dat hij toch nog 15 jaar lang bij hun heeft mogen blijven.
Het leven is soms oneerlijk, maar er is helaas niets aan te doen..

Sterkte meissie! Lovers

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:33

Het neefje van mijn beste vriendin is nu 12 en heeft al 4 jaar kanker. Hij is door de hele molen geweest van chemo en bestraling. Het leek de goeie kant op te gaan.
Helaas hebben ze gister geconstateerd dat er toch uitzaaiingen zijn. In zijn botten. Ik hoop dat hij het haalt maar het ziet er niet best uit.
Hij heeft ook een twee wensen in vervulling kunnen laten gaan door die stichting. Ook iets met een voetballer en een ballonvaart.
Ik vind het zo goed dat er mensen zijn die zich daar voor inzetten.

Ook bekend als Kim20!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 18:25

Idd, ik vind dat die mensen ook wel een keer in het zonnetje gezet mogen worden, al vinden hun dat misschien niet nodig, omdat dat is wat hun willen....

En als ik het zo hoor, kent haast iedereen wel iemand die op een jonge leeftijd is gestorven of gaat sterven....
Het leven is idd niet eerlijk Verdrietig

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:04

Wat verschrikkelijk Scheve mond

Hier gebeurd het helaas ook Scheve mond
Jongen van mijn oude basisschool aan leukemie, jochie overleden aan een tumor en een jongetje dat onwel werdt, naar huis ging en overleed
Het is idd erg oneerlijk Scheve mond

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:17

Nee,dat mag inderdaad niet.
Mijn nichtje is overleden toen ze ongeveer 1 was.
Haar ouders dachten dat ze nog lag te slapen maar toen het bijna middag was gingen ze toch maar even kijken en toen vonden ze haar dood in haar bedje. Verdrietig
Nee,kinderen horen nog niet dood te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:57

Jeetje wat erg zeg!
En je hebt helemaal gelijk; kinderen horen idd niet dood te gaan Scheve mond
Ik moet er niet aan denken om mijn meissie te moeten missen! Scheve mond

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 21:57

Ik vind het ook zo erg dat je zo machteloos ben....
Je kunt helemaal niks doen, je kan alleen afwachten

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:00

Niet alleen kinderen horen niet dood te gaan... mensen die nog niet klaar zijn met leven horen niet dood te gaan.

Heb een goede vriend, mijn zus en mijn beste vriendin verloren in de leeftijd van 20 tot 23.
Ook nog veel te jong!

Gewoon oneerlijk!

En die stichting Wens vind ik geweldig!!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:23

Het is oneerlijk, maar dat kan het ook bij volwassenen zijn...Verdrietig

Doe een wens stichting(vraag me niet waarom het niet andersom is Verward ) is super! Ons bedrijf is net verbouwd en alle giften van de opening schenken we daaraan

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:33

ja meid,dat ben ik helemaal met je eens,kinderen zijn zo mooi,onschuldig en puur(net als dieren)dat is een onschuld die ten alle tijden beschermd zou moeten zijn......
echt naar dat dat gewoonweg niet altijd kan
maar zo te horen,heeft deze jongen toch een heel fijn leven gehad en fijne mensen om zich heen.
.........misschien word hij wel een engel straks daarboven.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 01:08

Kleintje schreef:
Niet alleen kinderen horen niet dood te gaan... mensen die nog niet klaar zijn met leven horen niet dood te gaan.

Heb een goede vriend, mijn zus en mijn beste vriendin verloren in de leeftijd van 20 tot 23.
Ook nog veel te jong!

Gewoon oneerlijk!

En die stichting Wens vind ik geweldig!!


Je hebt helemaal gelijk!
Mijn moeder overleed toen ze 34 was, ook veel te jong en nog lang niet klaar met leven!

Shelley

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 01:42

Mijn neefje is dood gegaan toen hij 11 jaar oud was. Hij had een hartziekte, miste een longslagader (zoiets). Het is nu alweer 6 jaar geleden, maar wel het ergste wat ik heb meegemaakt. Toen hij geboren werd, zeiden ze dat hij het eerste jaar niet zou overleven.
Gelukkig hebben we nog lang van hem mogen genieten, toen hij 11 jaar was werd hij geopereerd aan zijn longen. Heel even heeft hij mogen genieten. Hij zei dat hij zo lekker kon ademhalen. Helaas ging het na een paar dagen erg slecht. Hij voelde zich niet lekker en toen ging het allemaal zo snel.......
Toen ik het hoorde kon ik het echt niet geloven. Hoe kan mijn neefje nou dood gaan? Ik wist wel dat hij ziek was, maar ik zag dat allang niet meer. Ik ging er ook vanuit dat hij kerngezond uit het ziekenhuis zou komen. Ik dacht er gewoon niet aan, wilde er niet aan denken. Ik heb hem niet eens een kaartje gestuurd. Daar heb ik nu ook wel spijt van, maarja.
De begrafenis was erg mooi, er waren heel veel kinderen en de muziek van de Leeuwenkoning draaide. Mijn nichtje was toen nog erg klein. Ik vertelde aan haar dat Ralf in de hemel zat. Na een paar weken zei ze: "Nou, mag Ralf wel weer uit de hemel komen hoor, hij is al zo lang weg."
Tja, ik zal het allemaal nooit vergeten, hoe heel mijn familie in tranen was. En nu zit ik nog te janken. De pijn word nooit minder. Alleen je gaat er minder vaak aan denken, je leert ermee omgaan. Mijn tante en oom hebben nog een kindje gekregen. Een heerlijk ventje en kerngezond. Hij was nooit geboren als Ralf nog geleefd had. En hij is ook fantastisch......

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:57

Wat afschuwelijk zeg Verdrietig ! Sterkte, ook voor jou Ach gut !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

FemJarig

Berichten: 12504
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 11:23

Als eerste sterkte voor iedereen!!
als ik al deze verhalen lees krijg ik echt kippenvel, tranen in mijn ogen en koppijn van het binnenhouden van mijn tranen!!
ik vind het echt heel erg dat kinderen, maar ook mensen die nog niet klaar waren, al sterven!!

maar wat ik altijd maar denk, mensen die vroeg overlijden zijn gewoon te goed voor deze wereld!! vooral als het kinderen zijn, ze zijn gewoon te goed!!

Ik ben best wel gelovig en wat mij troost, maarja dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn, dat vooral kleine kinderen zeker te weten nu bij god zijn en dat ze het door ook mooi hebben!!

heel veel sterkte

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 11:24

Ja,iid, dit 'hoort' niet te moeten kunnen. Sterkte.
Ik heb een vriendin met een zwaar gehandicapt zusje. Dat meisje zou nog geen week oud worden zeiden de doktoren. Ze is nu inmiddels al 16. Ze mist de kleine hersenen en is dus geestelijk en lichamelijk gehandicapt. Ik zal het ook heel raar vinden als zij zou komen te overlijden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 13:45

Picasso schreef:
Je hebt helemaal gelijk!
Mijn moeder overleed toen ze 34 was, ook veel te jong en nog lang niet klaar met leven!


Nee idd. Je moet eigenlijk pas doodgaan als je op bent...
Ik vind dat iedereen gewoon oud hoort te worden...
34 is idd ook te jong

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 19:36

Mijn vader is doodgegaan toen die 37 was...3 jaar geleden.
Dat vind ik ook nog te jong...

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 19:43

een vriendin van mij heeft dat ook. Alles aan de anderekant. Daarom heeft ze ook een s.o.s bandje om haar hand.
Maar die is nu gewoon 14.
Dus het ligt eraan.
en idd 37/34/40 vind ik allemaal veel te jong 50 ook nog zeker.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 19:44

De dochter van een kennis van mij heeft 7 dagen geleeft, een open hart operatie gehad en is twee weken geleden overleden..... niet eerlijk.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 21:22

wat verschrikkelijk!
mijn neefje is doodgegaan toen ie 1 was, hij had een ziekte..weet de naam niet maar het heeft ermee te maken dat je heel erg achter loopt met je ontwikkeling!
ik vind het geweldig dat er zo stichting bestaat voor die kinderen...ze verdienen het!!!!!!!!!!!!!!!!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:01

heel veel sterkte.
idd niet eerlijk,
Stichting Wens is idd een super stichting!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Danseresje, Everest, Firebug, hagelslag, Jessica_1998, JessicaK en 164 bezoekers