Surprise! meeting Marieke/Sanderijn/Dorine

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 16:47

Vrijdag heb ik bedacht om iets voor Dorine te doen. Ik heb Sanderijn erover gepb-t, zij vervolgens Marieke, en toen was alles rond. Dinsdag zouden we Dorine verassen net als in de 'doe een wens stichting'.
<HR>
Ik ben om 8 uur opgestaan en heb de trein van 9 uur genomen, met bedoeling dat ik om 10 voor 10 bij de uitgang zou wachten.
Ik had echter een trein te vroeg genomen zodat ik op utrecht moest overstappen. Inmiddels 5 over tien, ontving een voice-mail van Marieke. Ok. Bel terug, kan de uitgang niet vinden (bordje wees naar een andere uitgang) loop de menigte achterna deur uit en zie Marieke staan. Hihi heb ik haar laten wachten in de hitte Verdrietig J)
Toen kwamen we op de stal aan (mooi daar!!!) we waren beiden benieuwd naar Dorine's reactie.
Ik sta te staren naar een bonte pony, echt een leukerd. Even over het erf zien we Sanderijn, Dorine en Peter.
Even kennis gemaakt want ik kende hun 4 niet en zij kenden Marieke niet en Marieke kende ons niet (volg je het nog?).
Zij hadden Hope al gezien, en Coppers en High.
Toen gingen we wat drinken in de kantine, het was 10 uur, te vroeg voor cola (dacht ik) maar Sanderijn nam wel een fles cola Verward Party!!. In de stal had ik trouwens een palomino ontdekt. Enne jullie weten het misschien, ik ben helemaal into palomino's. Die pony heet Cisco. Wel anders geschreven maar nu ben ik van beide ven Party!! (was al ven van sisqo)
Toen gingen we Hope en Coppers halen en op stal poetsen. Sanderijn en ik waren allebei Lovers op een heel lief vosje daar in de buitenstallen. Wel een beetje schuw Verdrietig maar even snuffelen en toen knuffelen Haha!. Hope en Coppers werden vastgezet op de poetsplaats. Ik heb even met Hope en Coppers geknuffeld en toen gingen Dorine en Marieke poetsen. Marieke liet al zien dat ze er talent voor had gezien de bos stro die Coppers in zijn staart had Haha! hihi nee hoor, Coppers glom ontzettend mooi! En Hope ook dus Dorine heeft ook talent Party!! wel gezien hoe zorgvuldig zij met Hope omging Lovers.
Opzadelen en opstappen, in de gang Party!! en naar de buitenbak gelopen. Wisten jullie trouwens dat poesjes konden vliegen, of in ieder geval razend snel zijn? Wij waren in de poetsplaats en toen zagen we een rood kittentje. En bij de buitenbak zat hij opeens onder de struik.
Marieke en Dorine stapten even, Sanderijn maakte professionele foto's, dolde wat met Peter Haha!. toen gingen we op een hekje zitten, en Dorine en Marieke draafden aan. Die 2 kunnen echt heel goed rijden zeg! En Marieke en Coppers vormen een héééle goeie combi.
Dorine en Hope was ook héél leuk samen hoor.
Na een tijdje in galop. Marieke gaf steeds tips waar Hope naar luisterde, gevolg was dat Hope telkens achter Coppers aan ging Party!!
Maar Dorine liet wel merken dat zij díe kant op wou en niet die andere. Je zag echt duidelijk dat ze genoot, hè Dorine? Party!!
Maar over het rijden mag ze zelf vertellen. Ik weet alleen wat ik zag en het zag er heel goed uit.
Daarna stapte ze af om vervolgens weer op te stijgen want ze gingen te paard naar de stal J)
In een paddock (Heet dat zo?) stond een zwarte hengst, even kijken, zegt Sanderijn: hey die heeft wat weg van een welsh cob. Doorgelopen, zie die bonte staan, heet Samber. Oortjes plat trek ik me niks van aan ik moest en zou hem aaien.
Op de poetsplaats zit die kat er weer. Kunnen katten dan toch vliegen? Maar nee, geen wonder ontdekt, het was een tweeling Party!!
Toen hebben we Hope en Coppers terug gezet. Dorine heeft Hope even bedankt en toen zijn we bij High Point gaan kijken. Wat is die gaaf!! Ben helemaal Lovers. Ook even knuffelen, dat hoort immers bij paarden he J het was net een spiegel. 'hoor je dat High, ze vind je mooi', nou een pracht paard is dat! En zo lief! J)
Daarna nog even drinken. Was zo 'zullen we opstappen?' ja is goed. 10 minuten later 'zullen we opstappen?' ja is goed. Haha, ongeveer dan. Maar toen zijn we toch weggegaan, Sanderijn, Dorine en Peter en ik en Marieke.
Onderweg zijn Marieke en ik nog even een pannekoek gaan eten (Yum Yum Party!!)
En toen richting station. Marieke is even mee gaan lopen naar de trein en toen ging ze weer weg want ze moest werken in die hitte Cool
<HR>
Maar het was een erg geslaagde dag. Alle eer (klinkt wel gek J)) gaat naar Sanderijn en Marieke want die hebben het mogelijk gemaakt. En binnekort komt iedereen toch naar de 'Dorine-is-beter-meeting'? want die komt er zeker!

Maarja dit moeten we zeker over doen he J

Liefs,


_________________
<FONT COLOR="deeppink">Groningers scoren hoger en hoger bij mij! ik ga zaterdag lekker kijken. Liefs Rianne

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pam op 2001-08-14 17:21 ]</font>



ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 16:56

En ik Marieke net al veel plezier wensen voor morgen!
Was het dus vandaag!

Wat goed dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 16:57

hihi
wij hebben hope geaaid, we zijn de enige 5 bokkers he *LOL* en dorine heeft er zelf op gereden.
maar het was echt ontzettend leuk! maar toen ik thuis kwam lag internet eruit Verdrietig

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 16:58

Wat een leuke verassing!!
Lief dat jullie dat zo bedacht hadden.

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 17:18

Ah wat lief van jullie dat jullie dat bedacht hebben Lovers Klinkt als een ontzettend gezellige dag!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 17:24

Ik vind het nog steeds zo jammer dat ik op het laatste moment niet mee kon.
maarja stomme werk ook...
Super Marieke dat je dat mogelijk hebt gemaakt
Dorine hoop dat je het heel erg naar je zin hebt gehad!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 17:26

het was echt heel gaaf ik vond het super! hihi sanderijn zo van ik ga een bekende nederlander ontmoeten!! op stal ook liep een jongen langs hoor je haar echt nadrukkelijk Nee dat is gEEn bekende nederlander, echt niet.
en hij kijkt zo om van ehm, wat isser?
en kim zou misschien meegaan maar die kon niet Verdrietig
en ik ben heeeel benieuwd naar marieke/sanderijn/dorine hun verslag.
en nu ga ik dat spel spelen want ik wil weer meeten hihi

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 17:50

Hee, wat ontzettend gaaf zeg, dat jullie dit geregeld hebben voor Dorine! Echt heel lief! Ik wacht nu ook met spanning op haar verslag... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 18:16

zo te lezen is het heel erg leuk geweest! Ben wel en beetje jaloers hoor! Fijn dat Dorine zo'n leuke dag heeft gehad, dat verdiend ze dubbel en dwars

jessie
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 22:30

klinkt echt super als ik dit zo lees

jessie

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 23:07

Hey wijfie, ik doe morgen verslag!!! Het was gezellig!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Glenda, Maaaarije, Maanon_, Martje80, merrylegs, Miran, Molfre, NinaCharlie, Rubs, Salinah, wendyh en 95 bezoekers