en nou ben ik het grondig ZAT!....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

en nou ben ik het grondig ZAT!....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 21:04

Riep Amsje daarnet terwijl ze met haar vuist op tafel sloeg..
Zijn mijn vriendinnen dan echt volslagen idioot? Elke keer flikken ze het weer, elke keer als ik een afspraak met ze maak, nodigen ze andere (mensen die mij niet mogen) mensen uit. En dan valt mijn hele dagje gezellig met vrienden iets doen helemaal in het water. Ik kan gewoon een heledag buitengesloten worden, uitgescholden worden, of gewoon weggepest worden. Een keer heeft een van mijn vriendinnen het dus voor elkaar een jongen mee te nemen die dus in petto had mij helemaal tot moes te meppen, en da's goed gebeurt ook. Zijn ze dan echt blind? Volgens mij zijn zij hardstikke selectief, zij horen, en zien alleen de dingen die zij willen horen/zien Scheve mond ik word er echt gek van...
Of zouden ze het LEUK vinden om te zien hoe ik weggepest word? Ondertussen staan zij erbij en kijken ernaar, ze doen niks! Toen ik geslagen was, waren ze gewoon door gegeaan met stadten emt die vriend, en ik kon alleen naar huis. En dan kan je wel zeggen: "Dan ga je toch gewoon niet meer met ze om?" Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. Ze zijn zo lief voor als ik gewoon emt ze op school ben, alleen met die anderen erbij, gaat het gewoon helemaal fout...
Waarom moet iedereen mij altijd hebben? Ik word op school tijdens de lessen ook al uitgescholden enzo , en de leraren zijn in dat geval net zo selectief als die twee "vriendinnen" van me.
Wat moet ik nou? Zie ik dan uit, alsof ik gepest wil worden? staat er op mijn hoofd: "pest mij, dat vind ik leuk" ofzo?
en dan dit: behandel mensen eht liefst zoals jij behandelt wilt worden...? waar slaat die in mijn geval nog op??

Sorry voor het lange zeur verhaal, maar ik moest even alles kwijt...
*hoe kunnen ze...*

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:08

he dit ken ik wel hoor.... Laat het zooitje links liggen en ga lekker in je eentje verder. Je komt vanzelf wel mensen tegen die wel graag bij je zijn en jou om hun heen hebben. KOP OP......en anders heb je altijd ons nog.....

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:13

Ik werd ook heel rg gepest mar het beste werkte toch...negeren. Maar dat is zo moeilijk.
Ik zou het wel zeggen tegen mijn vriendinnen adt je het echt niet wilt, en als ze dan toch iets afspreken dan ga je gewoon weg. Je hebt er ook niks aan om mee te gaan terwijl je al weet dat het zo loopt.
Echte vrienden begrijpe je en houden rekening met je, anders zijn ze je niet waard. Stel je wat minder kwtsbaar op want helaas...sommigen hebben id op hun gezicht staan: ik ben kwetsbaar, onzeker en durf niks.
Dat kun je verbeteren door een cursus weerbaarheid te volgen, vraag het eens bij de decaan of leerlingbegeleider, zij zijn er om je te helpen.
Sterkte Knipoog

Noortje__

Berichten: 239
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: huissen(omg. arnhem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:14

hoi, ik snap precies wat je bedoeld.Ik heb dit ook gehad, mijn vriendinnen deden precies hetzelfde ik heb toen voor mezelf gekozen en heb nieuwe vrienden gezocht.Ik dacht ook zie ik er uit alsof ik gepest wil worden.Ik dacht wat doe ik fout?Ik werd ook tijdens de lessen uitgescholden, na de HAVo ben ik naar een andere school gegaan waar ik dacht niemand uit mijn oude klas weer tegen te komen, maar helaas,1 jongen echt een pestkop zit nou weer bij mij in de klas.En dan te bedenken dat we inmiddels 19 zijn!!ik dacht dat we dan wel volwassener zouden zijn, maar helaas.Gelukkig heb ik nu ook een grote groep mensen in de klas waar ik wel mee kan opschieten. Maar die ene jongen probeert me nog steeds als pispaaltje te gebruiken, gelukkig ben ik een stuk sterker geworden, maar nog steeds vind ik het vaak echt niet leuk?Ik reageer nu niet meer op alle pestende opmerkingen, en probeer het van me af te zetten, het lukt wel aardig, maar er zijn ook momenten waarop ik het er nog steeds erg moeilijk mee heb. Maar onthoudt 1 ding wat de mensen ook zeggen, het ligt niet aan jou!!!!Mensen zoeken nou eenmaal altijd een pispaaltje,ze pakken gewoon iemand waarvan ze merken dat die er gevoellig voor is, en daar hoef je niks bijzonders voor te doen!Ik vind dat je mensen in hun waarde moet laten, maar niet iedereen denkt daar blijkbaar zo over. Ik zou zeggen hou de eer aan jezelf en probeer zo min mogelijk op alle banketstaaf dingen te reageren, je kunt het beste proberen om te doen alsof het je allemaal niks doet!heel veel succes, Liefs Noor

Dummie you are alway in my mind. I'll never forget you. Love you for ever!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 21:15

Ik heb het ze al zo vaak gezegd dat ik het niet leuk vind als ze iemand anders uitnodigen en dan is het steeds: "oké, ik zal er rekening mee houden" en dan zie ik al aan die achterbakse gezichten dat ze het niet doen... Scheve mond ik heb gewoon eht idee dat bijna niemand in mijn omgeving rekening met mij houdt. nouja... ik ga nu slapen... tot morgen...
xxx

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:17

Ik hoop dat je in iedergeval toch lekker slaapt. Weltruste

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:33

Ik ook ik zit in de stomste klas met allemaal k*t kinderen heb maar 1 vriendin daar in de klas ik heb ook altijd ruzie... Ik heb dus in mijn naam staan iets over love blabla en zegt zo'n jongen uit me klas "jij zal nooit een vriend krijgen met je lelijke k*t kop hahahaaahahaha" of "ey lelijkerd"
Dat doet mij dus eigenlijk best zeer(misschien klinkt het raar hoor)ik kan daar echt niet tegen ik wil gewoon in een gezellige klas zitten bij mijn vriendin die heeft gewoon een hele leuke klas en ik ken iedereen en ze zijn vet aardig.... nog 3 weekjes....

Ik wil niet meer naar school Huilen

Ik durf niet meer.. Huilen


Ik snap hoe je je voelt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:52

Amy, het soort mensen dat zo willekeurig met "vriendschap" omgaat, geloof me, die zullen nooit echte vrienden van je worden. Je hoeft helemaal niet mee als "bijvulling", je kunt je dag wel beter besteden toch?? Doe wat je leuk vindt en laat niet met je sollen hoor Lachen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 03:31

Bedenk je maar dat de mensen die je het meest pesten vaak ook heel onzeker zijn. Ze proberen zeker en machtig over te komen door het aandachtspunt bij iemand anders neer te leggen.

Ik kan je helaas geen tips geven, ikzelf ben ook veel gepest en ook echt tot huilens toe en dat letterlijk onderhand de hele school over mij praatte en uitlachtte. Ik was ook altijd het lelijke eendje en ook ik werd makkelijk aan de kant geschoven als er meerdere mensen bij kwamen.

Ik merk nu dat ik mijn oude gewoontes daarbij nog steeds heb. Vaak als er grotere groepen zijn en ik voel me onzeker ga ik me focussen op andere dingen en trek ik me wat terug. Ik kan soms ineens heel stil zijn en me op de achtergrond bezig gaan houden met dieren zeg maar. Soms als mensen in een groepje staan te praten en ik heb het idee dat ik niet goed genoeg kan meekomen zeg maar, dan kan ik heel onzeker en een 'klein' gevoel krijgen. Ik kan dan nog steeds het gevoel krijgen dat mensen denken 'daar heb je haar ook weer, met haar meelopen'. Dat is beroerd.

Maar hoe ouder je wordt, hoe beter je daarmee om kan gaan. Maar probeer dit niet te accepteren, 'vrienden' die zich zo naar jou gedragen zijn je vrienden niet. Je weet wie het doen, vermijd diegene, want je hebt er niks aan. Je hebt alleen jezelf ermee als je in zo'n 'groepje' blijft hangen.

Probeer vrienden te zoeken waarbij jij niet het gevoel hebt daar wil ik bijhoren, maar zoek vrienden die bij jou willen horen, daar heb je denk ik het meeste aan. Je bent het waard en geloof niet anders Knipoog

Succes!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 08:10

Bedankt voor al jullie lieve reacties.

Ik moet eerlijk zeggen, naast deze twee "vriendinnen" heb ik er niet veel. Twee meisjes uit Heerhugowaard, maar die zie ik alleen op de manege,
en een hele lieve jongen, die ik als mijn grote broer zie. Van mijn ouders mag ik niet met hem omgaan, omdat hij al 21 is, en ik niet.

Die jongen heeft mij eens vanuit Castricum opgehaald, met zijn auto, en is toen met me naar het strand gereden, toen hebben we een hele lange wandeling gemaakt, en kon ik alles even kwijt. Na die avond zijn we zo goed bevriend, echt gewoon vrienden. Ik heb bij hem nooit hoeven twijvelen van: "zou hij verliefd op me zijn? Zou hij wat engs bij me doen?" Dat doet ie toch niet, hij beschermd me voor anderen. Ik zwem vaak in de Hoornsevaart, en daar komen mensen waarvan ik zeg: "bah, eng" ik heb ook eens in de Hoornsevaart bij mijn lurven gegrepen, en nouja, overal aangeraakt, en toen heeft Die jongen uit castricum (Erik) Die andere jongen ook bij zijn lurven gegrepen en tegen de wand van eht hokje aangeduwd. Hij had echt de neiging om die jongen even in elkaar te meppen, maar hij werkte op dat moment (badmeester) dus dan mag dat niet, want hij moet het goede voorbeeld geven. Hij is toen emt mij achterin de auto naar het politie bureau gereden, en iemand anders erachteraan met die jongen. Hij gaat echt voor me door het vuur.

Sorry voor het banketstaaf, maar ik moest het even kwijt.

Mayo, wat jij hebt, dat je je in 'grote' groepen een beetje op de achtergrond steld, dat doe ik ook. Sommige mensen zeggen dat ik helemaal geen behoefte heb aan aandacht, en weer anderen zeggen dat ik zo wil opvallen. Waarom ik eht doe? Omdat ik echt bang ben. Bang voor de kwetsende opmerkingen die ik dan misschien wel weer naar me gesmeten zou krijgen. Ik kan in zo'n groep niet ondspannen mee doen emt de grapjes, ik lach nep, ik praat nep, en ik ben dan op zo'n moment mezelf niet meer.
Die vriend die ik in het bovenstaande stukje heb vermeld, zorgt er ook altijd voor dat we of samen zijn, of met een enkel ander, een vriend van hem, die ik ook zeer goed ken, nu.
Ik denk dat ik die "vriendinnen" links ga laten liggen, en desnoods zorg ik ervoor dat Erik me 2x in de week met de auto ophaald, thuis, of van school. Ik zie wel hoe ik het doe, al moet ik alleen verder.

Nogmaals bedankt voor de lieve reacties.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 08:34

je kan beter alleen zijn in je uppie dan eenzaam met mensen om je heen............

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 08:47

In alle tijd die je aan (voor jou) foute piepels besteedt, mis je de kans om mensen te vinden die wèl bij je passen...
Mooi dat je die dikke vriend hebt. En de Bokkers die je steunen.
Zo bezien zou je wel gek zijn als je je door dat nare zootje nog langer in het ootje laat nemen. DUMPEN!!!!!!!!!!!!
Hou je goed, je komt er wel!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Buddie_girl

Berichten: 35
Geregistreerd: 09-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 09:06

Ik ben vroeger ook heel erg gepest omdat ik al mijn paarden en verzorgpaarden kwijt was. Ze vonden dat ik me aanstelde en begonnen me te pesten, zelfs m`n beste vriendin. Reken maar dat ik andere vrienden heb gezocht die wel te vertrouwen waren. Het pesten is zoooo lang doorgegaan dat ik naar een andere school ben gegaan. Nu heb ik Buddie en kan het heel goed vinden met iedereen.

Budget love

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:07

Ik ben tijdens de op de middelbare school ook heel erg gepest. Ook zo erg dat ik op een gegeven moment eigenlijk geen zin meer had om naar school te gaan en dus veel spijbelde. Achteraf heb ik daar best veel spijt van gehad, ik heb een hoop kansen vergooid en ben blijven zitten, alleen maar doordat ik me teveel van anderen aantrok.

Toendertijd dacht ik altijd dat het aan mij lag, nu ben ik inmiddels ouder, wijzer en een stuk zelfverzekerder. Ik heb nu zat mensen waar ik mee omga die me wel de moeite waard vinden en ik had toen gelukkig ook wel goede vrienden (anders had ik het echt niet uitgehouden).

Hoewel het nu dus een stuk beter met mij gaat, heb ik er lange tijd niet over gepraat, omdat ik mij schaamde. Nu weet ik inmiddels dat ik niet degene was die zich moest schamen, maar al die anderen die mij altijd moesten hebben.

Voor mij is het op een gegeven moment echt een uitkomst geweest dat ik Jerai kreeg. Als ik het echt moeilijk had, was het op stal wel altijd leuk en Jerai accepteerde mij natuurlijk ook onvoorwaardelijk.

Dat ik me nu niet meer schaam om het te vertellen, komt ook doordat ik inmiddels een stuk zekerder ben. Ik heb het op een gegeven moment ook aan mijn ouders verteld en daar heb ik gelukkig een hoop steun van gehad.

Maar af en toe heb ik het er nog steeds best wel moeilijk mee (als bv mensen in een groepje staan te praten en ik kan het niet goed horen, dan denk ik meteen dat het over mij gaat).

Ik wil hier dus alleen maar mee zeggen dat dit echt niet aan jou ligt en dat je niet de enige bent, kop op, en zoek vrienden die je wel in je waarde laten.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:22

Ik ben nooit echt gepest, dus daar kan ik (gelukkig) niet over meepraten. Ik ben wel altijd heel eenzaam geweest, maar dat was in zekere zin heel bewust. Zodra iemand mij naaide ging ik niet meer met diegene om. Was heel makkelijk, hou je vanzelf heel weinig mensen over. Als ik iemand niet aardig vond, zei ik het recht in zijn/haar gezicht. Niet erg diplomatiek, maar goed that's me.
Alleen zijn is niet zo heel erg, eenzaam zijn wel. Je kunt 100 vrienden hebben en op een feest zijn en echt eenzaam zijn (been there), en je kunt thuis zitten, zonder iemand om je heen en je helemaal niet eenzaam voelen.
Van die vriendinnen die je eigenlijk niet nemen voor wat je waard bent... daar moet je geen energie in steken. Als ze je aardig vinden moeten ze dat óók laten blijken. Tegen mij werden op een gegeven moment alleen maar opmerkingen gemaakt van 'ja dat weten we nu wel, dat hoef je niet de hele tijd te zeggen' (ik was meer ziek dan op school) en er is echt nooit iemand geweest die vroeg of ik beter was en hoe het met me ging. Daar werd ik zo pislink van dat ik na school nooit meer contact met iemand gezocht heb. Nu heb ik eerlijk is eerlijk behoorlijk spijt, maar ik hád echt niets aan ze en wat dat betreft ben ik er blij om dat ze me ook niet in de weg gelopen hebben.
De druppel was eigenlijk mijn hersenschudding, qua gezondheid ging het echt top, ik krijg een kopstoot van m'n paard, ben een paar dagen niet uit m'n bed gekomen, kom ik na 2-3 weken weer op school en toen vroeg dus echt niemand van wat zich mijn vriendinnen noemde hoe t ging. Vage klasgenoot vroeg wel oprecht of ik geen koppijn had oid. Dat onbegrip, daar werd ik zo ziek van, zég dan gewoon dat je me niet aardig vindt ofzo, maar doe in vredesnaam niet zo, daar kan ik nl. geen patat van bakken! En ook niemand die je 'mist', of dat iig laat blijken. Er was niet eens iemand die gebeld had, en het was stralend mooi weer en ik ben 3 weken niet op school... Daarom denk ik nog steeds wel eens: aan die mensen heb ik nú volgens mij ook nog steeds niets, dus het is toch vergeefse moeite, waste of energy...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 16:01

Ik ben ook nooit gepest gelukkig, maar ik vind dit echt heel erg banketstaaf van ze waarom ze dit jou aandoen, niet meer met ze omgaan en niet meer intrappen in die smoesjes, want als je echt vriendinnen van elkaar bent flik je dat gewoon niet! Dat is echt niet normaal hoor meisje!

Heel erg veel sterkte....

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:08

Wat een idiote vrienden, ik zou het ook ABSOLUUT ZAT zijn!
Boos!
Misschien hebben ze er wel lol in.

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 19:03

Ymkje, dat is waar ik het meest mee zit. Hebben ze er lol in, mij pijn te doen?

Vandaag in het zwembad is iets gebeurt waar ik overigens best blij over ben. Een jongen gooide een tennisbal tegen mijn oog aan, en die werd dus echt zooo [....] dik en blauw. Toen zei die jongen: "ach, je ziet haast geen verschil, je was toch al zo lelijk." En ik stond daar (in het diepe, zonk meer dan dat ik dreef) te janken. Ik werd uit het water gevist, heb alles uitgelegd aan de badmeesters en juffen... Ik bleef maar huilen, want met zo'n opmerking kan je mij dus gewoon echt ontroostbaar maken.
Toen heeft Erik dus een arm om mij heen geslagen, en heeft mij tegen zich aangetrokken, en is mij gaan troosten. Verder ging iedereen weer aan eht werk, behalve 1 gast, en zaten we daar dus met z'n drieën. Toen zei Erik: "Weetje, die jongen liegt, hij probeert je alleen maar pijn te doen, ik vind jou veel mooier dan die stomme vriendinnen van je, en ik vind de veel mooier dat de gemiddelde vrouw hier in eht zwembad. So What dat je bruin haar hebt?" En zo is hij, samen emt die andere gast mij op gaan beuren. Dat deed mij echt goed. Ik weet nu echt flink goed wie mijn vrienden zijn, en wie niet... Scheve mond

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:05

Heb je al gezegd dat je het niet leuk vind dat ze andere ook uitnodigen?
Ik dnek dat je veel met ze moet gaan praten, om dit op de lossen.

tssss

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:10

Nou ik denk dat menden andere mensen pesten omdat ze zelf onzeker zijn. Dan wordt de aandacht op iemand anders gevestigt. Ik ben vroeger ook gepest totdat ik op een punt kwam dat ik het zo zat was. En dat straal je dan ook uit en dan pakken ze je veel minder snel. Maar die meisjes die jij vriendinnen noemt noem ik geen echte vrienden als dat zo was waren ze voor je opgekomen die kan je beter kwijt zijn als rijk.

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:32

IK wens je echt heel veel succes.

en over dat lelijk zijn dat doet idd pijn als mensen dat zeggen. Mar vaak is het zo dat mensen die dat zeggen eigenlijk veel lelijkerer zijn. en zo en zo Amsje ik heb net jj profiel bekeken en jij bent echt geen lelijk meisje!!! Je ziet er juist leuk uit!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 21:34

AmyII schreef:
Toen heeft Erik dus een arm om mij heen geslagen, en heeft mij tegen zich aangetrokken, en is mij gaan troosten. Verder ging iedereen weer aan eht werk, behalve 1 gast, en zaten we daar dus met z'n drieën. Toen zei Erik: "Weetje, die jongen liegt, hij probeert je alleen maar pijn te doen, ik vind jou veel mooier dan die stomme vriendinnen van je, en ik vind de veel mooier dat de gemiddelde vrouw hier in eht zwembad. So What dat je bruin haar hebt?" En zo is hij, samen emt die andere gast mij op gaan beuren. Dat deed mij echt goed. Ik weet nu echt flink goed wie mijn vrienden zijn, en wie niet... Scheve mond


GAAF! Heb er geen ander woord voor. Echt, helemaal top!
En het is waar hoor, pesters pesten omdat zijzelf onzeker zijn. En vaak ook (kan ook óf zijn natuurlijk) omdat ze jaloers zijn. Ze denken dan dat ze jou stom vinden omdat jij iets hebt/bent wat zij niet hebben/zijn. Erg vermoeiend. Het zou dus best kunnen zijn dat die gast je eigenlijk wel wil versieren, maar niet helemaal doorheeft dat het zo niet moet. Ik dacht alleen dat dat een typisch vrouwentrucje was...
En daar wil ik nog even aan toevoegen dat je wat mij betreft zo model kan worden. Dus, Erik heeft helemaal gelijk en laat ze een poepie ruiken! AMEN!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 05:54

Inderdaad gewoon dat zooitje links laten liggen. Dit blijken dus geen vrienden te zijn als ze niet eens voor je op komen. Het is jammer dat mensen nu eenmaal niets beters te doen hebben dan anderen pesten. Gewoon negeren, dan houdt het vanzelf wel op!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 13:37

Ik ben gelukkig nooit erg gepest, maar ben wel altijd butienbeentje gehad. Ben nooit erg populair geweest, viel altijd buiten de groep. Meestal had ik 1 of 2 vrienden die net als ik buiten de groep vielen, waar ik dan maar mee optrok, maar echt heel close ben ik nooit geweest met mensen.
Kwam ook doordat ik als 1 van de heel weinigen echt totaal paardengek was en ik de paarden leuker vond dan naar de kroeg opf weet ik veel wat...
(All)eenzaam zijn is niet leuk, dat kan ik zo zeggen, maar gepest worden, of zelfs alleen maar als het duidelijk gemaakt wordt dat je niet bij de groep hoort, omdat jij je net iets anders gedraagt dan de rest (veel van die opgedirkte *piep*) is nog minder leuk...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 13:55

En dat noem je je vrienden. Dan liever geen vrienden dan vrienden die me zulke geintjes zouden flikken.

Fiesta, freiberger, what else?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, DieL_Zor, Duran123, fleurtjeuh, GoogleAdsense, hagelslag, Mar_X, sollair310 en 162 bezoekers