Boktmeeting Roggebotplas!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Boktmeeting Roggebotplas!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 18:58

Vandaag 18 mei was het dan zover, boktmeeting Roggebotplas.
Vanmorgen om kwart voor 8 van bed. Het was de bedoeling om er om 7 uur af te gaan maar me bed lag te lekker Haha! Gedoucht, aangekleed broodjes gesmeerd spullen gepakt en op de fiets naar stal toe. Op stal aangekomen mocht ik eerst fijn helemaal naar achter lopen door de blubber om Laica op te halen.
Afbeelding
'Baasje het is halg 9 's ochtends, WAT DOE JE HIER!?'
Toen moest ik madam over tuigen dat ze toch echt mee moest komen want vandaag gaan we wat leuks doen.
Toen een uitgebreide poetsbeurt gegeven en de beentjes schoon gespoten. Daarna dekentje opgedaan en ben ik naar de trailer gegaan. Hooitnet opgehaald en die gevuld ( wat ik dat lastig om in je uppie te toen, sta ik daar met me slapperige kop met zo'n ding te kloten).
Tegen een uur of 10 kwamen me ma en stiefpa er al aan met de auto en hadden de trailer er achter gezet. Toen moest Laica de trailer op... Sigaar ( is altijd zoooo'n feest *not*).
Met een beetje geweld gewoon de trailer ingeduwd en klaar voor vertrek.
Het was toch wel wat langer rijden dan dat ik dacht maar goed. Aangekomen zagen we Dennis en Leon al met de kar onderweg. Even vragen hoe ver het was ( voordat we weer verkeerd rijden Frusty ), maar we moesten nog een aardig end door rijden. Stukje verder op kwamen we Maya met Amanda al tegen. We moesten nog verder door rijden. Op een gegeven moment kwam Maya maar voor ons galopperen om de weg te wijzen, zag er best wel stoer uit Cool ( ze gingen trouwens 30 km per uur Haha! ).
Op het terrein gekomen trailertje neergezet en Laica eruit gehaald, mdam loopt er gewoon in alle rust uit. Daar kwam karin (Dust op bokt) ook al aan. Trailer naast die van ons gezet en Sjefke eruit halen. Moest trouwens wel lachen hoe dat ging. Sjeke wordt even aan z'n staart getrokken en komt er dan keurig *alleen* de trailer uitgelopen.
Afbeelding
Dit is Sjefke dus, hij heeft zo'n heerlijke baby-face Lovers
Ondertussen waren Leon en Dennis er ook al aangekomen en kwam Maya er ook aan. We konden dus gaan.

Foto's van onderweg zijn er helaas niet maar er was veel gras en veel boes-boes Haha!
Onderweg ook nog ff lekker een stukje geraced tegen Snowdon met Dennis en Leon op de bok ( moet nu weer lachen bij de gedachten hoe hun op de bok zaten met zo'n rotgang en al die heuveltjes, kuilen en bochten). Ik mooi voorop met Laica Pling Tot dat we op een gegeven moment bij een verharde weg komen. Dus ik wil mooi naar stap toe. Gaan die anderen door, ze zagen dat ik stopte dus dachten ze dat ze me in konden halen. Gelukkig hoorde ik dat ze doorgingen ( Snowdon had geen ontbrek aan aanmoediging) dus ik ook tegen Laica schreeuwen * uhm aanmoedigen Schijnheilig * en ging Laica weer vrolijk door, voorop.
Op een gegeven moment hadden ze er toch wel genoeg van en had ik does gewonnen, nananana Tong uitsteken . Oke voordat ik Leon op me dak krijg Knipoog : Snowdon deed het ook erg goed aangezien hij een kar achter zich had en 2 man erop. Dus heeeeeel misschien was Snowdon wel sneller geweest als die onder het zadel was Scheve mond ( Knipoog )
We zijn ook nog bij een meer geweest en daar zijn we nog met de pony's het water in geweest. Ik stond wel verbaasd dat Laica erin ging aangezien ze in het Kuinderbos absoluut het niet water in wilde * roos helemaal blij Haha! )
Na nog wat rond gereden te hebben zijn we weer terug gegaan.
Daar heb ik nog wat foto's gemaakt:
Afbeelding
Voor Dennis, Snowdon en Leon.
Afbeelding
Snowdon, Dennis en Maya op Amanda.
Dennis waar pijns jij zo over ? Haha!
Afbeelding
Maya op Amanda, super brave pony die heel leuk over plassen heen kan springen
Afbeelding
Snowdon.
Afbeelding
Het hele plaatje, Snowdon net niet ont-neust Tong uitsteken
Afbeelding
Toen ging Leon even een showtje weg geven op Sjefke.
Moet zeggen het zag er goed uit.
Afbeelding
Dennis en Maya die staan te wachten. Oortje van Laica en een stukje manen Haha!
Afbeelding
Sjefke, moe maar voldaan.
Afbeelding
Sjefke, Karin en me ma.
Afbeelding
Maya, Dennis en Leon die naar huis gaan

Ik heb een hele leuke dag gehad en ik hoop dat we dit snel nog is een keer over doen. ( sorry zijn jullie nog niet van me af Tong uitsteken )

Groetjes Roos.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5


VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:04

wheeeee ik wou ook mee.
maar julie waren uiteindelijk maar met 4 ??? wat zonde zeg.
enne die race met zijn 2 houd je nog tegoed van me.


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 19:43

Marije we waren met z'n 5en Knipoog

Nu ik zo terug kijk, wat een lang verslag! Tong uitsteken

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:44

okeej 5 mensen 4 paarden.. ik tel altijd in paarden he..


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:29

ziet er echt vet gezellig uit. ik hoop dat ik binnenkort ook een keer
met mn tinker naar iemand toe ga. ff wat ervaringen buiten opdoen.
veel plezier verder.

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:40

Ziet er heel leuk en gezellig uit, jammer dat Dronte zo'n eind hier vandaan is!
Mooie foto's hoor, ziet er heel gezellig uit!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Merlyn

Berichten: 197
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:43

o echt poedersuiker dat ik neit kan ik had geen vervoer en het was nt iets te ver rijden Boos! nu baal ik er echt van maar ik ben blij dat jullie eht zo leuk hebben gehad Haha!

RAINBOW

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:53

Leuk verslag joh,
Je weet wel op een lekker moment een foto van me te maken Verward
Maar de andere foto´s zijn echt leuk !
Die race tegen jou was zekers leuk, ondanks dat ik af en toe bijna van de kar afvloog.
De volgende keer neem ik m´n paard ook mee, dan zullen we eens zien wie er gaat winnen met racen Haha!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 21:34

Nu ik jou avanter zie, snap ik nu eindelijk ook wie dat is op Leon z'n avanter Haha!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 23:54

Ja die Leon heeft maar mazzel met zo'n lekker ding Haha!

Het zijn hele leuke foto's geworden, ben benieuwd naar de rest en de volgende keer hoop ik toch echt vrij te zijn hoor!!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 09:15

Pellie schreef:
Ja die Leon heeft maar mazzel met zo'n lekker ding Haha!

Het zijn hele leuke foto's geworden, ben benieuwd naar de rest en de volgende keer hoop ik toch echt vrij te zijn hoor!!


Whieeee!!! Tong uitsteken *ik zeg niets* Lachen

Enne Roos: mooie foto's!! En Laica was wel sneller dan Snow, maar ik neem nog revenge onder t zadel Lachen Die van mij op Sjefke is er ook 1 om te bewaren, cool! Hij liep ook echt super!!!!

En Dennis: Niet zo zeuren, jij staat nooit slecht op de foto Schijnheilig

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 09:19

MOOOOOOI

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:14

Die foto die Leon als avatar heeft, heb ik ook in mijn inbox staan. Ik zeg niet van wie ik hem heb Schijnheilig

Ziet er erg gezellig uit! Ik vind het jammer dat ik niet kon, maar ja, examens he?
Leon, volgens mij hebben ze voor Chica dezelfde kar als jij!
Wanneer kom je een keer langs? Neem Dennis maar mee Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:57

Grijnsz, wat een mooie foto's allemaal Roos, maar t was heel leuk allemaal, voor t eerst met zo'n "grote" groep gereden, maar alles ging goed. En ik weet dat Amanda een vaag paard is, ik heb haar uiteindelijk zover gekregen dat ze het water ingaat, dus is mijn volgende stap om haar normaal door een kleine plas het water te laten doorgaan, maar dat gaat nog niet zo goed, meestal springt ze eroverheen, en dan op een moment dat ik er niet op bedacht ben, vandaar.
T racen was heel leuk (ik heb de hele nacht door geraced in mijn slaap Haha! ) nooit geweten dat die kleine zo snel kon, echt zo hard is ze nog nooit gegaan, vooral toen na de rustpauze op dat lange zandpad (waar jij ineens opzij stoof), toen versnelde ze flink, maar ik moedigde haar nog wat aan, en toen ging ze veel harder dan ik ooit meegemaakt had, maar t was niet eng, eerder maf. Laica kon er inderdaad ook wat van Roos, en dat laatste stuk, pff op het laatst was Amanda toch wel erg moe aan het worden dus ben ik toen met Karin maar jullie nagestapt.
Sjef is ook een hele leuke Fjord, toen op die kleinere paadjes in het bos toen we in draf gingen, keek ik zo eens langs me, en daar zag ik hem eens mooi strekken en netjes lopen, Laica trouwens ook, heel mooi om te zien trouwens.

Ik heb trouwens wel giga-spierpijn overgehouden aan die 5 uur in t zadel, wie nog meer? Ben ik niet zo zielig alleen.

Mijn foto's komen over een tijd, ik heb namelijk een heel vaag gereanimeerd fototoestel, waarvan ik niet weet hoeveel foto's ik heb gemaakt, en of ze lukken. Maar jullie zien die nog wel verschijnen.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:58

leuk verhaal maya! En ik heb geen spierpijn Tong uitsteken dat hobbelen op de kar overleef je iets makkelijker Lachen Mijn foto's komen ook nog deze week!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 12:33

Nou Maya ik ben blij dat ik niet de engiste ben met spierpijn. Ik verga van de pijn in me rug. Maar toch zit ik liever op me pony dan op de kar Haha!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 12:35

ow and why? omdat je dan sneller bent? Tong uitsteken

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 12:44

Lalalala Schijnheilig

Me dag begon gister zo leuk maar eindigde als een nachtmerrie. 's nachts zorgen we er altijd voor dat onze katten allemaal binnen zijn. 1 van onze katten kwam maar niet binnen. Me moeder begon zich al ongerust te maken aangezien die kat altijd binnen komt. Net voordat we op bed gaan doet me moeder nog een poging om Lady naar binnen te krijgen. Daar kwam ze aangestompeld met beide achter benen helemaal open. Je kon de botten gewoon zien. Wij de DA gebelt of we nog langs konden komen, het was al 12 uur. Maar goed we konden komen. Ik Lady in een handoek gewikkeld me ma de sleutels gepakt in de auto en er heen gereden. De DA heeft haar onder narcose gebracht en de pootjes goed bekeken. Er was niets gebroken maar er miste wel veel huid. Gelukkig zitten katten ruim in hun vel en kon hij alles bijelkaar krijgen dmv hechtingen. De arme schat heeft een stuk of 20 hechtingen in d'r pootjes. Om kwart over 1 was de DA klaar en zijn we naar huis gegaan. Deze nacht lags ze onder veel dekentjes en een kruik. Nu ligt ze nog onder 1 dekentje met kruik en ligt ze nog heel veel te slapen. Straks moeten we weer met haar naar de DA toe.
Klote zooi, ze is waarschijnlijk aangereden door een auto. Ik snap niet hoe een bestuurder dan gewoon door kan rijden!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 14:53

Ow gut, wat een rotnieuws na zo'n fijne dag. Hopelijk knapt je poes snel op.

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 15:14

He Maya,

Tamara ging echt super hard,
het zag er van achter echt leuk uit
Het leek net of ze d´r eigen benen niet kon
bijhouden.
Echt een stoer haflingertje Haha!

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 15:18

Marije,
dat moet dan wel een hele leuke foto zijn,
als jij hem ook al in je inbox hebt staan!!
En van wie zou die nou afkomen?! Pling

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 15:41

Denman schreef:
He Maya,

Tamara ging echt super hard,
het zag er van achter echt leuk uit
Het leek net of ze d´r eigen benen niet kon
bijhouden.
Echt een stoer haflingertje Haha!


Amanda Knipoog Niet Tamara Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 15:42

Denman schreef:
Marije,
dat moet dan wel een hele leuke foto zijn,
als jij hem ook al in je inbox hebt staan!!
En van wie zou die nou afkomen?! Pling


Ik weet van wie, had het ook al gevraagd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 15:51

Zeg! Kijk je uit Dennis? Mijn mooie Amanda een beetje verbasteren tot Tamara! Braaf zijn hoor Knipoog Maar dank voor het compliment, ik heb inderdaad een ruige haflinger Schijnheilig Het zag er dus grappig uit die beentjes, zeker geen foto van gemaakt? Dat kan ik nou namelijk nooit zelf zien.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 15:55

Maya schreef:
Zeg! Kijk je uit Dennis? Mijn mooie Amanda een beetje verbasteren tot Tamara! Braaf zijn hoor Knipoog Maar dank voor het compliment, ik heb inderdaad een ruige haflinger Schijnheilig Het zag er dus grappig uit die beentjes, zeker geen foto van gemaakt? Dat kan ik nou namelijk nooit zelf zien.


We hebben veel foto's gemaakt vanaf de kar, dus wie weet! En als ie nog een keer niet braaf is zeg je het maar dan merkt ie t nog wel Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers