Paarden in de sloot bij 112 weekend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-01 10:24

Heeft iemand het gezien? Eentje werd gewoon onder het zadel bereden, schrok, en was zo de sloot in gegaan. Paard helemaal moe omdat hij er op eigen houtje niet uit kon komen. Hadden ze allemaal touwen en banden vastgemaakt om het paard eruit te trekken...maar niet aan het paard...nee aan het zadel...dus het zadel kwam hoger en hoger en toen PANG geknapt, konden ze weer overnieuw beginnen. Slim hoor.

Daarna nog een paard dat met koets en al de sloot in was gegaan. Stonden ze aan de teugels te trekken terwijl dat beest dus met geen mogelijkheid uit die sloot kwam. Hij werd aangespannen gereden dus had een stang in zijn mond en daar wilden ze hem dan aan uit de sloot trekken. Zo zielig. Gelukkig knapte ook het hoofdstel. Ook een beetje dom om te denken dat je aan een zadel of aan een hoofdstel een heel paard kunt tillen van zo'n 500 kilo Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 10:33

DAt waren zeker geen slimme mensen nee. Je moet stevige touwen om het paard binden en hem er met een trekker uithalen.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 10:40

Ja heb het gistern ook gezien....wel zielig en die eingenaar liep later met hem naar de stal.....

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 10:44

O, lekker slim zeg! Was eigenlijk alles goed met die paarden, ik heb het niet gezien namelijk.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 11:46

Aah arm paard, aan z'n hoofdstel de sloot uitgetrokken...

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 12:46

ja, ik heb het gezien! Gelukkig hebben allebei de paarden er niets aan over gehouden. Echt sneu zoals ze aan die hoofdstellen stonden te sjorren, die beesten konden hun nek wel breken. En dat de singel van dat westernzadel het zou gaan begeven onder zo veel kracht, dat viel ook wel te verwachten Frusty

Survivorgirl

Berichten: 115
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 22:13

Ja dat heb ik ook gezien *LOL* , ik von het alleen een beetje dom, dat ze het aan het zadel hadden vastgemaakt Verward gleed daarna ook van ze rug en moesten ze het weer overnieuw doen , maar ja...
gelukkig is het paard eruit gekomen Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Survivorgirl op 2001-08-15 22:14 ]</font>