Verslag, onze eerste officele wedstrijd :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Verslag, onze eerste officele wedstrijd :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 20:55

Gister avond ging ik naar nathalie en Ted , (de eigenaar van valentina) ik zou bij hun gaan logeren.
Het was al laat toen we een filmpje gingen huren en eten gingen halen we stonden namelijk om 9 uur in een etens tent Haha!
maar goed eer dat we aan tafel zaten was het eens half 10 na het eten ruimde we evven snel op en maakte we even het zadel en hoofdstel schoon. Pling
Nog film kijken, toen werd het echt op eens laat dus gingen we mar slapen, ik marjolein ben altijd als laatste uit bed en niet wakker te krijgen was om 7 uur al wakker om half 8 gingen nath en ik er maar uit Slapen
Even wat tv kijken eten en toen makkie aan naar stal gegaan met alle spullen.

Tina vond het helemaal leuk dat ik er zo vroeg was, er was vast iets an de hand dacht ze (anders ben ik nooit zo vroeg)
Dus merrie uit haar box geplukt en een tijdje staan poetsen tot ze weer *glom* Cool
Nath was nicky achter aan het wassen (ze had smiddags wedstrijd.. zij ging met mij mee en ik met haar)
Eenmaal op gezadelt en al gingen we op weg naar "de Hoeve" daar aan gekomen ()de heenweg verliep echt uitstekend ) zagen we dat het 20 min uitliep dus had ik zo wat een uur om los te rijden Bloos
Maar ja al ga ik met tina stil staan gaat ze rondjes draaien en word ze helemaal gestresst.
Nathalie ging even voor mij inschrijven en naar de wc enz (dat hoefde ze trouwens niet voor mij te doen )
Maar goed toen was het al 12 uur (stond nog een tijdje met een vrouw te praten die tina zo gaaf vond enz..)
Het losrijden wilde ik zo relaxt mogelijk zonder dat er weer stress in kwam, dan word ze zo vreselijk gek in dr bol en is ze echt niet meer te rijden.
Dus een tijdje met lang teugeltje gestapt en rustig aan gaan draven het ging fijn zo het rijden (daar was ik al best trots op)
Tja daar komt het hoor!! voor het eerst in de grote enge Z- bak }>
Maar goed dametje gedraagde zich vrij netjes vond de auto van de jury wel erg spannend maar ach de eerste keer!!
Wat verwacht je dan ik niets trouwens, na het verhaal van nathalie "er waren 10 ringen naast elkaar in de grote wei.. ik begin in 1 en eindigde met Valentina in ring 10 *oei.. schaam* Bloos "
Maar goed tja wat wil je dan ik moest tussen balkjes rijden en af en toe een stukje hekje.. dat zien jullie wel op de foto's (die komen er aan) rot examme.. zal zo eerst moeten leren Boos!
Ze was wel druk maar viel opzich nog best wel te rijden (Het was wel eens erger)
Nog even losgereden.. ging vrij aardig allemaal was wel trots!!
Toen de 2de proef, ging eigenlijk nog beter dan de eerste ze kwam nu voor de 2d keer in die bak en deed goed haar best!
Heel fijn paardje word het nu hoor, ze heeft een beetje vertrouwen nu.. en gaat dan veel voor je doen Lovers

Oke.. de prijsuitreiking zou snel volgen.. maar nathalie moest nicky ook klaar maken.. dus nath met dr spijker broekie op tina naar huis gereden ik met me ouders en nath haar vader op de prijsuitreiking gewacht.
Zo kon ik daarna op de fiets naar stal terug rijden.
Oke prijsuitreiking: bij de eerste proef had ik 153 punten, was erg blij (het is pas voor de eerste keeer)
2de proef was ik eerste.. met 159 punten Lachen Lachen was super blij en trots!

Mijn paardje verdiende een dikke knuffel vandaag Lovers
(foto's volgen nog, ik ga nu even examme leren.. en dan ga ik ff met de camera spelen.. Haha! )

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 11:05

Goed zeg! Gefeliciteerd!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 13:25

goed joh!!maar reed je nu in de Z?

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 13:40

Nimmedor schreef:
goed joh!!maar reed je nu in de Z?


nee het was vandaag ons eerste wedstrijdje.. B dus.. *LOL*

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131958
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 20:33

Wow, wat een superstart, gefeliciteerd !
De Z komt later dit jaar vast nog wel Knipoog Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers