Assen-Urk via Amsterdam en Enkhuizen???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-01 10:00

Ik wil misschien van de week naar Urk om een nieuw zadel te kopen. Via reisplanner even opgezocht wat de treintijden zijn, blijkt dat ik via Amsterdam en Enkhuizen moet reizen (en dan dus met de boot naar Urk) Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward
Hieronder een kaartje om aan te geven HOE zo'n eind dat om is! Ik kan dus niet met de trein normaal naar Urk toe kennelijk...Tot Steenwijk is het een makkie maar daar houdt het op.
Iemand die weet hoe dat zit daar in de omgeving? <br>[img]../upload/363/kaartje.jpg[/img]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 10:13

Via http://www.ovr.nl krijg je een route met de bus vanaf Zwolle.
Doe je er vanaf Assen wel nog steeds 3 uur over...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-01 10:19

Ja hmmmmm ook niet ideaal...
Moet denk ik mijn moeder maar overhalen om met me mee te gaan...of vrijdagavond mijn vriendje meeslepen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 11:55

Waarom jij een paar honderd kilometer om wilt rijden, ik weet het niet... van Assen naar Urk is 87 kilometer.
Je rijdt van Assen richting Meppel, dan ga je op naar Steenwijk (over de N371). Van Steenwijk ga je richting Emmeloord (eerst n333, dan N331) en dan ga je naar Urk (over de N351).
Het is net iets meer als een uur rijden.

[img]../upload/305/route.jpg[/img]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 12:03

Dat doet ze omdat het OV dat zo wil. Lang leve de NS Frusty

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-01 12:40

Hahahaha Honeybee als ik met de auto ga weet ik wel hoe ik ga rijden natuurlijk maar het ging erom dat dit de route van de trein is *LOL*
Ben wel blond maar niet achterlijk Schijnheilig Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 12:48

Dat hoor je mij ook niet zeggen.. maar er gaat nou eenmaal geen trein naar Urk. Dan moet je toch echt de bus nemen of... je ma of vriendje meeslepen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-01 12:50

Ja dat is ook de bedoeling, om toch maar met de auto te gaan. Er staat op de site van de zadels ook precies een beschrijving hoe ik er moet komen. En dit is inderdaad de weg die ik in gedachten had *LOL* En niet via Amsterdam en Enkhuizen. Wat een gedoe zeg, die NS. Boos!