pffff, wat een dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-01 18:14

ben vandaag met honey in de bak wezen rijden. Buiten het feit dat mevrouw dus echt geen zat, was het een grote afgang!!!!!<LOL> Ik kom in die bak, (zit dus op honey) en sta even met annie (eigenaresse van het hele spul) te praten. En promt zakt honey door haar benen en begint te rollen (ik zat er dus nog steeds op). Ik honey zo ongeveer overeind geschopt. En ik sta ernaast, gaat ze weer, maar, ze had dus wel een zadel op. Nou, wij rijden. En dwars, en niet luisteren, en etteren (normaal is ze zoooo braaf). Dus ik had echt iest van *zucht* ..... knol!!!!!!! Maarja, ik dacht, ze heeft geen zin in rijden, dus ik gooi haar dan maar ff los. Achteraf dom natuurlijk, maarja. Ik laat haar los, en ze gaat weer rollen (zand + regen = modderpony) Naja, borstel erover het het ging wel weer. Op de terugweg kom ik mandy tegen. Het meisje van de 2.5 jarige shet. Dus ik zeg heel schijnheilig tegen haar, hoe gaat het nu met boyke? longeer je hem al. Ja zegt ze, ik heb er zelfs al op gereden, en dat ging hartstikke goed. Maar dat komt denk ik omdat hij zijn moeder het elke dag ziet doen (da's mandy logica). Naja, ik zeg maar ja en amen. Dus ik zeg tegen mandy, joh, ada organiseert weer wedstrijden. Oh zegt ze, leuk, ook western wedstrijden (grijp je even vast aan je stoel als je dit leest zodat je er niet van het lachen afdondert). Want het western rijden gaat harstikke goed met havelli, ze kan al bijna een sliding, en kan heel krap wenden. Mandy is dus een jaar of 12, heeft 2 shets, en een western zadel, en ja, nu is ze een echte cowgirl hoor. *zucht*. Gooi er een western zadel op en je hebt een western paard. tada, makkelijk he? Lachen Ik wordt af en toe zo nie goed van dat kind. Vorig jaar kwam ze naar me toe. Wist je dat het slecht is voor het paard om met 2 bitten te rijden zegt ze. Dus ik zeg, hoe bedoel je? Nou, met stang en trens rijden is harstikke slecht voor zijn mond. DUs ik zeg, tja, vandaar dat anky er mee rijdt. Geen reactie. Dit meisje denkt dat ze nogal veel is, en ze is zo goed. Ok, ze kan heel leuk rijden hoor, maarja, op een 2.5 jarige rijden???? Ze verzorgt ook bij de Later (fokker van julius) en dan hoor je haar over Tellingor (dekhengst) Dat is toch zo'n kreng, etc. etc. Terwijl de later zelf dus zegt dat het zo'n brave hengst is (is ook door een meisje van 11 ingereden, dus).
Maarja, ik heb niks tegen mandy, en ik lig er niet wakker van, maar ze is soms zooooo vermoeiend.
Naja, ga er maar weer een eind aan breien.
Greetz

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 18:25

haaay
alles goed met honey verder geen koliek?
hoe is het met jou trouwens en met de bios?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-01 18:27

nee hoor, geen koliek, maarja, zand he, en dat kent ze niet, dus dan wil ze rollen.
Verder alles goed. Heb nu 2x gewerkt, en morgen weer, dus

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 18:31

hoi,

haha die honey! Dat moet ze wel afleren hoor. Stout hoor.

Maarre vertel eens meer over je werk..

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 19:31

honey was gewoon beetje moe en dan moet je der wel bij gaan liggen Knipoog

enneh van Mandy ach groeit ze vanzelf wel overheen, tenminste laten we t hopen voor haar. Zou wel zielig zijn als ze de rest van der leven zo blijft.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 19:37

Sommige mensen groeien daar nooooit overheen. Nouja, het zou nog kunnen bij dat meisje dat ikken, die is 16. Heeft ze nog een paar jaartjes..
Kan het me voorstellen hoor stef, die mensen zijnheeeeel erg vermoeiend!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 20:52

tja dat is het vaak ook nog met die bijdehandjes....dat ze ook nog eens wel aardig goed kunnen rijden!!!
Wij hadden ook altijd zo'n meisje bij de wei, altijd alles beter weten....zij reed toen wel eens op onze shet maar we werden zo gek van haar dat ze nu niet meer welkom is.
Al is het wel jammer want ze kon echt heel goed rijden!!!
Maar toen ze op een gegeven moment mijn vriend wel ff wou gaan vertellen hoe het een en ande moest toen was het gauw afgelopen.....jammer....maar ja nu rijd er een ander meisje op de shet!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 20:58

Vraag me af of ik ooit ook zo irritant was. Zal haast wel. Wij hadden een paar klasgenootjes van mijn broer bij ons lopen. Hadden ze Joop (3 maanden onder het zadel) zonder zadel willen rijden (klopt niet helemaal) toen ahdden we dus nog maar 1 zadel, en twee paarden. Ik werd een beetje gek, en ik trok dus een grote bek (die meisjes waren 3-4 jaar ouder dan ik). Eh, tja... Mijn zusje is ook vrij bijdehand... Ik vind het zelf ook irritant hoor, maar toch, ik wil d'r zeg maar niet zoveel over kwijt, omdat ik het idee heb dat ik zelf net zo erg ben...
Trouwens, oudere mensen die alles beter weten zijn ook irritant *LOL* . Vooral als het over MIJN Jopie gaat Pling

Laudine

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 23:07

Pfff...zeg dat wel. Hihihi. Bij ons op de manege lopen een paar meisje , wij ( pensionklanten) noemen ze de " ruiterkutjes" , die alles beter weten.Ze zijn allemaal tussen de 11 en de 14, ze zijn met een stuk of 6 en weten echt alles beter. Ik moest helpen om Napoleon, een manege paard dat altijd zijn hoofd omhoog doet op te zadelen ( ik ben lang,hihi dus dan mag ik helpen Knipoog )gingen ze mij even vertellen hoe ik hem op moest zadelen. Kwamen ze even later terug " moeten we helpen" zat het hoofdstel allang in *zucht* . Ik vind het wel 'lief' dat ze helpen, maar ik rijdt 'pas' (hihi) 10 jaar en weet echt wel hoe ik een hoofdstel in moet doen. Ook een x , ik was aan het vechten met bram, hij gooide steeds zijnn kop in de lucht en ging zijwaarts wegspringen, dus ik gooi hem op de volte in galop en ' schop' ( doordrijven) hem door op het moment dat hij wilde stoppen, daarna was hij heel braaf en was hij zijn energie kwijt. Gingen ze tegen mij zeggen dat ik dat niet mocht doen en dat ik het maar met hulpteugeltjes op moest lossen...hihih mensen af en toe Lachen

Liefs ymke