Weer hoofdstel zelf in kunnen doen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 10:02

Ik kan Razinda nu dus helemaal alleen doen, als ik wil! Maar voorlopig wil ik nog wel een beetje begeleiding bij het rijden!

Ze was gisteren zoooo braaf! Het longeren ging super! Ze gaat al veel meer op eigen benen lopen en de galop ging heel rustig en beheerst. Ze viel er niet uit en sleurde me niet mee. Ze leek gisteren wel een robotje, elk commando dat ik zei, volgde ze onmiddellijk op! Alle overgangen, tempowisselingen etc. Maar toch met pit erin, een keertje een bok enzo. Heerlijk paard is het toch. Ze liep erg lekker, mooi ruim enzo. Lovers

Toen wilde ik Jur gaan rijden maar het begon heel hard te regenen. Tja, dan mis je een binnenbak toch wel hoor. Ik heb 3,5 jaar de luxe van een binnenbak gehad. Dat wordt nog wat van de winter. Maar goed, Jur weer 'verwaarloosd' en ik voelde me weer erg schuldig. Wel had ze 3 kwartier los gelopen in de bak samen met Razinda.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 23:03

Ach welnee, je verwaarloost Jur niet hoor. Jur zal vast al blij wezen met je aandacht en misschien vindt ze het wel heerlijk, lekker niksen. Mijn Jur zou er niet zo mee zitten haha. Mooi dat je het hoofdstel nu alleen kunt, kan je idd zelf aan de slag met Razinda. Maar ik zou ook liever hulp erbij hebben in het begin. Ga lekker zo door! Iloon