alles te koop en wedstrijd zuidwolde.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
christien
Berichten: 328
Geregistreerd: 07-08-01
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-01 10:59

Wie gaan er a.s zaterdag allemaal naar de wedstrijd in zuidwolde?
Ik ga mee doen in de showmanship at halter en de trail aan de hand klasse.
Ik hoop dat het een druk bezochte en gezellige wedstrijd word.
Tevens heb ik een heleboel western wedstijd kleding te koop o.a. verschillende bloesjes, jasjes,broeken een paar chaps, een hoed,een mooi nieuw showhoofdstel met show bit (stang), wollen (show)blanket, diverse dekens en een show zadel van crates en nog veel meer.
Ik verkoop dit omdat ik geen paard meer heb om wedstrijden mee te rijden en als mijn jaarling straks oud genoeg kijk ik dan wel weer wat hem past en staat.
Alles wat ik verkoop is nieuw of in nieuwstaat en van zeer goede kwaliteit.
Ik neem het ook mee naar de wedstrijd in zuidwolde.


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 12:33

Ik ben heeeeeelemaal gek op mooie hoofdstellen....hoe ziet het hoofdstel van jou eruit???? Welke kleur?
Ik hoop te kunnen komen naar Zuidwolde!
Karen

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 13:38

met trillende handen en mijn hart in mijn keel heb ik dit topic open geklikt. Christien-van-de-jaarling-ruin-waar-ik-verliefd-op-ben gaat ALLES verkopen!!!!!!!!!!! Hmmmmmmmm alleen de kleding, niet het paard dus Party!!

Gelukkig maar, wij hebben al 2 paarden en 3 is teveel Haha!

Wij komen ook naar Zuidwolde. Harold gaat met Rainbow starten en ik neem Mac mee. Misschien start Harold Mac ook wel in de trail, of als ik zelf durf.....................nee ik droom nog even verder Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:32

waarom zou je niet durven Verward
Kom op gewoon doen.
Ga ik met een spandoekje aan de zijkant staan om je aan te moedigen *LOL* *LOL*


Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:30

waarom ik niet durf. Nou omdat:

ik paardrijden gruwelijk eng vind. Mac is het liefste paard van de wereld dus daar durf ik op. Ook lekker het bos in tegenwoordig. Maar in zo'n bak rijden met 30 anderen brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Ik heb in het voorjaar wel in Zuidwolde gereden. Mac was mee voor de gezelligheid. Harold heeft toen aan de pleasure meegedaan met Rainbow. Ik heb toen met Mac in de inrijbak gereden. Vond ik heel erg stoer van mezelf. Haha!

En nog een reden. Ik rijd paard voor mijn plezier. Stress heb ik al genoeg in mijn werk. Ik wil niet moeten presteren met paardrijden. Ik wil alleen maar genieten. En als ik mee zou doen zondag zou ik al drie weken van tevoren geen lol meer hebben in het rijden omdat het dan veel te serieus wordt allemaal.

Maar bedankt voor het spandoek vast. Fijn om te weten dat ik al 1 supporter heb mocht het er toch ooit nog van komen Clown

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 11:00

Die wedstrijd in Zuidwolde is toch zondag???

christien
Berichten: 328
Geregistreerd: 07-08-01
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 14:36

Ja natuurlijk is de wedstrijd zondag en niet zaterdag!
Karen, het hoofdstel heeft een lichte kleur waar je ook veel showzadels in ziet.
Het voor frontje heeft een lichte v vorm met zilver belegd wat ook aan de zijkanten zit,
het leer heeft een bloemprint.
Het is een splinternieuw super mooi hoofdstel van zeer goede kwaliteit evt. met een mooi showbit (schaar) erbij.
Mischien tot zondag?

Wetsernfriek

Berichten: 1021
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Bassilly (OPZULLIK) Henegauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 09:51

dat showzadel van crates dat je zegt heb je daarvan soms een foto ofzo
is het een light oil show zadel met veel zilver of niet ??
en is het een 16 inch laat snel iets weten en andere showspullen dat je ook nog hebt laat maar weten mail me aub naar westernfriek@hotmail.com
ben al een hele tijd opzoek naar een degelijk tweedehands of nieuw showzadel maar vind niet iets naar men zin de meeste zijn veel te duur of te druk groeten Cheese! Knipoog

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:04

Uhm, het topic is al 2 jaar oud!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers