oke.....neem even de moeite en lees dit!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

oke.....neem even de moeite en lees dit!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 21:44

HAllo! ik ben roos, en ik 'had' vroeger een pony, Stephanie.
ze is helaas overleden op 4 september jl,en ik mis haar nog elke dag.ik wil graag in contact komen met de (hele oude) eigenaresse.Stephanie stond toen ze zo'n 8 jaar oud was (als het goed is ) ergens bij almere.(niet zeker dus!)
dat meisej durfde er niet echt veel mee, als ze wilde bortselen ging stef op dr kont zitten, en ze kon er niet mee naar n ponyclub, daarom heeft ze haar verkocht aan mensen in veenendaal met nog meer paarden.van egdom heten ze van achternaam.zo ziet stef eruit:donkerbruine vacht, zwarte manen, klein wit kolletje, op linkerachterhoef witte streep, boven de hoef n litteken, en n witte kroonrand.ze was (ik denk) n welsch met arabier ofzo.ze was vroeger dus bljkbaar nogal n kreng en k zou graag willen weten hoe dat komt want ik denk er nog heel vaak aan!!!
xxx roos

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:46

foto zou fijn zijn?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:47

Beste Faithlover

Je vergeet erbij te melden dat ze ongeveer 1,42 cm was en dat ze nu tussen de 20 en 25 jaar oud zou zijn geweest. Ik heb ook helaas geen foto's van dr anders had je die wel gehad.

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 16:47

Je zou ook kunnen proberen via de achternaam een telefoonnummer te achterhalen mits er geen 100 met die achternaam in Veenendaal wonen.
Maar ik ken een paar mensen die paarden hebben staan in Veenedaal zal eens voor je rond vragen.

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 19:21

ooo volnegs mij heb ik het niet helemaal logies getypt, die mensen IN veenendaal hebben stef toen gekocht van iemand anders, en Die mensen wil ik weten!!

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:16

Heel veel sterkte met het verlies.. Ik heb mijn pony in januari moeten laten inslapen en mis hem ook nog elke dag heel erg..
Ik hoop voor je dat je nog in contact kunt komen met die oude eigenaresse.

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:41

Heb je misschien een foto? Ik heb een tijdje een pony verzorgd, dat was ongeveer 5 jaar geleden die ook Stephanie heette. Was heel donkerbuin, maar aftekeningen weet ik niet meer. Ze was toen zo'n 19 jaar oud en toen wij dr gemeten hadden zo'n 1.40m. Dit was dus in Delft. Of bedoelde je dat de pony tot dr einde in jou bezit was?

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 21:03

Ik snap wel dat je hem zo mist. Maar ik zou het verder ook niet weten..wel toevallig dat hij dezelfde naam heeft als mij