Ogen laseren in Turkije

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Ogen laseren in Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 10:16

Een vriend van mij laat zijn ogen laseren in turkije. Hij verblijft vier dagen in Istanbul. Het hele grapje kost maar 1000 euro. Hij zegt dat het net zo goed zo niet beter is dan in nederland en als blijkt dat zijn ogen niet geschikt zijn om te laten laseren, dan krijgt hij 450 euro terug.

Wat vinden jullie hiervan?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:17

Is dat inclusief, hotel en de hele mikmak?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:17

Ik zou het niet doen! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:18

Hij moet het geheel zelf weten, maar ik heb genoeg drama documentaires gezien over mensen die goedkoop ingrepen laten doen in het buitenland om het zowel in binnenland en buitenland te laten Haha!
Waarom laat hij niet eerst hier kijken of zijn ogen geschikt zijn?
Zou het zelf niet doen...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:19

ik ook niet. dit soort ingrepen heb ik liever in mijn eigen vertrouwde landje.

Amor Vincit Omnia

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:24

Mijn vriend moet ook binnenkort, hier, in Nederland. En we zijn 2 x zoveel kwijt. Maar altijd nog liever dan een land als Turkije (no offence)

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:26

Is er iemand van jullie wel eens in Istanbul geweest??

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:31

Barb schreef:
Is er iemand van jullie wel eens in Istanbul geweest??


Mijn vriend! En geloof me; daar wil je je ogen echt niet laten laseren
Ik heb btw ook eens een docu gezien over britse vrouwen die cosmetische ingrepen lieten doen in Polen, wat een ellende; geld kwijt en van de wal in de sloot geholpen! Wat is dan verstandig? Liever een beetje meer euro's kwijt en je een hoop ellende besparen.....

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:35

Dat van die vrouwen in Polen heb ik ook gezien, was niet echt om vrolijk van te worden... Die ene vrouw haar hoofd was helemaal opgezwollen, en ze wilden er niets aan doen geloof ik.

Ogen laten laseren in Turkije zou ik niet laten doen, ten eerste denk ik dat de gezondheidszorg hier wat beter geregeld is, en met de nabehandeling lijkt het me ook niks, mijn buurvrouw heeft ook haar ogen laten laseren, en heeft er achteraf aardig wat problemen mee gehad.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:40

nou als ik iets zou moeten laten doen, zou ik het toch liever in nederland doen. is vertrouwder en ik weet het niet hoor, ik heb het niet zo op andere landen om me daar te laten opereren of laten laseren

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:41

als ik zie hoe secuur de voorbehandeling van mijn vriend is gegaan: hij is wel door 10 machines heengegaan. Duurde iets van 1.5 uur.
De operatie (incl. voorbehandeling en nabehandeling) duurt ook iets van 1.5. uur. Het betreft dan wel de Lasek methode (dus de zwaardere). Dan is toch niets prettigers om binnen een uur weer in je eigen bed te belanden? Bovendien zijn de artsen 24 uur per dag oproepbaar en zal hij de eerste paar maanden regelmatig terug moeten voor controle. Als je dan steeds naar Turkije terug moet... pffff, wordt al moe bij de gedachte!


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:51

Turkije staat er om bekend *is trouwens niet het enige land Knipoog *, dat als je in het ziekenhuis beland als toerist ze je hoe dan ook wel willen opereren om geld aan je te verdienen.
ik zou daar niet vrijwillig iets laten doen.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:59

misschien een vooroordeel maar ik vertrouw dat niet helemaal. In dit soort dingen vind ik dat het in Nederland goed is geregeld en heb ik er meer vertrouwen in dan in turkije.
Ik zou het dus niet doen.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 11:04

Brr ik heb ook de meest ranzige documentaires gezien over mislukte ingrepen. Ik laat sowieso niets aan mezelf versleutelen, en anders echt alleen bij een goede kliniek in nederland.

Don't hate me cause you ain't me!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 11:12

no way dat ik in turkije mn ogen ga laten laseren

vriendin van mij is in Bree(belgie, niet ver over de grens) geweest, 2 ogen 2000 euro, in NL heb ik het nagevraagd(en zij ook) en was ik bijna het dubbele kwijt!

maar ja Belgie is toch wel wat anders dan turkije! voor meer operaties gaan mensen naar Belgie(kunstheup&kunstknie hebben ze nieuwe methode voor, binnen 2 weken lopen die mensen weer beter als ooit te voren dus belgie vertrouw ik wel)

dus als ik mn ogen ooit laat laseren, dan in Bree, martine werd er supergoed behandeld, en alles werd 3x getest voor ze daadwerkelijk gingen opereren, en ze heeft nergens last van gehad!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:54

no way echt niet doen
en als zijn ogen niet geschikt blijken maar € 450 terug???? man is hij helemaal gek?? die tests kan je hier in België voor een tiende van de prijs of zelfs nog minder laten doen (als ik mn mam spreek zal ik het even vragen, zij heeft die een jaartje geleden laten doen, zij bleek niet geschikt)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:59

Ow, nee, dan ga ik liever nog zonder lenzen/bril door het leven, dan daar mijn ogen laten opknappen. Heb ook die docu. gezien van die Britse vrouwen... En nee, daar werd je niet vrolijker van.

Laat je het nog even weten hoe het gegaan is?

:){

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 14:06

Nee echt niet!



Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 14:37

Ja, ik heb ook zo mijn vooroordelen erover. Maar elk mordern land heeft wel iets op medisch gebied waar ze goed in zijn. Duitsland is weer veel beter met bv rugoperaties. Mijn vriend zei dat ze verder zijn met ooglaseren in Turkije als in nederland (kan me niet echt voorstellen, maar goed). Ik zal eens op i-net struimen om daarover iets op te zoeken.....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 14:39

Ik zou dat dus echt niet in Turkije laten doen!! Ik heb ook die docu gezien over polen.. Scheve mond Wat verschrikkelijk als je dat overkomt. Ohhh men ik zou dan echt niet meer naar buiten durven. En je ogen zijn heel kostbaar en als het dan fout gaat.. Dan geef ik liever meer geld uit dat het goed gedaan word dan voor weinig geld en slecht gedaan word. En als het blijkt dat hij er niet voor geschikt is krijg ie maar 450 euro terug. Zonde van je geld vind ik. Als ik het zou laten doen, dan in Nederland.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 14:55

Picasso"]
[quote="Barb schreef:
Is er iemand van jullie wel eens in Istanbul geweest??


Mijn vriend! En geloof me; daar wil je je ogen echt niet laten laseren
Ik heb btw ook eens een docu gezien over britse vrouwen die cosmetische ingrepen lieten doen in Polen, wat een ellende; geld kwijt en van de wal in de sloot geholpen! Wat is dan verstandig? Liever een beetje meer euro's kwijt en je een hoop ellende besparen.....
[/quote]

Ja dat had ik ook gezien! Vreselijk gewoon. Als je het wil laten doen zou ik het nooit in zo'n land doen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 15:23

Stephanie100"]
[quote="Picasso"][quote="Barb schreef:
Is er iemand van jullie wel eens in Istanbul geweest??


Mijn vriend! En geloof me; daar wil je je ogen echt niet laten laseren
Ik heb btw ook eens een docu gezien over britse vrouwen die cosmetische ingrepen lieten doen in Polen, wat een ellende; geld kwijt en van de wal in de sloot geholpen! Wat is dan verstandig? Liever een beetje meer euro's kwijt en je een hoop ellende besparen.....
[/quote]

Ja dat had ik ook gezien! Vreselijk gewoon. Als je het wil laten doen zou ik het nooit in zo'n land doen.
[/quote]

Dat heb ik ook gezien idd!! ook de nazorg was echt bar en boos...
Ik was eens op vakantie in Spanje, ik weet nog wel toen het halve hotel aan gasten (in Lloret da Mar) voedselvergiftiging kreeg... werd er een afgevoerd in de ambulance, gaan ze de heuvel op, valt de motor uit. Dus zij de ambulance de heuvel opduwen en bij het eraf rollen sloeg de motor weer aan Lips are sealed

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 16:33

orri schreef:

Dat heb ik ook gezien idd!! ook de nazorg was echt bar en boos...
Ik was eens op vakantie in Spanje, ik weet nog wel toen het halve hotel aan gasten (in Lloret da Mar) voedselvergiftiging kreeg... werd er een afgevoerd in de ambulance, gaan ze de heuvel op, valt de motor uit. Dus zij de ambulance de heuvel opduwen en bij het eraf rollen sloeg de motor weer aan Lips are sealed


Zo heb ik er nog een! Vorig jaar in Tossa de Mar was een jongen met zn hoofd op de rotsen gedoken, toen hebben ze hem zonder brancard naar de ambulance getilt en ze lieten hem op de helft ook nog bijna uit handen vallen Lips are sealed Echt heel erg. Zijn vriend die erbij was maakte natuurlijk problemen toen ze die jongen bijna op de stenen lieten kletteren terwijl hij wie weet wat voor hersenletsel al had opgelopen, die werd dus door de politie tegen de grond gemept.. lekker landje spanje

Don't hate me cause you ain't me!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 16:59

Volgens mij krijgt bijna iedereen een voedselvergiftiging die naar Lloret de Mar gaat. Bij ons in het hotel ook. Ik kreeg bv ook voedsel (vlees met rode saus). De dag erna kregen we ook dat vlees, ik zag het namelijk toen ik het paneermeel eraf schraapte. Ga iig nooit naar een cheap hotelletje voor weinig, want je bent gedoemt om elke dag uit eten te gaan als je niet minstens aan de schijt wil gaan.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:03

Wow nee dat zou ik nooit doen.
Dat risico is mij te groot en dat neem ik niet met mijn ogen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angs1989, Ania, Fee_, fohadie, GrapeshotBot, Hemellichaam, judithM, Keizerinnnn, Lizenlotte, loesje4600, Marocje, MieLo, Miran, Mrskiwi, Roosch, saskiaojan, Steeph, Tomboy0, VuurVleugels, winnetou4502, xxxmh en 62 bezoekers