Kwam ik tegen op een oude floppy (Pablo en ik als viking))

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:16

Ik was eigenlijk een oude schoolopdracht aan het zoeken maar naast schooldingen stonden ook deze foto's op het schijfje.

Hier was Pablo net 5 maanden onder het zadel en en bijna 4. Hier deed ik voor het eerst een onderlinge wedstrijd mee. Het was carnaval vandaar dat we waren verkleed als barbie met barbiepaard Verward
[img]../upload/34/carnaval.jpg[/img]

Deze is van de lente van '98, was hij net 4
[img]../upload/34/pablo.jpg[/img]

Dit was op 4 juni 2000 bij een wedstrijd.
[img]../upload/34/pablo_04.06.00.jpg[/img]

Portretje
[img]../upload/34/portretpablo.jpg[/img]

Wat deed hij soms toch leip (4 of 5 jaar):
[img]../upload/34/pablo_spring_2.jpg[/img] [img]../upload/34/pablo_spring1.jpg[/img]

Tsja, ik was viking in mijn vorige leven. Op Kimble, een fjord die mijn moeder heel even heeft gehad maar die konden het helemaal niet vinden met elkaar (Kimble was nogal sterk en ging er met rijden altijd vandoor). Was ook weer met carnaval, samne met Nicole en haar haflinger deden we een mini toneelstukje met muziek over een haflinger en een fjord die waren ontvoerd door het circus. Was echt lachen. Haha!
[img]../upload/34/stupid.jpg[/img]

En dit ben ik alweer 3 jaar geleden op mijn stage.
[img]../upload/34/trias.jpg[/img]




_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Wil je een gesprek onder vier ogen voeren, dan is een Korte Wandeling verstandiger dan met zijn allen te gaan Hossen"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-08-13 10:27 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-08-13 11:06 ]</font>


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:27

Leuke foto's hoor,heel grappig die verkleed foto's Haha!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:30

leuke foto's maar jammer dat de eerste beetje ver weg is. die gekke fotos waar pablo springt zijn tof!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 15:50

Haha. leuke foto's.
Die gekke sprongen van Pablo zijn echt leuk.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 15:56

Hey leuke foto's!
Pablo is lekker maf aan het doen zeg! En op die eerste foto loopt hij al erg netjes als hij nog niet zo lang ingereden was!
En die foto van Kimble de Fjord heb ik al eens eerder ergens op internet gezien...weet niet meer waar...maar dat is dus de Fjord waar je moeder niet mee op kon schieten waar ze het over had in het blaadje van het Fjordenstamboek hihi.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 16:08

Pablo lipe op de eerste foto zo omdat hij het wel erg spannend vond allemaal (ze waren ook nog aan het verbouwen dus er lag overal rommel langs de bak). En ik aai hem daar even over zijn nekkie om hem gerust te stellen.
Hij kon nog niet veel hoor maar een simpel beginnersproefje ging wel (was een proefje zelf gemaakt door de manege voor de beginners als instapproef naar de B).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, BLEXBot en 83 bezoekers