Succes-dieet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 23:37

Ik merk dat ik het beter volhoudt dan anders omdat ik het niet in mijn eentje doe.
Ik hou voor mezelf op bokt bij wat ik allemaal eet dus dat is ook een stok achter de deur.
Ik kwam er eergister achter dat ik toch nog een stukje zwaarder was dan ik aanvankelijk dacht toen ik aan het dieet begon Huilen dus het was ECHT nodig.
Ik woog vandaag 64,5 (eergister 65,5 terwijl ik zeker weet dat ik toen al iets kwijt was Bloos ) en het gaat dus de goede kant op richting de 60, 61! Haha!


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 23:49

Ik doe zelf niet mee, maar ik steun jullie wel hoor!!
Veel succes allemaal het moet gewoon lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 09:05

Ik probeer nu ook echt mee te doe. Ik durf alleen nog niet op de weegschaal te gaan staan. De laatste keer woog ik bijna 60 en daar schrok ik zo van dat ik pas weer durf te kijken als ik merk dat mijn broeken wat losser gaan zitten. Ik ben niet met een rigoreuze afvalrace begonnen maar wel met bewuster eten en minder snoepen. Van de choco ben ik nu aardig afgekikt maar de boterhammen met kaas kan iknog niet laten staan. Geen kaas meer in huis halen dus.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 12:12

He? Kaas is toch gezond?? Verward

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 12:25

Gewone kaas is heel vet en dat is niet goed. En van die linera kaas vindt ik niet lekker dus dan eet ik maar gewoon geen (of iig minder) kaas.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 13:30

Ow weer wat geleerd! Haha! Tja ik heb nog nooit gelijnd dus weet er het fijne niet van, ik eet gewoon wat ik lekker vind. Al die calorieen enzo is allemaal acadabra voor mij Clown

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie