Verzoekje/vraagje aan BartVB

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:02

Is het misschien mogelijk om op de upload pagina ook een verwijderknopje te maken zolas je bij de priveberichten hebt gemaakt?
Ik plaats soms nogal veel foto's daar en ik wil er ook wel eens weghalen (zodat er weer meer vrije ruimte komt) maar dat weghalen duurt zo lang.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:18

Weghalen hoeft in principe niet. We hebben harddisk ruimte zat op het moment..

Als je die foto's verwijderd dan zijn ze natuurlijk ook meteen uit al je posts verdwenen en dat kan soms nogal wazige situaties geven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:20

Ik wilde ook alleen oude foto's weghalen die toch nooit meer worden bekeken. Maar las het niet uitmaakt laat ik ze gewoon staan.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:24

Oh ik dacht ook dat de ruimte een probleem was omdat BartVB het steeds had over 'waarom uploaden als het ergens anders op internet staat' (--> mee eens trouwens...dat is dubbelop) dus dacht dat we even rustig aan moesten doen met onze fotoverslavingen. *LOL*

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:33

Grootste probleem is op dit moment de bandbreedte, dus de hoeveelheid verkeer die we mogen produceren.

Als jullie een foto op de bokt server zetten is er niet veel aan de hand. Probleem ontstaat als mensen die foto's gaan bekijken Knipoog Dat kost gruwelijk veel verkeer.. En die gruwelijke hopen verkeer die betaal ik..

Op dit moment hebben we 20GB gratis maar we komen waarschijnlijk uit op iets van 35GB (a fl.0,04 per MB extra). Gelukkig hebben we deze maand iets kunnen regelen met de hosting provider waar de bokt server staat (anders kostte het mij dus VEEEL centjes).

Waarschijnlijk gaan we de bokt server deze maand ergens anders heen verhuizen waar het allemaal wat goedkoper is en waar extra GB's goedkoper zijn, maar op dan kost het me nog een paar honderd gulden per maand (zoals bokt op dit moment loopt).

Ik gok namelijk dat de vakantie voor een hoop mensen afgelopen is, het is de afgelopen week namelijk ineens veeeel drukker geworden op bokt.. Niet leuk voor mijn bankrekening Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:43

Eigenlij kis het te gek voor woorden dat Bart zoveel moet betalen voor onze verslaving. Is er niet iets anders mogelijk?
Het is natuurlijk een hobby, ipv een eigen paard heb je een eigen forum. Maar dan nog. Wij hebben er allemaal heel veel plezier van en de enige die er voor moet betalen is Bart.
Kunnen we van Bart niet een mascotte maken (help Bart de winter door oid) ?

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:45

ja dat we allemaal een bedrag betalen. ik vind het niet eerlijk zitten wij op andermans kosten te verslaven zeg.
ik stem voor! Party!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:56

Neuh, da's allemaal erg lastig te regelen en dan gaat waarschijnlijk maar een deel betalen terwijl de rest er nog steeds gratis gebruik van gaat maken.

Ik moet eens op zoek naar wat bedrijven die willen adverteren op bokt.. Moet toch wel te doen zijn met meer dan 2500 bezoekers per dag.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:11

dat denk ik wel. bijvoorbeeld horselover of divoza????