Hadden jullie voorspellingen die uitkwamen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Hadden jullie voorspellingen die uitkwamen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 18:12

Uiteraard hebben jullie vantevoren geregeld gedacht "Wat zou eruit komen?"
Ik ben benieuwd of iemand van jullie ook werkelijk het goede dacht.

Vorig jaar riep ik met mijn hand op mijn hart dat Marjon een hengst zou krijgen. Ik ging er eigenlijk al compleet vanuit en jawel, het werd Rubbo, dus een hengst Haha! (Over de kleur had ik niet nagedacht volgensmij).

Dit jaar is Marjon weer gedekt en weer heb ik het gevoel dat het een hengstje wordt (minder sterk dan vorig jaar, dat wel). Deze keer heb ik ook het 'gevoel' dat het een bruine wordt met matig wit (2 voetjes en een smal belsje ofzo).
Ik ben echt heel benieuwd en kan echt haast niet meer wachten....
Zucht, waarom duurt dit zo lang? Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:14

Ik ben er helig van overtuigd dat Nuala een hengst krijgt. Ben vandaag maar eens naar merrie namen gaan zoeken, want eigenlijk heb ik alleen hengstennamen. Ik denk dat het veulen of bruin bont word, of zwart. Ik hoop natuurlijk op bont..

Ik moet nog tot begin Juli wachten tot ik iets weet Boos!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:41

Ik zei bij Idola dat het een bruin merrieveulen werd, maar werd een vos merrieveulen, 50% goed dus Haha!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:42

Ik denk dat Ro een vosmerrie veulen krijgt met veel wit. maar na 1 juni denk ik dat jullie het te weten krijgen. Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 19:17

Ik had "voorspeld" dat Isolda twee jaar geleden een vos zou krijgen. Dat kon ik ook al lekker makkelijk doen, aangezien zo goed als alle familie vos is Haha!
Ik had ook een merrietje voorspeld en dat kwam uit. Maar dat was meer veel geluk *LOL* Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 19:49

Merilyn schreef:
Ik denk dat Ro een vosmerrie veulen krijgt met veel wit. maar na 1 juni denk ik dat jullie het te weten krijgen. Haha!


ik zal de videocamera meenemen Haha! En de digi natuurlijk....

Is 't al 1 juni?????? Knipoog

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:30

Ik was er vorig jaar heilig van overtuigd dat het een merrie ging zijn en donkerbruin ( dat laatste kon niet anders want de vader vererft enkel die kleur Haha!) en het kwam uit

Dit jaar had ik dan weer een ontzettend sterk gevoel dat Xender een hengst zou worden , en ja hoor Haha!

Bij de andere merrie had ik het mis , maar ach . Das nog steeds 2 op 3 hé Tong uitsteken

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:30

Ik weet zeker dat ik een hengst krijg, met een smal onregelmatig blesje en 2 witte voetjes, verder bruin van kleur!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:33

Niet bepaald. Ik wist zeker dat we twee veulens zouden krijgen en we hadden er maar één. Daarnaast wist ik ook wel zeker dat het een schimmel zou worden Haha!

Ik hoopte wel stiekum op een mooi hengstje, dus daar is op zijn minst al de helft van uit gekomen Cool . Nu nog wachten op de fotografe Lachen

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:40

Hmmm, ik verwachte vorig jaar een bruin hengsje maar hoopte een bruine merrie. Dat 2e werd het ook! Bij Dien denk ik dit jaar een hengst, ik weet niet waarom, zo maar.

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:49

We hebben al meerdere keren gehad over een eventuele tweeling, endaar was ik ook bang voor omdat het allemaal zo anders verliep. En had gelijk...

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 13:43

ik heb een heel sterk voorgevoel dat rain een hengstje krijgt...een grote, want de vader was erg groot. en natuurlijk bont!!! helaas komt ie pas september, en dan ook nog es hopen dat rain en zoon/dochter het overleven, want rain was op 2.5 jarige leeftijd gedekt!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:29

Ik hoopte bij roos op een bonte.. en die heeft ze
en me vader hoopte ook op een zwarte van koosje en die heeft die ook Haha!

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:32

Ik heb, toen mijn merrie drachtig was, de hele tijd gedacht dat er een donkerbruine hengst uit zou komen. Ik had veel liever een merrie, maar ik wist zeker dat het een hengst van die kleur werd. Dat heb ik ook luidkeels lopen verkondigen Haha!. Purple Rain is inderdaad een donkerbruine hengst geworden, alleen zijn bles had ik er niet bij voorspeld...