artikel in bit en reverence!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

artikel in bit en reverence!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 22:39

Hallo hallo! Ik heb wel een heel erg leuk nieuwtje waar ik ook nog eens ontzettend trots op ben! We doen heel veel om het Lipizzaner ras te promoten en nu heeft het tijdschrift Bit gevraagt of de Lipizzaner hengst Romeo als bouwplaat gebruikt mag worden! Jaaaaaaa gaaf! Zn eigenaresse belde me op om het super nieuws te vertellen. Afgelopen maandag is Arnd Bronkhorst foto's komen maken, ik kon er helaas niet bij aanwezig zijn, druk druk druk , maar ben heel erg benieuwd naar het resultaat.
Zelf kom ik ook in het spotlight, ik mocht mezelf en Lipi voorstellen in het Lipizzanerblad Reverénce, pff is wel moeilijk hoor een stukje schrijven over jezelf en wat je doet, maar volgens mij is het wel aardig gelukt. En er komt een leuke foto bij, deze:

Afbeelding

Ja het word nog wel eens wat met die Lipi's!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 23:18

Leuk voor je! Jammer dat je niet bij de fotosessie kon zijn zeg!
Je foto doet het niet bij mij Verward

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 07:31

Gaaf he Regine dit is ook wel een hele leuke foto, sta je goed op Knipoog Ik vind het ook erg leuk voor de eigenaren van Romeo, het is een mooie hengst, kan wel wat promotie gebruiken! Weet je al wanneer ze in de bit komen te staan?

Belker

Berichten: 15304
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 07:33

Gefeliciteerd.

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 10:48

gaaf, wanneer komt de reverence weer in de bus?? Ben heel benieuwd.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 22:27

Als het goed ik komt de Reverénce weer in juni! En ik denk dat het of in aankomende bit komt, of in die daarop. Ik weet niet precies waneer Lennard, de ruiter van Romeo, geintervieuwd word/is.