zal ik ermee stoppen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

zal ik ermee stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 14:03

Het paardje wat ik twee jaar heb gereden is een paar maanden geleden verkocht. Toen ben ik via internet op zoek gegaan naar een nieuw verzorgpaard. Die heb ik gevonden, in camperduin. Superstallen, hele leuke eigenares waar ik het goed mee kan vinden. Ik was niet weg van de pony, maar ik dacht dat dat wel zou komen.

per toeval via via ben ik daarna bij Nicoline terecht gekomen(voor foto zie mijn profiel). Die rijd ik nu bijna dagelijks, ik ben de enige die op haar rijdt en het klikt echt tussen ons. Ik ben al helemaal gek op haar.
Maar wat tijd betreft is het nauwelijks of eigenlijk bijna niet te combineren. Nicoline geef ik niet op, maar ik denk dat ik er verstandig aan doe om in Camperduin te stoppen. het klikt van mijn kant niet echt met die pony en het is best ver weg. Nicoline staat namelijk in heerhugowaard waar ik ook woon.

Ik vind het zo moeilijk, ik vind het in camperduin ook zo leuk. Hele aardige mensen en ik vind het voor haar ook wel banketstaaf om er nu weer mee te stoppen. Ik was zo blij dat ik zo een mooi adres had gevonden! Ik kan er de duinen in en naar het strand.... wat zouden jullie doen?
Met nicoline stop ik niet. Als ik in camperduin blijf dan betekent dat hooguit dat ik minder tijd voor haar heb.


loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:59

ik denk dat je je beter kan concentreren op 1 paardje. vooral als het met dan ander paardje toch niet echt klikt en het ook verder weg is.
dan kan de eigenaar beter proberen iemand anders voor het paard te zoeken zodat ie de aandacht krijgt die hij nodig heeft.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 16:15

Linda_k schreef:
was niet weg van de pony, maar ik dacht dat dat wel zou komen.

per toeval via via ben ik daarna bij Nicoline terecht gekomen(voor foto zie mijn profiel). Die rijd ik nu bijna dagelijks, ik ben de enige die op haar rijdt en het klikt echt tussen ons. Ik ben al helemaal gek op haar.
Maar wat tijd betreft is het nauwelijks of eigenlijk bijna niet te combineren. Nicoline geef ik niet op, maar ik denk dat ik er verstandig aan doe om in Camperduin te stoppen. het klikt van mijn kant niet echt met die pony en het is best ver weg. Nicoline staat namelijk in heerhugowaard waar ik ook woon.

Met nicoline stop ik niet.


je zegt het zelf eigenlijk al: je stopt niet met nicole.
en het is niet te combineren.. Haha!
en als het zo geweldig is bij die andere, ( mooie stallen, aardige eigenaren..ed) vinden ze vast ook wel snel iemand anders.
ik zou voor nicole gaan.
succes met je beslissing!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 16:27

Volgens mij heb je de keuze al gemaakt.
Succes met de knoop doorhakken!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:03

Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind voor die andere mensen. Maar je zal uiteindelijk toch een keuze maken. Je kunt het ze beter meteen eerlijk vertellen en er niet om heen draaien.
Als jij bij Nicoline meer leert, goed naar je zin hebt en het is dichtbij.. Tja dan heb je je keuze snel gemaakt denk ik. Het is alleen moeilijk om het vertellen, met dat soort dingen heb ik het ook altijd moeilijk.


cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:22

ik zou er mee stoppen en je tijd besteden aan nicoline je kunt ook een trailer lenen en met haar naar de duinen gaan en je moet je eigen keuze maken

Zip's Faantastico <3

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:25

nicoline.
ik zou met dat andere stoppen.
ook al kan het nog zo mooi zijn.
het moet van beide kanten komen.
iig succes ermee

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 19:35

Ik zou stoppen, gewoon eerlijk tegen die mensen zeggen dat het niet echt klikt met de pony.. Kunnen zij iemand anders zoeken en ze snappen het heus wel

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 19:45

hoi succes met je beslissing, ik zou t wel weten, geen gedonder met rijden, dan is de loler gouw af, dus t paardje in camperduin stopzetten.............

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 09:06

Inderdaad weet ik het eigenlijk al en het klopt wel dat ik mijn beslissing al heb genomen. Maar het is inderdaad zo dat ik het heel moeilijk vind om te zeggen dat ik ermee stop. Ik vind dat soort dingen zo moeilijk! Maar het is wel eerlijker inderdaad. Tegenover die eigenares zodat ze iemand anders kan zoeken, maar ook tegenver Nicoline.
Ik denk nu ook ik stop er uiteindelijk toch mee omdat ik toch wel voor Nicoline kies. Kan ik het beter nu eerlijk zeggen, het wordt er waarschijnlijk niet makkelijker op.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 10:14

Je zou anders voor kunnen stellen, dat je bijvoorbeeld nog een maand blijft, zodat ze iemand anders kunnen zoeken.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 11:15

Ik zou in jouw situatie waarschijnlijk ook stoppen met dat andere paardje. Maar zeg het wel zo snel mogelijk tegen de eigenaresse en ben eerlijk in je reden.

* To Belg, or not to Belg *

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 20:02

Ik zou ook stoppen met het paardje en verder gaan met Nicoline, het klikt goed tussen jullie.

Let love shine so bright

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:33

Ik zou ook gewoon met Nicoline doorgaan als het toch al met die andere niet klikt dat schiet niet op en dan heb je meer tijd voor nicline. Succes ermee


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Anne77, Kimmej, lastig en 95 bezoekers