Bijna dood ervaring of 1 dag man?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Bijna dood ervaring of 1 dag man?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 14:28

Ik ben van mening dat vrouwen het orgasme heftiger beleven dan wij mannen. Alleen daarom zou ik wel een dag van mijn leven vrouw willen zijn.

Dan nu mijn vraag aan de dames als je zou kunnen kiezen tussen 1 dag man zijn of een bijna dood ervaring die niet fataal is, wat zou je dan kiezen?

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:28

Is er verschil dan? Tong uitsteken

Goedgekeurd onderschrift :)

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:29

supersnel, effe een vraagje, niet vervelend, maaruh, hoe kom je op dit soort dingen? Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 14:34

Er zijn nou eenmaal belangrijke dingen in het leven die mensen bezig houden !!!

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:35

1 dag man! Dan snap ik misschien voortaan iets meer van die mannen!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:38

Laat die mannen maar eens 1 dag vrouw zijn
dat lijkt me een betere oplossing
en dan wel op een dag van hevige menstruatie Extreme duivel

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:41

runningkawa schreef:
Laat die mannen maar eens 1 dag vrouw zijn
dat lijkt me een betere oplossing
en dan wel op een dag van hevige menstruatie Extreme duivel


Ik zou ook voor 1 dag man willen zijn..

En dat bij voorkeur een man die van alle vrouwen aandacht krijgt.. Haha! Kijken hoe hij zoiets ervaart..

* zou ook meteen weten wat SP bezig houd Tong uitsteken *

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:42

Of tijdens een bevalling Schijnheilig

Maar ik zou kiezen voor de bijna-dood ervaring. Waarom? Omdat me dat specialer lijkt dan man-zijn, dat lijkt me namelijk niet zo heel bijzonder, sorry *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:43

idd cody
en wat zappen en met een pot bier in de hand om daarna te lachen om je eigen boer kunnen wij ook nog wel Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:45

Hi hi, alleen al het feit dat wij vrouwen megavaak orgasmes tijdens sex kunnen krijgen (dat is al een bijna-dood-ervaring op zich Haha! ). Nee ik geloof niet dat ik 1 dag een man wil zijn. Alhoewel, als ik een keer sex als man kan beleven dan weet ik meteen hoe gezegend ik ben Haha!

'Paint' it 'Black'

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:45

runningkawa schreef:
idd cody
en wat zappen en met een pot bier in de hand om daarna te lachen om je eigen boer kunnen wij ook nog wel Haha!


Ja, of een keiharde wind laten in gezelschap of onder de dekens.. En dan gaan zitten wapperen *LOL*

* ja, zo'n vriendje heb ik gehad, wat een ransbak zeg *LOL* *

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:49

Er zitten ongeveer 80000 zenuwuiteinden in zowel de eikel van de man als de clit van een vrouw. Dus als vrouwen al een orgasme krijgen zal hij technisch gesproken niet heftiger kunnen zijn als bij mannen. Fabeltje, maar wel hardnekkig.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:55

oh dus ze faken eigenlijk maar dat heftige...

ik vind eigenlijk dat elke vrouw VERPLICHT 1 dag man zou moeten zijn, alleen al om te weten hoe moeilijk het is dat testosteron in bedwang te houden!

Amor Vincit Omnia

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 14:55

Cody schreef:
Of tijdens een bevalling Schijnheilig

Maar ik zou kiezen voor de bijna-dood ervaring. Waarom? Omdat me dat specialer lijkt dan man-zijn, dat lijkt me namelijk niet zo heel bijzonder, sorry *LOL*


wil jij niet eens een een keer staand kunnen plassen? Is wel cool hoor!

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:55

SuperSnel schreef:
Ik ben van mening dat vrouwen het orgasme heftiger beleven dan wij mannen. Alleen daarom zou ik wel een dag van mijn leven vrouw willen zijn.


Ben je ook van mening dat mannen veel vaker een orgasme krijgen dan vrouwen?

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:56

SuperSnel"]
[quote="Cody schreef:
Of tijdens een bevalling Schijnheilig

Maar ik zou kiezen voor de bijna-dood ervaring. Waarom? Omdat me dat specialer lijkt dan man-zijn, dat lijkt me namelijk niet zo heel bijzonder, sorry *LOL*


wil jij niet eens een een keer staand kunnen plassen? Is wel cool hoor!
[/quote]

Tegenwoordig hebben ze daar plaskokertjes voor vrouwen voor Schijnheilig

Oftewel.. Ik heb al een staand geplast en daar was weinig aan.. Haha! Zit liever Haha!

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 14:57

8000 zenuwen zijn geconcentreerd op een kleiner opervlakte, moet dus wel heftiger zijn

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:58

Ja zo'n speciaal vrouwentoilet waar je moet staan, heb ik ook al eens gebruikt, dus nee, sorry, daarvoor zou ik geen man hoeven zijn...
En ik kan werkelijk ook geen andere reden verzinnen waarom ik het wel zou willen.

Die bijna-dood-ervaring lijkt me veel indrukwekkender. Zou het serieus wel eens willen meemaken, heb er zoveel verhalen over gehoord, maar dan moet je natuurlijk wel zeker weten dat het bij 'bijna' blijft.


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:59

Vind ik ook SP!

Van een hengst kunnen ze het begrijpen maar nee wij mannen, dat is toch onbegrijpelijk! Tong uitsteken

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:01

SuperSnel schreef:
8000 zenuwen zijn geconcentreerd op een kleiner opervlakte, moet dus wel heftiger zijn


Dus mensen met kleine handen kunnen beter voelen dan mensen met grote handen?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:02

Prima schreef:
Vind ik ook SP!

Van een hengst kunnen ze het begrijpen maar nee wij mannen, dat is toch onbegrijpelijk! Tong uitsteken


Castreren dan maar! Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:03

Tallie1979 schreef:
Oftewel.. Ik heb al een staand geplast en daar was weinig aan.. Haha! Zit liever Haha!


Op die vieze ranzige wc brillen. Nee hoor laat mij maar fijn mijn mannetje staan Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:05

1 dag man absoluut!!!
Ik zou gelijk naar de wc gaan, lijkt me zo grappig!! En natuurlijk even sex hebben met een vrouw, niet omdat ik sex wil met een vrouw, maar ben wel benieuwd hoe dat is whahahahaha

Wil ik wel in de winter 1 dag man zijn, kan ik mijn naam proberen te schrijven in de sneeuw Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:05

Ik vind het ook wel goed als mannen een dagje vrouw zouden zijn, en dan in situaties dat ze zich onveilig voelen omdat ze vrouw zijn. weten ze dat ook weer, hoe dat is.

overigens, vraagje voor de mannen: i kheb ooit gehoord dat mannen heel erg pijn krijgen in hun ballen als ze heftig opgewonden gemaakt worden door een vrouw en ze laat het afweten. Lijkt me sterk, maar hoe zit dat?

De hond is de betere mens

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:06

Sypheron"]
[quote="Tallie1979 schreef:
Oftewel.. Ik heb al een staand geplast en daar was weinig aan.. Haha! Zit liever Haha!


Op die vieze ranzige wc brillen. Nee hoor laat mij maar fijn mijn mannetje staan Haha!
[/quote]

je hoeft er niet op te gaan zitten om te plassen hoor Syp, en dan nog piesen wij gewoon in de pot. Daar hebben mannen nog wel eens moeite mee Lips are sealed

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rensjee, teunis001 en 144 bezoekers