is er iemand die het leuk vind om te groomen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

is er iemand die het leuk vind om te groomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 20:58

hallo allemaal, ik ben een endurance gek sinds 2 jaar en had altijd een vaste groom, wat een mazzelaar hè, maar HELAAS!!!, die heeft geen tijd meer.....is er iemand die het leuk vind om af en toe eens te groomen?
meestal klasse 1 wedstrijden en soms es een lage klasse 2...
ik vraag het maar....wie weet is er iemand???? groetjessssss


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:01

ik zou wel eens willen groomen hoor, maar dat ligt dan wel aan de plaats en datum.
Ik heb zelf endurance gereden, heb B + E rijbewijs, dus dat komt wel goed!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 07:30

ik ben echt blij!! bedankt voor je reaktie!! ik heb je een pb gestuurd maar weet niet zeker of ik het goed gedaan heb (ik ben ei) kun je me laten weten of je"m gehad hebt??? bedankt vast!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)


gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 08:07

Hoi Mazzeltje,
Leuk nog een endurance ruiter hier. Wie ben je? En wat voor paard heb je? Ik heb zelf ook gelukkig twee vaste grooms maar die kunnen ook niet iedere wedstrijd. Wat helpt is een berichtje plaatsen vlak voor de wedstrijd op de endurance e group of hier (veel bokers zijn ook endurance ruiters).

Geniet van de dag

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 13:50

hoi Gerritje,
Ik kom je naam nogal eens tegen in de boekjes, en volgens mij heeft mijn paard naast Ucky gestaan in Wittelte vorig jaar (in de stal bedoel ik)
Ik heb niet het type endurance paard, maar ze vindt het superleuk en ik vind dat ze het heel goed doet!!! Ze is een halve tuiger van 1.76m dus nogal groot.
Doe je mee in Laag Soeren?, wij wel dus misschien zie ik je daar!!! groetjes Saskia alias Mazzel

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 08:04

hahaha, mijn pony Ucky is ook niet echt het type endurance paard hoor! Maar wat is HET type? Je ziet zoveel rassen. Er rijdt in kl2 ook een tuiger / gelder mee op behoorlijk hoog tempo. Beestje is ook zo'n mega grote. Als je ermaar plezier in hebt.
Ik start met Uck in Laag Soeren. Nasir blijft lekker thuis. Dus we komen elkaar vast wel tegen. Heb je al grooms? PLaats anders even berichtje op de e-group (yahoo e-groups) van de der. Vast wel mensen die willen helpen.

Geniet van de dag

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 09:21

Hey, nog een enduranceruiter op Bokt, welkom! Ben nu heel hard aan het denken of ik jou wel eens heb gezien op wedstrijden. Misschien ben je mij wel eens tegengekomen met de Dravebier, foto's vind je in mijn profiel. Lachen

Maar misschien zie ik je ook wel in Laag Soeren, ik zou eerst groomen voor Gerritje maar ik zit nu met kapotte enkelbanden. Hopelijk heeft de organisatie een 'zittend baantje' voor me, want ik wil deze wedstrijd toch eigenlijk niet missen, vond het er vorig jaar erg leuk.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 17:17

hoi Karin, haha ik ken jou wel, van gezicht dan. Dat komt omdat ik al heel lang op bokt meelees dus de namen van de endurance ruiters hier ken ik wel en die zie ik dan in de boekjes terug natuurlijk, en je startnummer, dus als ik een bepaald nummer zag dacht ik heee, die hoort bij die naam...
volgens mij ben jij ook voor het eerst klasse 2 gestart in Austerlitz, of ben ik helemaal fout? ik wel en ik dacht dat jij vlak voor, of vlak na mij in de uitslag stond...
ik doe inderdaad mee in laag soeren, daar had ik al een groom voor gecharterd, maar gewoon klasse 1, schijnt toch zwaar terrein te zijn. Dus ik doe maar rustig aan met mijn reuzin.
Lijkt me leuk met jullie kennis te maken, by the way, mijn paard heet Latoya!!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Melzazu, Selina en 8 bezoekers