voor jantina---namen met een u

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-01 16:34

Kijk eens op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.kabalarians.com/gkh/your.htm#links" TARGET="_blank">www.kabalarians.com/gkh/your.htm#links</A><!-- BBCode End -->
hier vind je allerlei namen met betekenis. je kunt gewoon bij de letter U kijken. Vrouwlijk en mannelij apart. (onderaan)

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.babycenter.com/babyname/" TARGET="_blank">www.babycenter.com/babyname/</A><!-- BBCode End -->
hier kun je kiezen uit verschillende landen. je kunt dan kiezen met wleke letter ie moet beginnen. helaas gen scandinavische met een U
maar wel met betekenis

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://members.tripod.lycos.nl/paardennamen/index2.html" TARGET="_blank">members.tripod.lycos.nl/paardennamen/index2.html</A><!-- BBCode End -->
allerlei paardennamen

en mijn favoriet:)
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://https://mijn.spaarbeleg.nl/Babynamen/" TARGET="_blank">https://mijn.spaarbeleg.nl/Babynamen/</A><!-- BBCode End -->
hier kun je uitzoeken hoevaak jou naam voorkomt in nederland maar je kunt ook namen opzoeken bijv Uxia voor een meisje!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-01-24 15:35 ]</font>


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-01 16:39

In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland 3 meisjes geboren die de naam heike gekregen hebben.

Valt mee niet dan?
Laudine is nog zeldzamer Lachen is maar goed want willen we nu echt meer laudines ?! *grijnz*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 16:53

Nah, ik weet dat er nog een Laudine is, maar meer weet ik niets van. GElukkig maar. Vind het wel prima zo, in me eentje... Liever dan dat je op elke straathoek geroepen wordt toch? Nou dan! Toch denk ik niet dat ik voor de super zeldzame namen ga voor mijn eigen kids (als die er ooit komen, moet het nog zien, meer dan een week niet paardrijden gaat me NOOIT lukken)... Voor paarden ga ik alleen wel vreselijk veel gare en rare namen bedenken.. Naja, kmot nu op mijn Jopeledook klimmen, kijken hoe die vandaag loopt..

Ciao!
Lau (en dat rijmt dus!)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 17:08

naja zeg volgens mij is Maaike een populaire naam! in de afgelopen 24 maanden zijn er 574(!!!!!) meisjes geboren die de naam Maaike hebben gekregen. lekker origineel he....
xxx
maaike

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 18:16

Ja, dan kom je d'r nog wat tegen... Sjonge! Ben je zeker niet alleen. 't Is maar wat je leuk vindt. Ik ben liever alleen...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 18:44

Hoi Heike,

lief dat je met me mee denkt. Ik vind het best moeilijk. Het wordt tenslotte mijn eigen, zeer speciale beessie! Ik zal jullie even laten zien, wat ik op mijn lijstje heb. Graag hoor ik van jullie wat jullie helemaal niets vinden en wat jullie leuk vinden!

Utan,Umasha, Ustan, Ucaisa, Urisha
Ulani, Usabelle, Ushir, Ushaya, Uviane, Underlig = wondelijk, Uskyld = onschuld, Ulciana, Urvisha, Urian = duivel
Uveline, Ul'ian, Udokus, Uhlana,
Udolius, Ulicia, Uhlan, Udanya, Ulliano Uthayla, Ulfilas (wolfje)
Uriana, Urion, Urisha, Ubriani, Ulee daway, undine, Udion, Uwain,

En nogmaals bedankt voor het meedenken!! Echt leuk!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jantina op 2001-01-24 20:17 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 19:56

Uskyld.. DAt vind ik mooi. Die heb ik nog onthouden zo snel... Dus dat zegt wel wat!

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 15:09

Hoi!

Ik vind Urisha wel mooi!
Groetjes Ineke
Ps: Utha (spreek uit: Joetaa)vind ook mooi!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 17:52

In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland 27 meisjes geboren die de naam ymke gekregen hebben


hihihi dat valt wel mee, Lachen

Best grappig, hihihi


In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland 40 jongens geboren die de naam Thierry gekregen hebben.

Mijn vriend heet Thierry, hihi ik ben zeldzamer dan hem Lachen

liefs ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 17:54

maaike!!!

DE naam Michelle komt 914 x voor,
De naam Mark komt 905 x voor

Hihhii die zijn best hoog,

groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 18:11

ik kom niet op die site waar je je naam kan tellen. lukt dat jullie wel of doei ik gewoon wat enorm fout???

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 19:16

Nee, je doet niet echt iets fout. Het forum heeft schijnbaar wat problemen met links die beginnen met https:// (dus met de s van secure). Heb dit genoteerd, ga het nog een keer oplossen..

Maar dit: <a href="https://mijn.spaarbeleg.nl/Babynamen/" target="_blank" target="_new">https://mijn.spaarbeleg.nl/Babynamen/</a> is dus de pagina waar Heike het over had.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 19:22

had eigenlijk verwacht dat t aan mij zou liggen, mn computer en ik snappen elkaar namelijk niet altijd. naja ga maar niet in relatietherapie met m want we hebben binnekort toch een nieuwe dus zonde van mn tijd

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 19:27

grijnz mijn naam staat in de top 5 van vorige maand en van dit moment
1238 naamgenoten zijn er vorige maand bij gekomen.. pffff er worden er echt veel naar mij vernoemt!
lekker orgineel

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 19:42

Jij bent tenminste populair.. Ik niet... Naja, vind het niet zo erg hoor. Als er ergens Laudine staat hoef je je niet af te vragen of ik het was. Antwoord is nl: NATUURLIJK BEN IK DAT... Duh!

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 19:58

JOEPIE
er zijn geen meisjes gevondenmet de (prachtig mooie Misselijk ) naam Yorica!
JOEHOE!
Party!!

geen meisje en zélf geen jongen!
nah fantastisch is 't niet? laudine je bent niet de enige die alleen is!
Haha!
groetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 20:51

Kwam net daar op die site... Huilen ... en toen zag ik dat er 1 Laudine is... Huilen boehoee...
Naja... Ik ben dus weer helemaal gedeprimeerd... Leave me alone... It's all I wahant... It's all I want... So back of your rules, and back of your jive....

Laudine Boos!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 13:16

hihi mn broers naam (tom) kwam 1339 keer voor!! ach ja laten we t er maar op houden dat mn ouders niets origineels konden verzinnen... Als ik een jongen was geweest had ik namelijk mark geheten. tja..... Lachen
grtz Maaike

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 14:41

Mijn naam kwam 285 keer voor!

Ik vind trouwens Ulfilas een mooie naam.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 21:29

mijn ouders willen nooit zeggen hoe ik geheten zou hebben als ik van het andere geslacht was geweest... Sjit, da's een zin... Maar goed, ik heet zoals ik heet, en ik bent er best tevreden mee!

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 21:34

De laatste 24 maanden zijn er in Nederland 20 kinderen geboren die Amina genoemd worden. Hehe, ben ik tenminste niet de enige met deze duffe naam. Groetjes Amina Lachen

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 21:40

hooi,
in nederland zijn de laatste 24 maanden 54 meisjes geboren met de naam Eefje. Pling
Doei groetjes -xxx- Eefje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, Ffion, Sanniej_, SjakieXX, Vadiz, vilheide en 120 bezoekers